2016-07-22, 22:54
Medlem
Harry_Palmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlodigtHelvete
Var kommer denna statistik från?

Den är från Europols rapport om terrorism i Eu-länderna 2015.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Ja. Avliden?
Så har jag förstått det, nummer 9.
Citera
Medlem
[quote=halvsvenne|57946339]Ärligt talat... någon går runt på MCDonalds siktar på barn och skriker Aluahu Akbar.. (ok kan vara nazister som vill misskreditera muselmaner, men tre stycken... tror inte det)

Jag läser lite vad daesh skriver... Och varnade bekanta i Tyskland om att de ville se aktivitet där. Gärna mot homos.

Deras nästa uttalade mål är Marseilles. Så åk inte dit...

Och alla PK människor skyll detta på män, hata alla män...[/QUOTE

Japp Malena Ernman kommer få orgasm om det är högerextremistister!

Ang Allah akbar så kan det vara en muslim på mcdonalds som var på väg att bli skjuten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Men hur vet du att det är muslimer? Det kan ju vara tyskar som har fått psykbryt och nu dödar tyskar.

Jag sa aldrig att GM var muslim? Jag tycker däremot att det är äckligt av moskéer att fånga politiska poäng när dom är grunden till mycket ondska och grund till varför folk brukar behöva skydd.
Citera
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
GM ensam, har hittats död, flera km från platsen brottets begick. Tyskland borde skämmas.
På presskonferensen sade högste polischefen nyss att man hittat en död, men att man är osäker på om det är GM eller ett offer.

Vilken källa har du?
Citera
Medlem
StephKings avatar
Låter väldigt skumt det här, en av gärningsmännen ska ha skjutit ihjäl sig. Vad jag vet så är självmord starkt otillåtet i Islam. Sedan så rapporterar flera tidningar nu om att en av gärningsmännen ska ha skrikit "Jag är tysk! Jag är tysk!". Kan det vara höger relaterat detta?

Vad tror ni?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sniss
Eftersom den är grunden till allt våld så blir det något komiskt när dom vill "skydda folk" ja...

vadå dom? varje människa är sin egna individ? fan vad efterbliven du låter.
Citera
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sniss
Nu har moskeer i München "öppnat dörrarna" för att skydda folk.. Vilka jävla äckel dom är..
Helt vilse alltså - skyddar folk gör de om de stänger sina dörrar för gott!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelSnorkel
Den nionde döda är tydligen en person som hittats död i en park en bit från köpcentrat. Just nu jobbar man intensivt med att försöka förstå om det är ett offer som råkat komma i vägen för en GM på flykt eller om det är GM själv som skjutit sig.

Jepp, osäkert om det är ytterligare ett offer, eller GM. Vi får hoppas på att den nionde kroppen GM. Just nu spekulerar svt.se i huruvida det kan röra sig om GM...
Citera
2016-07-22, 22:55
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Invicious
Det var ju flera GM enligt tidningarna. Men är det den där tjockisen som skjuter på LiveLeak som har hittats död? Han sprang väl tills han fick en astma-attack eller något.
Utgår från info i tråden.
Citera
Bannlyst
Även Sky börjar nu såga multigm teorin
Citera
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Tyskpolis tycks ju vara totalt inkompetent precis såsom svenskpolis. Att de ännu inte har kunnat lista ut om det som skedde var ett högerextremt eller islamistiskt attentat, och de facto att någon/några av gärningsmännen fortfarande är på frifot.

Ja man trodde ju att polisen i tyskland hade lite mer udd. Maken till dålig kommunikation och hanterande får man leta efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in