Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Sluta tillskriva folk en politisk identitet din fjantiga provokatör. Jag avskyr vänstern. Låt folk berätta själva vad de tycker eller står i stället för att kasta ur dig öknamn ditt fåniga troll.
Men va?
Jag uppmanar ju folk att läsa dina identitetsvänsters inlägg och dra sina egna slutsatser. Ditt agerande berättar ju självt vad du tycker eller står

Vem du påstår, du är, är irrelevant dock. Trump säger, att han är republikan, who cares?
Citat:
Ursprungligen postat av
Frappant
Jodå, jag har läst artikeln. Och, följande ditt exempel, också med röven. Men i det att just du är så specialintresserad av just detta ämne i bred mening, Trump och ekosystemet runt Trump, så hade jag hoppats att du skulle kunna vidareutveckla konsekvenserna av detta lite, med röven om så krävs. Utöver det som står i artikeln - hur hänger detta ihop? Du brukar ju aldrig tveka att blaja, och i allt det du pressar ur dig på dass för vidare befordran till tråden, så kan det väl finnas ett och annat guldkorn.
Gäsp. Din svammel om Ivaner var iaf lite mer underhållande. Glömde att ta din medicin, gamla man?
Citat:
Ursprungligen postat av
Frappant
Sanktioner mot Ryssland har knappast med din svenska att göra?
Skriver på ett anonymt forum och saknar humor/slutledningsförmåga? Sad!
Citat:
Ursprungligen postat av
Frappant
Nja. Än har jag inte hoppat av Trump-tåget. Men min tro har fått sig en knäck.
Det var riktat mot kära
mrtowlie
Demens eller läste du igen med röven?
OnTopic
http://www.politico.com/magazine/story/2016/07/2016-trump-putin-russia-gop-platform-214074
Citat:
MOSCOW—Excited by Donald Trump’s pledge to promote “easing of tensions and improved relations with Russia,” the Kremlin establishment earlier this month invited Trump adviser Carter Page to speak before graduating students of the New Economic School. Page did not disappoint. In his remarks, Page condemned current American policy for its “often-hypocritical focus on democratization, inequality, corruption and regime change.” When a Russian student asked Page whether he really believed that American society was liberal and democratic, Trump’s adviser grinned and delivered a line that might have come from Vladimir Putin himself. “I surround the word ‘liberal’ with quotes,” he said. ”I tend to agree with you that it’s not always as liberal as it may seem,” he said. “I’m with you.”
It was thus perfectly in keeping with Trump campaign’s entente with the Kremlin that last week Trump aides reportedly watered down the new Republican platform on Russia, removing language that called for giving weapons to Ukraine to fight Russian and rebel forces. Page, an energy expert, has close ties to Russian business and relationships with executives at Gazprom, the giant state-run gas company. Trump campaign chairman Paul Manafort has worked as a lobbyist for former Ukraine’s former Russia-aligned president, Viktor Yanukovych.
Och Paul Manafort verkar få allt mer inflytande på sistone. Som sagt, när Trump pratar om amerikansk elit och ljugmedia [vilket är kanske samma sak, åtminstone lever de i symbios] är det riktigt svårt att inte känna igen Putins retorik.
Believe me! // stolt putinist
Citat:
Ursprungligen postat av
pickpockis
Du önsketänker en hel del. Sanders-fansen är välutbildade intelligenta jäklar som inser att leva under ett styre med Donald J. "I know words, I have the best words" Trump vore som att spela rysk roulett. Självklart kommer merparten av dessa att stötta en demokrat som har sinnet någorlunda i behåll.
Till och med en sådan som skogstokiga Sarah Palin framstår ju som lugn och sansad i jämförelse med den snarstuckne mytomanen Trump.
https://www.youtube.com/watch?v=DnpO_RTSNmQ
https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g