Citat:
Ursprungligen postat av
Snackemaja
Geniet heter Bellal Hadrous. Han har lånat av Malmös värsta människor, tungt kriminella så som Mirza Masovic, Ahmedinio som ägde klubben vid triangeln, andra kriminella. Kan tyvärr inte namnet på resten. Och summan? Ja, vi snackar om miljoner. Först var det ca 11 mille men det är tydligen en mycket högre summa.
Pengarna har Bellal spelat bort, alltså allt är borta. Han stack utomlands men är tillbaka i Malmö nu. Därför sköt man mot de tre adresserna. En av dem bor hans pappa i. Alltså villan på Jägersovägen. Han sitter mycket djupt i skiten kan jag bara säga, han har fru och två små barn, idiot!
Det sjuka är att han hade inte det dåligt ställt, tvärtom. Hans familj äger en guldbutik och hela familjen kör sjuka bilar. Han var tydligen den som förvarade de kriminellas pengar så polisen inte kommer åt dem. De förvarades i kassaskåpet i guldbutiken. Han tog inte bara pengarna, utan guldet som låg i. Och det var mycket guld.
Jag vet detta för att det är en släkting till Bellal som berättade detta, hans farbrors son. Han kommer inte överleva, folk skjuter varandra för 100 lax, tänk er vad dom kan göra för miljoner. Sjukt detta
De skjuter inte han för det är pengarna de vill åt.
Vill man döda en person så skjuter man inte på en fönsterruta.
Du skriver elva miljoner. Verkar vara en seriös organisation när t.o.m
f.b vet summan. För elva miljoner så plockar man in killen och kassaskåpet.
Det enda som hänt är att han blivit varnad och glasmästaren fått arbete.
Jag påstår att du inte vet någonting.