2016-07-19, 19:26
Medlem
Globalmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Hadrous är familjenamnet. Någon som vet mer om denna familj?

Förekommer ett flertal gånger i lexbase.

Enligt uppgifter till Sydsvenskan hänger de tre skottlossningarna ihop. Måltavlan för skotten ska vara en 27-årig man som har lånat pengar av folk utan att betala tillbaka. Mannen bor på en av adresserna, hans föräldrar på en annan och hans farbror på den tredje.
Citera
2016-07-19, 19:36
Medlem
(FB) Mordet på Ahmed Hadrous. Nytt skjut i Malmö 31 jan 2012, Fosievägen: En död
Citera
2016-07-19, 19:46
Medlem
Citat:
Enligt källor inom polisen är orsaken till skjutningarna att målsägande har stora påstådda skulder till tungt kriminella personer - enligt poliskällor handlar det om skulder i mångmiljonklassen.

De boende på adresserna ska sedan tidigare vara kända av polisen.

De tre skottlossningarna inträffade med bara några minuters mellanrum men polisen är förtegen kring
huruvida man misstänker att det rör sig om samma gärningsman eller gärningsmän i de tre fallen.

– Det är för tidigt att säga men vi tror att det går i en viss riktning, säger Ewa-Gun Westford, polisens presstalesperson i region Syd.

http://www.expressen.se/kvallsposten/misstankta-motivet-till-trippelskjutningen/
Citera
2016-07-19, 21:13
Medlem
AngelDevils avatar
Vad heter geniet och vem har han lånat pengar av ?
Citera
2016-07-19, 22:36
Medlem
Geniet heter Bellal Hadrous. Han har lånat av Malmös värsta människor, tungt kriminella så som Mirza Masovic, Ahmedinio som ägde klubben vid triangeln, andra kriminella. Kan tyvärr inte namnet på resten. Och summan? Ja, vi snackar om miljoner. Först var det ca 11 mille men det är tydligen en mycket högre summa.

Pengarna har Bellal spelat bort, alltså allt är borta. Han stack utomlands men är tillbaka i Malmö nu. Därför sköt man mot de tre adresserna. En av dem bor hans pappa i. Alltså villan på Jägersovägen. Han sitter mycket djupt i skiten kan jag bara säga, han har fru och två små barn, idiot!

Det sjuka är att han hade inte det dåligt ställt, tvärtom. Hans familj äger en guldbutik och hela familjen kör sjuka bilar. Han var tydligen den som förvarade de kriminellas pengar så polisen inte kommer åt dem. De förvarades i kassaskåpet i guldbutiken. Han tog inte bara pengarna, utan guldet som låg i. Och det var mycket guld.

Jag vet detta för att det är en släkting till Bellal som berättade detta, hans farbrors son. Han kommer inte överleva, folk skjuter varandra för 100 lax, tänk er vad dom kan göra för miljoner. Sjukt detta
Citera
2016-07-19, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snackemaja
Geniet heter Bellal Hadrous. Han har lånat av Malmös värsta människor, tungt kriminella så som Mirza Masovic, Ahmedinio som ägde klubben vid triangeln, andra kriminella. Kan tyvärr inte namnet på resten. Och summan? Ja, vi snackar om miljoner. Först var det ca 11 mille men det är tydligen en mycket högre summa.

Pengarna har Bellal spelat bort, alltså allt är borta. Han stack utomlands men är tillbaka i Malmö nu. Därför sköt man mot de tre adresserna. En av dem bor hans pappa i. Alltså villan på Jägersovägen. Han sitter mycket djupt i skiten kan jag bara säga, han har fru och två små barn, idiot!

Det sjuka är att han hade inte det dåligt ställt, tvärtom. Hans familj äger en guldbutik och hela familjen kör sjuka bilar. Han var tydligen den som förvarade de kriminellas pengar så polisen inte kommer åt dem. De förvarades i kassaskåpet i guldbutiken. Han tog inte bara pengarna, utan guldet som låg i. Och det var mycket guld.

Jag vet detta för att det är en släkting till Bellal som berättade detta, hans farbrors son. Han kommer inte överleva, folk skjuter varandra för 100 lax, tänk er vad dom kan göra för miljoner. Sjukt detta

De skjuter inte han för det är pengarna de vill åt.
Vill man döda en person så skjuter man inte på en fönsterruta.

Du skriver elva miljoner. Verkar vara en seriös organisation när t.o.m
f.b vet summan. För elva miljoner så plockar man in killen och kassaskåpet.
Det enda som hänt är att han blivit varnad och glasmästaren fått arbete.
Jag påstår att du inte vet någonting.
Citera
2016-07-20, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt

Jag tror snarare att du inte vet vad du snackar om gå göm dig mannen du verkar helt kickad vilken snubbe snackemaja jag håller med dig känner själv den familjen och vet vad som pågår i guldaffären i Möllan. Bilal är en riktigt speltorsk som sätter hela släkten i problem p.g.r av sitt spelmissbruk jävla offer helt efterbliven kille å
Citera
2016-07-20, 07:13
Medlem
ganghatarens avatar
https://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&u act=8&ved=0ahUKEwjQ6rvHo4HOAhXBJZoKHdhXCQ8QFggbMAA &url=http%3A%2F%2Fwww.aftonbladet.se%2Fnyheter%2Fa rticle15552075.ab&usg=AFQjCNFk8MwEI0EwQlPK9hRKwdpf rhwxXg&bvm=bv.127521224,d.bGs

Kan det ha med mordet på Ahmed Hadrous att göra?
Vet inte om jag gjorde rätt när jag la in länken.
Annars kan ni googla namnet.
Citera
2016-07-20, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bratte888
Jag tror snarare att du inte vet vad du snackar om gå göm dig mannen du verkar helt kickad vilken snubbe snackemaja jag håller med dig känner själv den familjen och vet vad som pågår i guldaffären i Möllan. Bilal är en riktigt speltorsk som sätter hela släkten i problem p.g.r av sitt spelmissbruk jävla offer helt efterbliven kille å

Helt rätt! Förra året samma visa men då var det bara ett par miljoner. Hans farbröder fick betala av skulden, tillsammans då. Och det kommer dom inte göra denna gången. Dom har inte pengarna, deras guld o allt dom äger täcker inte hela skulden.

Bilal är den mest efterblivna människan på denna planet. Han satte sig djupt i skiten o kommer inte ur den. Dom kommer klippa honom 100%. Ni har ingen aning om vad som sägs
Citera
2016-07-20, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt

Du får påstå vad du vill, jag är 100% säker. Gå lägg dig, du vet ingenting alls lek inte Allan här tack! Han blev varnad, varför tror du han lämnade landet?
Citera
2016-07-20, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snackemaja
Helt rätt! Förra året samma visa men då var det bara ett par miljoner. Hans farbröder fick betala av skulden, tillsammans då. Och det kommer dom inte göra denna gången. Dom har inte pengarna, deras guld o allt dom äger täcker inte hela skulden.

Bilal är den mest efterblivna människan på denna planet. Han satte sig djupt i skiten o kommer inte ur den. Dom kommer klippa honom 100%. Ni har ingen aning om vad som sägs

Jag tror precis som du att dom kommer klippa killen och det vet han om, och som du säger inte ens guldet från affären kan täcka hans skulder, helt sin sinnesjukt vad han har gjort med sitt liv killen. Hans familj har ju heller ingenting att säga till om eftersom bilal blåst ahmeddino och dom andra på deras pengar hans familj vet att dom inte har rätten på sin sida om dom skulle få för sig att hämnas vilket jag tror är obefintligt. Ahmeddino har ju åkt på flera grova razzior både på hemma och på klubben så han har blivit av med mycket cash så desperat är han efter sina pengar det kan jag lova dig
Citera
2016-07-20, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bratte888
Jag tror precis som du att dom kommer klippa killen och det vet han om, och som du säger inte ens guldet från affären kan täcka hans skulder, helt sin sinnesjukt vad han har gjort med sitt liv killen. Hans familj har ju heller ingenting att säga till om eftersom bilal blåst ahmeddino och dom andra på deras pengar hans familj vet att dom inte har rätten på sin sida om dom skulle få för sig att hämnas vilket jag tror är obefintligt. Ahmeddino har ju åkt på flera grova razzior både på hemma och på klubben så han har blivit av med mycket cash så desperat är han efter sina pengar det kan jag lova dig

De e de, Bilal hade tydligen sagt till mirza att han skulle få tillbaka sina pengar o resten kunde suga kuk. Om det nu stämmer, asså är han helt jävla pantad? Han vet nog inte vem han har att göra med. Sjuk snubbe!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in