Citat:
Ursprungligen postat av
Tystnad
Ja verkar vara sjukt billigt Boschen!
Köp den på deras webbshop vet ja, verkar ju som det är gratis hemkörning med DHL oxå!
enligt deras frågor och svar sida, dock bär dom inte in den gratis....
Kan nog bli så. Ska iväg och se om Elkedjan eller Elon har samma maskin så man kan titta på den innan ja köper den på Media Markt. Fri hemkörning känns bra då butiken annars är 10 mil bort
Citat:
Ursprungligen postat av
CC
Spara lite till och köp en Miele. Den håller 25 år, minst.
Eller så köper ja 5 andra maskiner för samma pris
Citat:
Ursprungligen postat av
svengöran
Den på mediamarkt har I-Dos med automatisk dosering, Läs i specifikationen under videon.
Jo de har ja koll på men i den här videon
https://www.youtube.com/watch?v=ZrZU_suvxFQ ställer han in själv (om de nu är samma maskin) och ser inte riktigt lika ut i displayen som klippet som går att se på Media Markts sida.
Citat:
Ursprungligen postat av
svengöran
Ett råd till TS är att oavsett vilken maskin du köper så glöm inte att skruva bort transportsäkringarna dvs tex 4:a långa skruvar som sitter på baksidan av maskinen och säkrar trumman mot skador under transport.
Startar du maskinen utan att skruva bort dessa så kan du förstöra maskinen och får inget på garantin.
Tack för tipset!
Hade förmodligen setat någon varningslapp eller liknande på maskinen så att man kommer ihåg detta, men nu vet jag om det inte gör det.
Citat:
Ursprungligen postat av
KamratBlue
Skulle köpt en Bosch för de pengarna, då blir det även över lite. Ta en som säljs på rea. Miele om du vill ha det absolut bästa. Går kanske att hitta en sådan på rea för 7'000 kr. Absolut inte en Elektro Helios, sämre finns inte!
Blir kanske den som är på Media Markts rea. Den verkar väldigt prisvärd på rean.
Miele är nog väldigt bra men också väldigt dyra. Hittade en på Elgiganten (en i webbutiken) för 7000kr men den hade "kolmotor" så då går den bort. Billigast efter den kostade 13000 kr har jag för mig, och nästa över 20