2016-07-11, 12:15
Medlem
Hon attackera alla på sina sida som är vita eller håller med henne.

Skriver den ena artikeln efter den andra nedsättande om vita människor och håna dom när dom försöker försvara sig.

Flera artiklar har åkt ned ifrån hennes sida men flera finns kvar.

Hyllningar ifrån flera rasifierade människor.

Jag förstår inte varför inte Socialdemokrater eller SSU reagera på hennes rasism.

Vidrigare rasist får man sällan leta efter.
Citera
2016-07-11, 12:23
Bannlyst
Vad har Irak invandra kvinna rätt att bestämma vad Europa skall göra eller inte göra. Om hon är missnöjd med situationen, så kan hon åka tillbaka till Irak. Det var knappast hennes släktingar som stupade vid Poltava eller fick ligga beredskap i 7 år bara för Stalins trupper skulle våldta allt och alla. Så har hon någon rätt att ens yttra sej om detta? Hon är inte ens Svensk.

Citat:
Ursprungligen postat av VictoriaX
Så en tjej från Irak bryr sig om alla dessa stackars flyktingar från Syrien? Araber är inget annat än nationalister och facister som vill belägra Europa. Varför kan hon inte be dem åka till Saudiarabien, Qatar, Bahrain och UAE m.m?

Det får inte ta tåget, så det bestämde sig för att GÅ hela vägen från Budapest till Österrike. Bland annat infördes ett fängelsestraff i upp till tre år för de personer som tar sig över de nybyggda stängslen längs gränsen till Serbien. Det här mina vänner är inget annat än skamligt.

http://marwalicious.devote.se/

Bild Marwa: http://sverigesradio.se/sida/images/2151/3543287_2048_1152.jpg?preset=article

Marwa med Assberg: https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/p180x540/11693819_872726149485839_2735321346806842543_n.jpg ?oh=881e7bc546cd5a78a9ae75da9e74bdd8&oe=566A5AE5
Senast redigerad av 53280 2016-07-11 kl. 12:26.
Citera
2016-07-11, 12:43
Medlem
sylvia.borins avatar
Människan har alltså en blogg som heter Marwalicious, där hon iförd avslöjande kläder står och trutar med läpparna. Hur gammal är hon - 14 år? Går det verkligen att göra karriär inom sossarna med den looken?
Citera
2016-07-11, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylvia.borin
Människan har alltså en blogg som heter Marwalicious, där hon iförd avslöjande kläder står och trutar med läpparna. Hur gammal är hon - 14 år? Går det verkligen att göra karriär inom sossarna med den looken?

Det går tydligen göra karriär oavsett beteende hos sossarna. Se bara på Stefan löfven som både ljuger inför väljarna och inte ens kan prata engelska i ett land som Sverige.
Citera
2016-07-11, 14:45
Medlem
sylvia.borins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Det går tydligen göra karriär oavsett beteende hos sossarna. Se bara på Stefan löfven som både ljuger inför väljarna och inte ens kan prata engelska i ett land som Sverige.
Jo, det förstås. Vad jag menar är att det finns - eller åtminstone har funnits - en outtalad klädkod inom sossarna. Männen ska ha illasittande kostymer, kvinnorna ska helst handla i billiga butiker, typ HM och ha stora silversmycken. När Mona Sahlin för några år sedan blev fotograferad med sin Louis Vuitton-väska som kostat 6000 kr uppstod ett jäkla rabalder.* Här har vi denna Marwa som älskar kläder och skor och har en blogg där hon postar foton från sina shoppingturer.

För övrigt förstår jag inte hur hon har fått för sig att hon är svart? Sen när blev araber svarta? Jag trodde att svart innebar att man hade mörk hud. Men det kanske har gått inflation i ordet?

*http://www.expressen.se/nyheter/har-poserar-mona-sahlin-med-6-000-kronorshandvaska/
Citera
2016-07-11, 16:00
Medlem
Citat:

För övrigt förstår jag inte hur hon har fått för sig att hon är svart? Sen när blev araber svarta? Jag trodde att svart innebar att man hade mörk hud. Men det kanske har gått inflation i ordet?

*http://www.expressen.se/nyheter/har-poserar-mona-sahlin-med-6-000-kronorshandvaska/

Det är många svenska rasifierade som anser sig själva vara svart när dom har antingen har brun eller vit hud. För en annan är det helt obegripligt men jag tror dom är som vita etniska svenska (antirasister) som hatar sin egen hudfärg.

Man blir väl bättre antirasist om man har mörkare färg. Enligt rasifierade själva så är det bara dom som får uttala sig om rasism. Så det har väl med det att göra att rätten att få uttala sig om rasism.

Vita som beklagar sig om att dom har blivit utsatta för rasism ska hånas och förödmjukas.
Senast redigerad av Nyfikenpaallt 2016-07-11 kl. 16:03.
Citera
2016-07-11, 19:56
Medlem
sylvia.borins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Det är många svenska rasifierade som anser sig själva vara svart när dom har antingen har brun eller vit hud. För en annan är det helt obegripligt men jag tror dom är som vita etniska svenska (antirasister) som hatar sin egen hudfärg.

Man blir väl bättre antirasist om man har mörkare färg. Enligt rasifierade själva så är det bara dom som får uttala sig om rasism. Så det har väl med det att göra att rätten att få uttala sig om rasism.

Vita som beklagar sig om att dom har blivit utsatta för rasism ska hånas och förödmjukas.

Helt enkelt en fullblodsopportunist. Den dag det gagnar hennes karriär att räknas som vit kommer hon plötsligt att hävda att hon är vit.
Citera
2016-07-11, 19:58
Medlem
Mad monks avatar
Vad gör Marwa när hon inte längre kan få bidrag pga. att Sverige är ett U-land lika morsk då? Man kan helt enkelt inte vara både muslim och feminist hon är en bedragare. Det är synd PK:iter har huvudet i röven för då skulle de med se det absurda och sjuka.
Citera
2016-07-11, 20:10
Medlem
kottedelakottes avatar
När jag tittat på henne jag är inte förvånad att hon behöver mer desperata våldtäktsmän i detta landet.
Citera
2016-07-11, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kottedelakotte
När jag tittat på henne jag är inte förvånad att hon behöver mer desperata våldtäktsmän i detta landet.

Hon är ju inte direkt vacker att titta på. Kanske därför hennes hat till män och eftersom hon är muslim så är det heller inga vita män som tittar på henne och därför just hennes hat till vita straighta män.

Finns visligen vita muslimer men jag tror inte dom heller skulle vara intresserad.

Sverige är så sjukt som tillåter rasistiska människor som Marwa att få så mycket media utrymme att spy ut sitt vidriga hat.

Hon är exakt som Zara förutom att hon är vit men annars dela dom samma hat till vita och män.

Skulle skämmas att vara släkt med någon av dom och hade dom vart mitt barn så hade jag tagit avstånd.
Citera
2016-07-11, 20:48
Medlem
Citat:
Helt enkelt en fullblodsopportunist. Den dag det gagnar hennes karriär att räknas som vit kommer hon plötsligt att hävda att hon är vit.

Sant.
Citera
2016-07-11, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Vad gör Marwa när hon inte längre kan få bidrag pga. att Sverige är ett U-land lika morsk då? Man kan helt enkelt inte vara både muslim och feminist hon är en bedragare. Det är synd PK:iter har huvudet i röven för då skulle de med se det absurda och sjuka.

Får hon bidrag, det skulle inte förvåna mig när man kollar genom hennes sidor.

Har försökt kolla efter något jobb kan inte hitta något. Att vara aktiv i SSU kan man få några pengar då ?
I så fall kan det inte många kronor innan man kommer in i riksdagen eller få några mandat i kommunen då man får någon typ av arvode.

PK nja hon är fullblodsrasist med dubbelmoral.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in