Citat:
Ursprungligen postat av
ulvvf
Varför skulle det inte vara det? Vad är det da? Baka kakor?
Jag skulle inte vilja ha sex med män då jag inte är homosexuell så jämförelsen brister, ni ignorera hela tiden sexulitet och det faktum att män och kvinnor attraheras av olika saker. Men visst erbjuder mannen tillräckligt mycket pengar så skulle jag kunna tänka mej det trots att jag inte är homosexuell eller har någon direkt akut brist på pengar.
Sedan spelar det ingen roll om jag skulle vilja göra det eller inte, då det helt uppenbart finns dem som skulle, och poängen är att oddsen är ju större att folk gillar att ha sex mot pengar mer än att bli slagen mot pengar, då de gillar att ha sex även i vanliga fall i regel medens de i regel inte gillar att bli slagen. Btw En vanlig sexfantasi bland tjejer är att prostituera sig.
Det finns btw gott om sexköpare som är unga och snygga med vältränade kroppar. Så vill tjejer bara rikta sig emot dem så kan de det.
nej själva grunden för att ha sex och finna det tillfredsställande är att VILJA ha sex, med din kropp, huvud och sexualitet. Allright?
Att suga av någon är bara sex för den personen som njuter just
sexuellt av akten.
Och nej alla gör inte det som suger av folk mot pengar eller erbjuder annan lämpligt kroppslig öppning för andra att onanera i. Kan du föreställa dig detta i din skalle?
Nej du vill inte ha sex med män för du är inte homosexuell, betyder detta att då då vill ha sex med precis varenda levande kvinna på planeten?
Om nu inte detta stämmer för dig, tror du kvinnor är annorlunda funtade härvidlag än dig? Tror du kvinnor pga sin sexualitet att gilla män, därför sexuellt gillar och vill ha sex med ALLA män?
10 per dag?
Vad med kivnnor generellt har i sånt fall gett dig den föreställningen? hmm?
Och ja det finns uppenbart kvinnor och män som prostituerar sig, men att fan inbilla sig att alla dessa, specifikt fattiga rumänskor, gör det pga sin sexualitet, för att de gillar det, för att de "har sex" är liksom under all jävla kritik..
Nej jag skulle mer säga att en vanlig sexuell fantasi HOS MÄN, är att alla kvinnor älskar att prostituera sig.
Hela samhällen har byggt och bygger på just den fantasin.