Citat:
Den uppspelta besatthet med vilken Trump (och därmed även hans armé av odöda) behandlar den här historien påminner om hur Bill Clintons rivaler behandlade Lewinsky-affären. Man ser möjligheten till politiska fördelar av att en rival skadas, skitsamma varför, och upphetsas så oerhört av den tanken att det blir stötande att se. Om man inte justerar minspelet lite riskerar man en backlash oavsett utgång i utredningen.
/Pz
/Pz
Nu är det ju inte enbart Trump (dit hat objekt antar jag) som tycker detta...
Och skall jag vara helt ärlig (efter läst ett antal av dessa emails via Wikileaks) så är det ju helt sjukt... och dessa är det hon släppte "självmant" till FBI som jag förstår det...
Av det lilla jag läst så får hon råd/rapporter av extrem feminister, antisemiter och fullständiga lögnare... Speciellt i Syren frågan... Det är ju fullständigt åt helvete... och detta är bara galet men visserligen inte hemligt, åtalbart eller något...
Ang det allvarliga i det hela... så har hon ju haft säkerhetsklassat material på hennes "hemma" server (ja trots att hon ljugit om detta flertalet gånger...) hon var en av USAs mäktigaste i flera år...
https://www.youtube.com/watch?v=26jDGj8tCIA
Förstår att du gärna vill få det till något annat.. ett litet "misstag"... men detta känns lite små typiskt för Clinton...
Själv är jag mera rädd för hennes rådgivning... det var en hemsk läsning...
Känns lite som Busch's rådgivare (trots motsatt ideology...) och kan gå riktigt helt åt helvete...