2016-07-08, 15:30
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Madde har ju på intet sätt varit anonym. Hon har uttalat sig i lokaltidning och då berättat öppet
om hela processen från man till kvinna.
Sedan en väldigt öppenhjärtlig presentation av sig själv på sin hemsida.Finns två.
Verkar ha ingått äktenskap utan hemlighetsmakerier. Så skyddad identitet verkar det inte varit.
När bilden av Madde klarnar så anser jag att det är en beundransvärd männska.
Hon har bevisligen gått igenom mycket svåra saker, så hade önskat henne ett bättre slut.
Tråden verkar ha gått rundgång, och inte mycket mer finns att tillägga.
Jo, formellt hade hon det folkbokföringen kallar skyddade personuppgifter men orsaken till det känner jag inte till.
Citera
2016-07-08, 15:33
Medlem
Citat:
Madde har ju på intet sätt varit anonym. Hon har uttalat sig i lokaltidning och då berättat öppet
om hela processen från man till kvinna.
Sedan en väldigt öppenhjärtlig presentation av sig själv på sin hemsida.Finns två.
Verkar ha ingått äktenskap utan hemlighetsmakerier. Så skyddad identitet verkar det inte varit.
När bilden av Madde klarnar så anser jag att det är en beundransvärd männska.
Hon har bevisligen gått igenom mycket svåra saker, så hade önskat henne ett bättre slut.
Tråden verkar ha gått rundgång, och inte mycket mer finns att tillägga.

Jag instämmer med dig.
Madde har nog fått kämpa hela livet med den kropp hon aldrig känt sig tillhöra.
Jag känner empati och sorg med hennes kamp, och hur livet avslutades för henne. Hon hade varit värd något bättre än så...hoppas att hon känner frid i sinnet där hon befinner sig nu.
Citera
2016-07-08, 15:35
Avslutad
PO-H och MB har fet ångest i häktet nu. En av fått lugnande.
Vakterna får be dem hålla käften med jämna mellanrum. De bara skriker och gråter.
Citera
2016-07-08, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Vakterna får be dem hålla käften med jämna mellanrum. De bara skriker och gråter.

Bra!

Jag hoppas att alla inblandade mår riktigt skit nu!!!
Citera
2016-07-08, 15:46
Medlem
Citat:

Abstinens.

Klart de fått lugnande, vore ju synd om någon i hjärngänget skulle dö av sitt alkoholberoende.

Att vakna ur den här dimman på häktet måste vara värre än att heta FetManDansar på Flashback.

Skulle även tro att flera av dem kommer behöva sjukhusvård inom den närmsta veckan.
Även stor möjlighet att flertalet av dem får kontraktsvård istället för fängelse.
Senast redigerad av FetManDansar 2016-07-08 kl. 15:49.
Citera
2016-07-08, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetManDansar
Abstinens.

Klart de fått lugnande, vore ju synd om någon i hjärngänget skulle dö av sitt alkoholberoende.

Att vakna ur den här dimman på häktet måste vara värre än att heta FetManDansar på Flashback.

Skulle även tro att flera av dem kommer behöva sjukhusvård inom den närmsta veckan.
Även stor möjlighet att flertalet av dem får kontraktsvård istället för fängelse.

Kanske det kommit som en överraskning att de för första gången i livet måste stå för vad de gjort...ingen räkmacka, inget soc som griper in och daddar med dem....Dags att växa upp nu!
Citera
2016-07-08, 15:55
Medlem
Citat:

Hur kom du plötsligt med denna informationen? du har inte skrivit något om detta tidigare? (syftar på dina andra 2 inlägg också)
Citera
2016-07-08, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tycker
Kan ju vara så att målet ännu inte är avgjort och då finns ju ingen dom på Lexbase.

Det jag tänker på hände på jax för några år sedan. Men jag kan blanda ihop med nån med liknande namn. Det låg en fb tråd om det förut men jag kan inte hitta den..
Citera
2016-07-08, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kompish
Hur kom du plötsligt med denna informationen? du har inte skrivit något om detta tidigare? (syftar på dina andra 2 inlägg också)

En mycket trovärdig person har hört av sig.

Men alla får avgöra och bedöma själva.
Tids nog så kommer ju allt bli klarlagt.
Citera
2016-07-08, 16:00
Medlem
Citat:
Stämmer det så får vi vara nöjda, de har insett vad de gjort och ja de har samveten och empatiska förmågor. Det mest skrämmande vore om de inte reagerat alls, då dessa personer i samförstånd
under lång tid planerat, nåja men någon sorts av plan gemensamt totat ihop.
Citera
2016-07-08, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompish

Avseende MB bör det ju iaf stämma eftersom TR förordnat läkare för honom (vilket tr måste göra vid restrektioner )
Citera
2016-07-08, 16:03
Medlem
Citat:
Stämmer det så får vi vara nöjda, de har insett vad de gjort och ja de har samveten och empatiska förmågor. Det mest skrämmande vore om de inte reagerat alls, då dessa personer i samförstånd
under lång tid planerat, nåja men någon sorts av plan gemensamt totat ihop.

Tror ej dom mår dåligt för själva dådet dom utfört, utan snarare för att det börjar gå upp för dom att det kommer leda till att dom inte kommer komma ut på väääldigt länge.... jävla äckelinavel hela högen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in