2016-07-05, 17:58
Medlem
Hör nu från en vän att huvudet och en arm ska ha varit avlägsnande från kroppen. Informationen kommer enligt hen, från en granne till den avlidnes fd make.
Kan någon bekräfta eller dementera?
Citera
2016-07-05, 17:59
Avslutad
Jag fick ett PM:

Citat:
M*rutin Br*ling har bott på många platser! Kumla hallberg Kungsör hälleforsnäs kopparberg ställberg osv! Far hans på ännufler platser! Han har inte haft det lätt som liten! Farsgubben hans kör/körde lastbil å va otrogen mot MB'S morsa med en kille i gbg!(hon är nu i lag med en alkis som spöa ungarna ibland) M*rtin har ALLTID vart osäker skum kille! Ena dagen skinskalle/nazist med kängor vita snören osv. nästa dag hiphopare med 2pac tröja osv! Hela hans släkt är inte helt 100! Fast det kanske man fattar om man kollar på far hans! Pojken har ALDRIG haft pengar å alltid försökt hävdat sig eller spela tuff för å få vänner! Å folk undrar varför inte grannar ringer myndigheter osv? Ni vet väll om att socialen ringer ett par dagar innan besök å "förvarnar" innan dom kommer! Ca 4-6 dagar innan (bott granne med MB's släktingar som inte heller har haft det lätt! Ungar fått käka pasta å ketchup medans fadern spela upp alla pengar på jackvegas apparater å käkat ute
Citera
2016-07-05, 18:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nyf1kn
Hör nu från en vän att huvudet och en arm ska ha varit avlägsnande från kroppen. Informationen kommer enligt hen, från en granne till den avlidnes fd make.

Om det stämmer försökte de göra sig av med kroppen genom styckning, men det gick inte så värst bra.
Kanske var det som dykare letade efter, div. kroppsdelar.
Citera
2016-07-05, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FetManDansar
Så P-O sitter och läser här medan han dricker Explorer?

Spännande.
Det var väl han som skvallrade först?
Citera
Medlem
En har tydligen frigivits. Är det POH som ska undergå kontrakstvård?
http://www.dt.se/blaljus/brott/fler-haktade-for-mordet-i-langshyttan-mordmisstankt-nara-tarar-i-tingsratten
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raktupponer
Nej absolut inga brutala notor så sett. Men märkte att det skiljde sig från hennes "normala" mönster om man säger så.
Drack hon ensam eller i annat sällskap också? Hur förde hon sig då? Måttligt berusad? För sig själv? Mycket kontaktsökande? Hon har på sin hemsida själv vittnat om ett tidigare mycket omfattande missbruk och resan ur det.
Jag får bilden av en mycket olycklig, vilsen och ensam människa och att detta mycket väl kan ha manifesterat sig i något ogenomtänkt som fick en grupp människor att faktiskt ta henne av daga.
Citera
2016-07-05, 18:03
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Om det stämmer försökte de göra sig av med kroppen genom styckning, men det gick inte så värst bra.
Kanske var det som dykare letade efter, div. kroppsdelar.

Det eller mordvapen/verktyg?
Vad var brottsplatsen? Lägenhet? Bil?
Citera
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetManDansar
Stort tack!

Missbruksmiljöer är jag van vid, men jag misstänker att förbindelserna i den här härvan är mer spännande än så.

Precis som bilden ovan behövs en karta över allas förhållanden och deras typ av relationer. Säkert är någon släkt med någon. Hade BO några barn? Fick hon ett arv nyligen? Därför hon betalade för svinen? Kanske var hon svinet?
24-åringen som redan erkänt är ju knappast skyldig till varför det hela hände. Han insåg ju snabbt att det hela var galet och att han gjort fel.

På den här sajten (tydligen upplagd när BO var 53 år) talas det om en son och två döttrar. Stämmer det? Eller är det en fantasi?

http://myslus.com/ Klicka på "min familj".

http://pagediscover.com/www/myslus.com.html
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jag fick ett PM:

Holy shit.

Det här är guld.

Hur kommer det sig att vi inte har hic-hop, hick-hop, gangsta grass eller annan redneck hip-hop från Sverige.

Det här är ju guld, nu ser vi ljuset.
Citera
2016-07-05, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bananapans
Det eller mordvapen/verktyg?
Vad var brottsplatsen? Lägenhet? Bil?

Spekuleras i att hon blev dödad, skjuten i en lght, och sen bortforslad med bil i vilken hon/kroppen ska ha blivit knivhuggen.
Citera
2016-07-05, 18:05
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyf1kn

Det där ser jag som mycket trolig info.
Min flickvän hade fått höra av den som BO tidigare var inneboende hos att JH hade berättat att kroppen var styckad.

Jag "avfärdade" det som överdrivet eftersom "kroppen var bärgad och inget nämnts".
Trodde det var "överdrivet skryt" från JH
Citera
2016-07-05, 18:09
Bannlyst
Det som slår en är att dessa verkar helt rotlösa!
De bor inte ens i samma betonggetto,så hur fan har de egentligen träffats?
Gansta heter det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in