2016-07-04, 15:18
Medlem
DreamTwisters avatar
Folkbokföringen säger att den M. Fröjd som bor i Malmö har fyra slutsiffror som inte ens påminner om 0546. Malmökvinnans siffror visar att hon är född i Malmöhus län medan vårt BO är född i Stockholms stad och har skyddade personuppgifter.

Så varför BO snott ett låtsasnamn förblir oklart.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coronado
Verkar ha hetat Fr*jd fram till 2006, då h*n 060909 gifte sig med T*mas D*lbom och tog det efternamnet.

Så det har funnits två Ma**leine F**jd (med den stavningen), födda exakt samma dag, i Sverige? Finns totalt fem i Sverige med det namnet, men är väl inte omöjligt att en sjätte skulle kunna vara född samma dag som någon av de övriga fem.
Citera
Medlem
Boglas avatar
Vad vi kan fastslå:

Kvinnan i Malmö har antagligen ingenting med BO att göra. Möjligen kan det vara så att BO, då han förfalskat betyg m.m. döpt dessa i enlighet med en "namne" som de facto funnits vid tidpunkten BO ej var kvinna, och för att kunna styrka sin blotta existens dragit till med en person som han faktiskt delar födelsedag med.

Namnen D*lbom och Fr*jd förekommer omlott och huller om buller i de olika intyg som finns på BOs hemsida om man ser till datumen dessa ska vara utfärdade.

Vidare vet jag inte hur de fyra sista siffrorna påverkas vid ett könsbyte, men om det nu är så att de två första är genuina och ej har ändrats ska BO ha fötts som man i Stockholms stad. Den sista siffran måste åtminstone vara korrigerad i o m att den är jämn. Jag utgår ifrån att de fyra siffrorna på körkortet stämmer (detta skulle i så fall också utesluta kvinnan i Malmö totalt eftersom hon omöjligen kan ha 05 som första två siffror eftersom hon är född i Malmö).

Namnet "Mats" är med all sannolikhet fingerat, det enda som verkar stämma i den artikeln är "född i östra Sverige", eftersom de första två siffrorna pekar mot det. Där föds ingen Mats detta datum.

Men, lugn och fina nu, vi klurar snart ut det här!
Citera
Medlem
Jag kan svara lite gällande "BH".

Pappa/styvfar(?) dömd för våldtäkt mot barn, flydde till Danmark och bodde sen i Norberg en sväng. Vet inte vart Bumbi tog vägen sen.

(http://www.stoppa-pedofilerna.se/matte-jacobsen-bumbibjornen-som-valdtar-smabarn/)

BH tror sig ha någon crush på flera kriminella typer i Hedemora, bl.a A.J och bröderna G. Verkar även vara något hon eftersträvar, att bli nån gangsterfru. (observera att A.J aldrig varit mer gangster än hängt i black & white, tjocktröjegäng)

BH publicerade nakenbilder på sig själv med olika tillbehör där hon penetrerade sig själv och bilderna fick en spridning som hette duga. Hon har även skickat nakenbilder spontant lite hejvilt till olika snubbar i Hedemora/Norberg trakten.

Mobbad större delen av sitt liv både pga utseende, vikt, beteende och familj.

Är väl rätt högerextrem och skriker n*ger och blattar till allt som inte är ljusthynt.
Hängde ihop med wt-finnar förut, rymde, polis blev inkopplat etc.

Har brukat droger men är väl på sin höjd braj och piller.

Finns nog inte många levande hästar i den hagen, när man haft en konversation med henne är det som att försöka prata med en sten så om jag får ge en diagnos själv skulle jag tippa på utvecklingsstörning.
Citera
2016-07-04, 15:19
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Synd
Man blir nyfiken på henne. Hur är hon?

Jag känner henne inte personligen. Men en strulmaja. Dömd för lite småbrott.

Ger kanske också en fingervisning: http://ask.fm/benitabhokkanen
Citera
2016-07-04, 15:20
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coronado
Verkar ha hetat Fr*jd fram till 2006, då h*n 060909 gifte sig med T*mas D*lbom och tog det efternamnet.
Den enda Fr*jd som finns i Sveriges Befolkning, med det födelsedatum som anges på hemsidan, är kvinnan i Malmö. Eller hittar du någon annan?

Varför anger utpekat BO personnumret tillhörande en Malmö-kvinna som sitt eget, och lägger ut det på nätet? Om man använder sig av någon annans personnummer, så borde man väl inte skylta med det på nätet.
Det här är ju helsnurrigt.
Citera
2016-07-04, 15:20
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eihpos

Pappa/styvfar(?) dömd för våldtäkt mot barn, flydde till Danmark och bodde sen i Norberg en sväng. Vet inte vart Bumbi tog vägen sen.

(http://www.stoppa-pedofilerna.se/matte-jacobsen-bumbibjornen-som-valdtar-smabarn/)

BH tror sig ha någon crush på flera kriminella typer i Hedemora, bl.a A.J och bröderna G. Verkar även vara något hon eftersträvar, att bli nån gangsterfru. (observera att A.J aldrig varit mer gangster än hängt i black & white, tjocktröjegäng)

BH publicerade nakenbilder på sig själv med olika tillbehör där hon penetrerade sig själv och bilderna fick en spridning som hette duga. Hon har även skickat nakenbilder spontant lite hejvilt till olika snubbar i Hedemora/Norberg trakten.

Är väl rätt högerextrem och skriker n*ger och blattar till allt som inte är ljusthynt.

Finns nog inte många levande hästar i den hagen, när man haft en konversation med henne är det som att försöka prata med en sten så om jag får ge en diagnos själv skulle jag tippa på utvecklingsstörning.

Cool tjej. Har du nån länk till bilderna?
Citera
2016-07-04, 15:21
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Den enda Fr*jd som finns i Sveriges Befolkning, med det födelsedatum som anges på hemsidan, är kvinnan i Malmö. Eller hittar du någon annan?

Varför anger utpekat BO personnumret tillhörande en Malmö-kvinna som sitt eget, och lägger ut det på nätet? Om man använder sig av någon annans personnummer, så borde man väl inte skylta med det på nätet.
Kvinnan i Malmö har inte samma personnummer.
Citera
2016-07-04, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyf1kn
På den avspärrade adressen i Borlänge, bor en rå-nazist med tatuerade hakkors bland annat... Vet att hen hatar bögar. Hen har misshandlat nåt "bögäckel" enligt sin fb. Hatbrott? Hen har skrivit nåt om "äckliga manshora" väldigt nyligen, och på hens partners fb har en vän från Långshyttan(!) skrivit nåt i stil med "finns här, bara ett samtal bort" och massa hjärtan.

Få se om jag har rätt på eventuell MGM. Det lutar onekligen om det. Men kan inte säga mer utifall jag har fel. Personen brukar vara väldigt aktiv på fb, men tystnat helt efter natten till den 2/7. Följer tråden med stor spänning...
Är det en kärring som är rånazist? Blir svårt att följa om du skriver som en södertörnare.
Citera
2016-07-04, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fribbä
Ja, inte alls samma typsnitt. Bra noterat

Ett av hennes "data" betyg http://myslus.com/utbildning/betyg/Larcentrum.jpg
Citera
2016-07-04, 15:27
Medlem
coronados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand

På sin hemsida myslus.com kallar hon sig fortfarande Fr*jd 2003. Kvinnan i Malmö har R*ta som tilltalsnamn enligt hitta.se.
Antingen ett sammanträffande med efternamn/födelsedatum, eller så är de tvillingar.
Citera
2016-07-04, 15:27
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eihpos

Något du har lust att specificera i PM?
Är uppvuxen i Hedemora, men känner inte igen namnen.

Kanske är jag för gammal? Jag är ju trots allt betydligt äldre än exempelvis BH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in