2016-07-04, 12:39
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom Tucker
MB är man, inte helt ovanligt med flickvän då.

Citat:
Ursprungligen postat av Troian
? Förstår inte. MB är en man, och är tillsammans med en tjej. Synnerligen normativt.
Mjo, jag blandade ihop, skiftade plats på bokstäverna. Skum lirerska hursom...
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2016-07-04 kl. 12:41.
Citera
2016-07-04, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Undrar om h*n kan varit styvmappa åt henne eller något?
Här har vi hennes styvpappa. http://www.stoppa-pedofilerna.se/matte-jacobsen-bumbibjornen-som-valdtar-smabarn/
Hon har nog inte haft det helt lätt. Vem har lärt henne att posera ,tro?
Citera
2016-07-04, 12:45
Medlem
Globalmannens avatar
Jösses, vilken soppa... Pedofiler och transor... Någon som vill göra en sammanfattning?
Senast redigerad av Globalmannen 2016-07-04 kl. 12:48.
Citera
2016-07-04, 12:49
Medlem
silverkungens avatar
Vilken jävla soppa det här är. Kommer kosta mycket pengar och resurser innan denna karusell är klar.
Citera
2016-07-04, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alandriel
Osäker på huruvida det stämmer, men BHs mamma ska ha varit tillsammans eller varit gift med en dömd pedofil. Vad det skulle kunna ha haft för inverkan på BH kan man ju bara spekulera i.
Någon kanske vet mer om detta?

BH är vän med dennes (pedofilens) nya fru på fb dessutom och ser ut att förekomma tillsammans med denna kvinna på hennes bilder.. Härliga relationer.
Citera
2016-07-04, 12:51
Medlem
H.Ljugholts avatar
Skönt med hederliga svenska skattebetalare och Sverigedemokrater. Dagens Sverige, vilka gissade på invandrare? De finns såklart inte kvar i tråden pga skammen.

Vilken soppa, MGM är klart efter och har antagligen stora problem, skall bli intressant att se hur utgången på allt detta blir.
Citera
2016-07-04, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
En fågel viskade i mitt öra:

Finns en sådan, 61 år, förekommande på Lexbase.

Japp, installerad laservarnare. Och som av en händelse blev hon tagen på Allfarvägen 39 i Borlänge. Hon har/hade skyddad identitet och finns inte på t ex. Ratsit även om hon levt.
Citera
2016-07-04, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Och Sverigedemokraterna, lite bilgrejor, Linus Svenning, någon porrstjärna och Hells Angels-saker. Just den kombinationen känns ganska så...typisk.

Är det något som skrämmer mig så är det att hon gillar "Fina bilder & Kloka citat"... Det är sådana människor jag är riktigt rädd för
Citera
2016-07-04, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typsnittet
BH är vän med dennes (pedofilens) nya fru på fb dessutom och ser ut att förekomma tillsammans med denna kvinna på hennes bilder.. Härliga relationer.

Jösses, denna soppa blir bara värre och värre

FUPen lär nog bli något i hästväg!
(sorry att jag blandar in djur i tråden)
Citera
2016-07-04, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicomet
Är denna Daniel Wib*rg släkt med Wib*rg från knivmordet vid McDonalds?

Wiberg-släkten är stooor med flera kriminella ^^
Citera
2016-07-04, 13:10
Medlem
MrFolds avatar
Av den ganska knapphändiga infon som lämnats i samband med häktningsförhandlingen tycker jag inte att man kan dra en säker slutsats om att det handlar om planering av själva mordet. Det kan inte uteslutas att medgivanden så här långt - med undantag av misstänkt "huvud-GM" BH - rör delaktighet i själva efterbörden: Dvs att skaffa undan kroppen och i övrigt dölja brottet.

Att alla häktas för delaktighet i själva mordet är snarast rutin i såna här fall tills fu-ledningen har mer på fötterna.

BH häktades på sannolika skäl (den högre misstankegraden, naturligt med tanke på erkännandet). Någon som vet om övriga häktades på samma grad eller som skäligen misstänkta?

Självklart kan inte planering utifrån något mer eller mindre märkligt motiv uteslutas. I den trista, grå verkligheten förefaller det dock mer troligt att det är något som har spårat ur (även om någon form av konflikt kan ha funnits innan), att mordet skett mer eller mindre oplanerat och att övriga personers delaktighet just handlar om det som skett efteråt.
Citera
2016-07-04, 13:11
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
ouuf troian din julafton hära! situationen har lagt upp en hög boll- nu ere bara att smasha!!1

Oh yes...en grabb från akademien!
Du har derailat från benzoforumet...

OnT Kan du berätta något om MGM?

Känner du folket i fråga?

Är detta Sverige? Man har ju hört om Borlänge i flera år men va fan...

Har en bekant utanför Långshyttan. Skall se om jag kan få kontakt och kolla lite.
Senast redigerad av Bluekeeper 2016-07-04 kl. 13:32. Anledning: Edit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in