2016-07-03, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stocious
likt zudden vet jag vilka personer det hela handlar om så ja, nä, vanliga svennebanan som spårat totalt

lite busiga men inget allvarligt som det här som det också står i artiklarna

Är det ett åldersöverskridande fyllegäng? Bränner de Skogsblomma?
Citera
2016-07-03, 20:16
Medlem
Citat:
likt zudden vet jag vilka personer det hela handlar om så ja, nä, vanliga svennebanan som spårat totalt

lite busiga men inget allvarligt som det här som det också står i artiklarna
Kan man få veta namn eller initialer eller något man kan känna igen på dom misstänkta?
Citera
2016-07-03, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.F-ritzl
Kan man få veta namn eller initialer eller något man kan känna igen på dom misstänkta?
vet inte hur mycket skit jag får om jag säger nått... :/

adressen ni har har inget med dom att göra iaf då alla kommer från borlänge utom en av tjejerna och hon har inget att göra med adressen vad jag vet

dom är såna som mest driver runt om dagarna, en har jobb, resten soc/fsk/ingen inkomst alls. en har alkoholproblem men alla super ju till det ibland men det brukar vara ganska lugnt. lite "roliga" piller då och då men inget allt för grovt och inget stående beroende. den typen av folk är det. kompisgäng
Citera
2016-07-03, 20:34
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
vet inte hur mycket skit jag får om jag säger nått... :/

adressen ni har har inget med dom att göra iaf då alla kommer från borlänge utom en av tjejerna och hon har inget att göra med adressen vad jag vet

dom är såna som mest driver runt om dagarna, en har jobb, resten soc/fsk/ingen inkomst alls. en har alkoholproblem men alla super ju till det ibland men det brukar vara ganska lugnt. lite "roliga" piller då och då men inget allt för grovt och inget stående beroende. den typen av folk är det. kompisgäng
Då blir ju iaf jag lite fundersam på vad som har fått detta, relativt fungerande, kompisgäng att ta livet av en kärring på dryga 60 år? Har du några tankar kring det?
Citera
2016-07-03, 20:38
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Då blir ju iaf jag lite fundersam på vad som har fått detta, relativt fungerande, kompisgäng att ta livet av en kärring på dryga 60 år? Har du några tankar kring det?
Man kan ju undra om det är så att hon varit någon slags "sugarmommy", den som haft hus och någon slags inkomst? Kanske ställde hon krav och någon ballade ur och alla, i samförstånd, ville hålla det hemligt för att fortsätta ha en "fritidsgård" och pengar, mediciner och käk?
Citera
2016-07-03, 20:40
Medlem
Citat:
pengar fram och tillbaka

skulder, hot, dom fick reda på att hon satt på en del.
säkert nått gammalt groll som ligger kvar men när jag träffade henne som hastigast på en fest förut så var dom vänliga mot varann iaf, hon bjöd på öl osv. kände henne inte personligen och har bara träffat henne den enda gången. vet inte säkert men tror hon var alkoholist med? umgicks med såna i vilket fall.
Citera
2016-07-03, 20:41
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
pengar fram och tillbaka

skulder, hot, dom fick reda på att hon satt på en del.
säkert nått gammalt groll som ligger kvar men när jag träffade henne som hastigast på en fest förut så var dom vänliga mot varann iaf, hon bjöd på öl osv. kände henne inte personligen och har bara träffat henne den enda gången
Sålde hon möjligen roliga piller till det här gänget?
Citera
2016-07-03, 20:42
Medlem
Citat:
det vet jag inte men tveksamt. dom kände annat pack till sånt. kanske som mellanhand eller nått men jag vet inte
Citera
2016-07-03, 20:45
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
det vet jag inte men tveksamt. dom kände annat pack till sånt
Ok. Tack för info. Ytterst märkligt att ett så pass stort gäng nästan normala, eller vad jag nu ska kalla dem, människor tar en person av daga bara sådär. Jag gissar väl att det skett under drogpåverkan, även om de inte var typiska pundare.
Citera
2016-07-03, 20:46
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Hon kan ju stått på starka smärtisar och/eller lugnande/sömn. Inte ovanligt att 60-åriga kvinnor har en massa knark i medicinskåpet...
Citera
2016-07-03, 20:48
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hon kan ju stått på starka smärtisar och/eller lugnande/sömn. Inte ovanligt att 60-åriga kvinnor har en massa knark i medicinskåpet...
Ja fan vet. Skumt är det utifrån den infon vi har iaf. Något saknas i informationsbilden. Ett sådant här gäng tar inte kål på en kärring bara för att. Något måste ha hänt.
Citera
2016-07-03, 20:49
Medlem
Citat:
Ok. Tack för info. Ytterst märkligt att ett så pass stort gäng nästan normala, eller vad jag nu ska kalla dem, människor tar en person av daga bara sådär. Jag gissar väl att det skett under drogpåverkan, även om de inte var typiska pundare.
vet att en var full (den med alkoholproblem) när det hände. fler hade säkert druckit. träffade dom samma natt men var själv rätt full så tänkte inte på om nån var konstigare än vanligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in