2003-11-02, 20:41
Bannlyst
För följande ang Scepter.

"Du är en skit. Det sammanfattar dig utmärkt."
Citera
2003-11-02, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IDF
För http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?p=577046#post577046]följande[/url] ang Scepter.

.....funkar inte.....

/BOozer!!
Citera
2003-11-02, 22:03
Medlem
http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?p=577046#post577046
Citera
2003-11-02, 22:13
Medlem
WhoAmIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IDF
För följande ang Scepter.

Carpe, Israelkritisk, varnas av moderator IDF, Israelvänlig, i en tråd som heter "lobbysmens långa arm heter israel".

edit; typo
Citera
2003-11-02, 22:17
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoAmI
Carpe, Israelkritisk, varnas av moderator IDF, Israelvänlig, i en tråd som heter "lobbysmens långa arm heter israel".

edit; typo
Och det faktum att han kallar Scepter för en skit har inte med saken att göra?
Citera
2003-11-02, 22:21
Medlem
WhoAmIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
Och det faktum att han kallar Scepter för en skit har inte med saken att göra?

Självklart har det med saken att göra. Det betyder helt enkelt att varningen var i helt rätt i sak.

Men ... kanske vore det bättre om en "opartisk" moderator utfärdade varningar i "infekterade" trådar? I synnerhet gäller det IDF, eftersom detta inte är hans/hennes första "tveksamma" utfärdande av varningar.
Citera
2003-11-03, 10:08
Medlem
Carpe bör avlägsnas. Jag har tagit bort två andra personangrepp från honom i forumet för Invandringspolitik, trots tillsägelser.

Detta var hans svar på mina tillsägelser:
"Du är patetisk. En serbhatande idiot tydligen, som vill leka chef"

Med andra ord bör han avlägsnas eftersom han inte överhuvudtaget respekterar reglerna.

WhoAmI - Varningen är inte det minsta tveksam med tanke på vad Carpe har åstadkommit, och det faktum att jag nu begär honom bannad. Observera att orsaken inte är att han gjorde ett personangrepp mot mig, utan att han konstant gör personangrepp.
Citera
2003-11-03, 21:41
Medlem
Peculiars avatar
En favorit från förr...

Sionisten IDF är klart olämplig som moderator. I den här tråden låter IDF en judeälskare vräka ur sig oförskämdheter som "jävla svin". Jag PM:ade både IDF och Admin om detta men fick ingen reaktion. Men när någon som kritiserat judarna råkar gå över gränsen blir det en varning omgående. Det är bara att inse fakta: Flashbacks forum styrs av sionistiska svin som gör allt för att stoppa det fria ordet.
Citera
2003-11-03, 22:13
Medlem
Det där har vi gått igenom förr. Det är inte klart vem han riktar "jävla svin" till, dig eller legotillverkarna, och dessutom är tråden gammal och saken borde vara utagerad. Om det där verkligen är det enda argument du har för att anklaga IDF, så måste han nog vara en ganska skrupelfri moderator.

Denne Carpe däremot tycks ha som hobby att kalla sina meningsmotståndare "idioter, monster, skitar" osv och tycks inte bry sig om reglerna, och borde i mitt tycke bannas.

Och du Peculiar - vi moderatorer har inte tid att svara på ditt trams i all evighet. Jag tror du får antingen finna dig i våra regler eller lämna forumet. Efter ditt inlägg lutar jag mot det senare.
Citera
2003-11-03, 23:09
Medlem
Peculiars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scepter
Jag tror du får antingen finna dig i våra regler eller lämna forumet. Efter ditt inlägg lutar jag mot det senare.

Ja, jag har insett att Flashback numera är kosher och att jag därför inte hör hemma här. Bye-bye, eller Shalom som vi numera säger här på FB...
Citera
2003-11-04, 21:46
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peculiar
Ja, jag har insett att Flashback numera är kosher och att jag därför inte hör hemma här. Bye-bye, eller Shalom som vi numera säger här på FB...

Äh, häng kvar. Det bli ganska ensidigt och tråkigt om alla vettiga användare försvinner.
Citera
2003-11-06, 14:34
Medlem
Peculiars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Äh, häng kvar. Det bli ganska ensidigt och tråkigt om alla vettiga användare försvinner.

Jag kanske tittar in lite då och då. Några alternativ till FB finns ju egentligen inte. Lite kasst bara att moderatorerna tydligen kommer åt ip-nummer... :mad:
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in