Citat:
Det här är ju en diskussionstråd så jag såg fram emot att få höra några argument kring varför man anser att han är så bra.
På tal om svammel då.
Behöver ha? Så du menar att han inte har några speciella kunskaper?
Sunt förnuft? Angående vadå och hur?
Är det något hemligt ni vet om Trump som ni inte får säga?
Så Trumps enda kunskap är inom byggbranschen. För att han ska vara byggledare när en lång lång bro byggs!
Jo men nu är ju det här en diskussionstråd och när många skriver i den som gillar Trump och vill att han ska bli USA's nästa president så tänkte jag att de nog visste varför.
Och det har ju ju fått nu. Han började med träklossar och nu ska han bygga en bro. Det blir nog en duglig president!
Trump kan byggbranschen och det är bra för en mur ska byggas. Hur ska Trump förhindra flygande föremål som kan ta sig över muren? Ja typ 9-11?
Okej så Trumps enda egenskap är att han kan svara med pondus. Han tar inte skit och ogillar Islam och det räcker för dig.
Blir inte mycket till diskussion här inte. Vad jag inte fattar är att ni sitter här och verkar kolla på olika resultat som det gällde travresultat. Och kan ingenting om den person som ni vill ska ha presidentposten i USA.
Man har ju hört talas om folk som får betalt för att skriva poster men skitsamma vi får se hur det går för Trump. Men jag kan inte se att det spelar någon roll vem som vinner Clinton eller Trump. De är ju rådgivarna och experterna som bestämmer så varför heja på just Trump?
På tal om svammel då.
Behöver ha? Så du menar att han inte har några speciella kunskaper?
Sunt förnuft? Angående vadå och hur?
Är det något hemligt ni vet om Trump som ni inte får säga?
Så Trumps enda kunskap är inom byggbranschen. För att han ska vara byggledare när en lång lång bro byggs!
Jo men nu är ju det här en diskussionstråd och när många skriver i den som gillar Trump och vill att han ska bli USA's nästa president så tänkte jag att de nog visste varför.
Och det har ju ju fått nu. Han började med träklossar och nu ska han bygga en bro. Det blir nog en duglig president!
Trump kan byggbranschen och det är bra för en mur ska byggas. Hur ska Trump förhindra flygande föremål som kan ta sig över muren? Ja typ 9-11?
Okej så Trumps enda egenskap är att han kan svara med pondus. Han tar inte skit och ogillar Islam och det räcker för dig.
Blir inte mycket till diskussion här inte. Vad jag inte fattar är att ni sitter här och verkar kolla på olika resultat som det gällde travresultat. Och kan ingenting om den person som ni vill ska ha presidentposten i USA.
Man har ju hört talas om folk som får betalt för att skriva poster men skitsamma vi får se hur det går för Trump. Men jag kan inte se att det spelar någon roll vem som vinner Clinton eller Trump. De är ju rådgivarna och experterna som bestämmer så varför heja på just Trump?
Om du slutar misstolka med flit och bete dig som en dryg jävel så ska du se att allting blir vettigt. Det är uppenbart att du inte vill ha en faktiskt diskussion utan förvrider och förlöjligar vad vi än skriver.
"Trump kan byggbranschen och det är bra för en mur ska byggas. Hur ska Trump förhindra flygande föremål som kan ta sig över muren? Ja typ 9-11?"
Kanske genom att skärpa invandringen? Eftersom en stor andel av terroristerna kommer genom bristande invadring. Och skärpta säkerhetskontroller. Typ det som Trump har förespråkat från första början?
Senast redigerad av TheStriptease 2016-06-27 kl. 23:36.
Senast redigerad av TheStriptease 2016-06-27 kl. 23:36.