Citat:
Ursprungligen postat av
Johanxoxo
Upp på hästen igen Ross, men tänk inte bara med lilla huvudet nästa gång. Se till att de som kör med fake annonser försvinner genom att inte gå på dem. Fråga om bilderna är nytagna och äkta. Känns damen ifråga oseriös, lägg ner. Stämmer inte bilderna med verkligheten så vänd i dörren.
Bättre lycka nästa gång.
Och varför nu inte låta den här tråden bli just vad den var tänkt som, recensioner av tjejer/damer i Sthlms området.
Både bra och dåliga erfarenheter är välkomna.
Jag kan väl börja med en liten mörk skönhet som ibland annonserar på RS. Ni killar som gillar tjejer modell petite och mörka hittar ett guldkorn i babycita. En tjej som kysser, smeker, teasar m.m. tyvärr är det kondom på i alla lägen, men inga problem att komma var man vill utom i mun och ansikte. Är man mysig och trevlig så glöms tiden lätt bort och hon har inte heller några bekymmer med att man drar över tiden, hon verkar njuta lika mycket som man själv gör. Små härliga fasta bröst som är väldigt känsliga. När man själv är helt slut och helt klar så vill hon nästan ha mer. Pratar numera riktigt bra svenska, men för ett par år sen så var det nästan bara engelska som gällde, är inte här hela tiden, utan man får hålla lite utkik efter hennes annonser. Ger en riktigt bra GFE känsla, skulle man vara färdig innan tiden är slut så är det inga problem med att ligga och mysa med den här härliga tjejen.
Håller absolut med föregående talare, Babycita är något alldeles extra. Hon är inte här så ofta så det gäller att passa på när hennes annons dyker upp. Senast jag träffade henne var i våras när hon var här på en kort visit.
Gjorde upp om en träff mitt på dagen, en bit choklad till lunch som Cita uttryckte det :-). Hon har en pytteliten men fräsch och ändamålsenlig etta mitt i stan och öppnade dörren snabbt och diskret. När jag kommer in får jag en stor kram och kyss. Hänger av mig jackan och sätter mig i hennes lilla soffa. Cita kommer fram och börjar kela med mig och när hennes klänning som är ganska uppknäppt glider isär upptäcker jag att hon har stay ups och höfthållare men inga trosor, oerhört sexig outfit!
Hon knäpper upp min skjorta och mina byxor och smeker mig mjukt och skönt. Tar mina kulor i munnen och teasar utav bara he...
Jag klär av henne och mig ser till att själv komma ur paltorna. Hon gnider sin välformade bak mot mitt stånd och när jag leker med hennes bröst blir hennes vårtor styva. Cita tar mig i handen och leder mig till sängen där hon lägger sig på rygg med benen isär och ber mig slicka henne. Begraver huvudet mellan hennes lår och hon viskar "you are so kinky". Efter en stund lägger jag mig på rygg och Cita sätter sig grensle över mitt ansikte och låter mig slicka henne medan hon smeker sina bröst. Hon böjer sig ned och fråga om hon får suga min kuk, självfallet säger jag inte nej. På med kådis och hon tar mig i munnen och suger sakta medan hon tittar mig i ögonen. Nu vill jag knulla och Cita sätter sig på min kuk och rider med händerna mot min bröstkorg. När det går för mig böjer hon sig ned och kysser mig ömt.
Cita är inte en tjej som hoppar upp ur sängen så klart man är klar, hon ligger istället kvar, kelar och småpratar och verkar inte ha en tanke på tiden. Lunchtiden lider mot sitt slut och jag tvättar av mig i hennes fräscha badrum, tar på mig kläderna, får en stor kram och återvänder till verkligheten.