2016-06-24, 19:16
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
Lego Jurassic World ser intressant ut. Har ingen bra koll på de här Lego-spelen men gillar Jurassic Park filmerna. Det här spelet verkar täcka/ta upp alla de 4 filmerna.

66% rabatt, kostar 10,19€.

Edit: Ser att flera andra Lego-spel är billigare. The Lord of the Rings, The Hobbit, Marvel Superheroes och Lego Movie the Videogame kostar alla 4,99€ per styck. Kanske väntar med Jurassic World tills Steam Winter Sale eller nästa Summer Sale.

Lego Jurassic World är kul. Just spelen du nämnde blir lite roligare eftersom dessa spel har med ljudklipp från filmerna. De första lego-spelen som kom saknade det.
Citera
2016-06-24, 20:36
Medlem
chessjamts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Lego Jurassic World är kul. Just spelen du nämnde blir lite roligare eftersom dessa spel har med ljudklipp från filmerna. De första lego-spelen som kom saknade det.

Aha. Ja jag slog till på Lego Lord of the Rings och gillar som du säger att man får höra originalrösterna. Iaf Cate Blanchetts berättarröst om hur ringarna skapades osv var nice. Ska överväga de andra 4,99 spelen men tror jag väntar ett tag till på Jurassic World.
Citera
2016-06-24, 22:22
Medlem
hugTracersbutts avatar
Om man missade rockstars bully när det kom så såg jag att de har Bully: Scholarship Edition för 2 euro på steam, har det till ps2 men kommer nog ändå köpa.
Citera
2016-06-25, 20:26
Medlem
chessjamts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hugTracersbutt
Om man missade rockstars bully när det kom så såg jag att de har Bully: Scholarship Edition för 2 euro på steam, har det till ps2 men kommer nog ändå köpa.

Köpte den vid förra summer sale (eller vid något winter sale) men var ganska så missnöjd med det spelet. Hade fel ställda förväntningar då jag trodde det skulle vara mer rollspel men istället sprang man mest runt och bara spöade ner folk. Typ GTA fast i skolmiljö. Fick pengarna tillbaka då jag reklamerade/ångrade köpet inom några dagar.

Såg att de hade några olika språkinlärningsspel på Steam, Influent t.ex. Man köper spelet och väljer ett språk, sen kan man köpa till ytterliggare språk som en slags DLC. Någon som erfarenhet av dessa? Lär väl antagligen finnas billigare gratisalternativ på nätet om man vill lära sig ett nytt språk men tyckte det såg intressant ut.
3,99€ för själva spelet, sen 1,99€ för varje ytterliggare språk.
Citera
2016-06-25, 21:44
Avslutad
Är ca 85% rea på nästan alla Age of Empires spelen på steam just nu!
Ett måste i samlingen kan jag tycka
Citera
2016-06-25, 22:59
Medlem
Elementarts avatar
The Evil Within kostar 9,99 euro just nu och det finns ett paket-pris för Just Cause 3 + Rise of the Tomb Raider: 43,11 euro.
Senast redigerad av Elementart 2016-06-25 kl. 23:07.
Citera
2016-06-26, 00:10
Avslutad
På steam:

"Buy Total War Master Collection Sept 2014
Includes 8 items: Medieval II: Total War™, Rome: Total War™ - Collection, Empire: Total War™, Napoleon: Total War™, Total War: SHOGUN 2, Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai, Viking: Battle for Asgard, Total War™: ROME II - Emperor Edition"

- 75%. Alltså sänkt från 109,99€ till 27,49€. Sjukt värt!
Citera
2016-06-26, 19:43
Medlem
Elementarts avatar
Ultra Street Fighter 4 för 6,99 euro och Alien Isoaltion för 12,49 euro. Street Fighter 4 är ju inte det senaste spelet i serien, men många recensenter tycks föredra det framför Street Fighter 5.
Citera
2016-06-26, 19:44
Moderator
^Eazs avatar
Varit en djävla trist sommarrea hittills, enda köpet är nya Batman, nu när alla djävla buggar vid release ska vara fixade.
Citera
2016-06-27, 14:12
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Varit en djävla trist sommarrea hittills, enda köpet är nya Batman, nu när alla djävla buggar vid release ska vara fixade.

Tack för tipset, hade glömt bort det spelet efter fiaskoreleasen. Arkham Asylum och Arkham City var fantastiska spel.
Citera
2016-06-27, 21:59
Medlem
Pasiphaes avatar
Satan var Steam-reorna försämras år efter år.
Citera
2016-06-28, 00:44
Medlem
TarzansFarsas avatar
Vet inte ifall jag har blivit kräsen eller ifall spelutbuden var dåliga.

Har 300 kronor att spendera men har bara köpt 1 spel hitills och det var Banished. Någon som kan tipsa som ett riktigt bra spel Helst under 10 euro? Är öppen för alla förslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in