Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-06-22, 17:16
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Förstår inte varför stå där och gnälla på Clinton, inte så att det kommer ge han röster. Han måste få ut sin politik genom att besöka områden i Ohio, Florida inte stå i New York och gnälla.

För att hans kampanjpengar inte räcker till att åka överallt och därmed så väljer han att hålla sig på billigast möjliga plats. (tils vidare)
Senast redigerad av Ondahamstern 2016-06-22 kl. 17:20.
2016-06-22, 17:17
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Förstår inte varför stå där och gnälla på Clinton, inte så att det kommer ge han röster. Han måste få ut sin politik genom att besöka områden i Ohio, Florida inte stå i New York och gnälla.

Nå,jo.., han kommer att behöva mera. Där är jag enig. "Anti-Clinton" folket har Trump alleredan djupt i fickan..

Antar att "idag" är det fru Clinton som är på menyn.
2016-06-22, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frusciantelo
Jo det kommer ge honom röster. Därför hans starka kritik mot Clinton är befogad. Den kvinnan är direkt farlig för USA och världen. Det kan inte sägas nog. Det är bara bra att han går på henne hårt gång på gång.

Varför tror du folk fortfarande röstar på henne efter 30 år av korruption. Republikanerna har försökt smutskasta henne i 20 år utan resultat. Kommer inte fungera den här gången heller eftersom 47% kommer rösta på henne oavsett hur evil hon är.

Det enda som kommer göra att Trump vinner är om han får ut sin egen politik med jobb osv. Hon kan inte försvara sig mot det, som vi såg i hennes tal igår.
2016-06-22, 17:23
Medlem
Snapcounts avatar
Det där med skattelättelserna är något jag inte begriper..(Cruz hade det även).., varifrån skall pengarna tas ifrån ?

Utav ren jämförelse, har fru Clinton även aviserat skattelättnader ?
2016-06-22, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
För att hans kampanjpengar inte räcker till att åka överallt och därmed så väljer han att hålla sig på billigast möjliga plats. (tils vidare)

Hur fan räckte det under primärvalen, Trump tjänade ihop bränsle till flygplanet genom att sälja merchandise.
2016-06-22, 17:29
Medlem
Snapcounts avatar
Nog för att jag missade början, samt det hakade upp sig på streamen i en minut..

Men han nämnde inte något om "the Wall" ?
2016-06-22, 17:30
Medlem
honungsflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Låter underbart om galningen skulle ha bränt sin förmögenhet på sin politiska karriär, men var kan jag läsa mer om detta?
2016-06-22, 17:40
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honungsflickan
Låter underbart om galningen skulle ha bränt sin förmögenhet på sin politiska karriär, men var kan jag läsa mer om detta?

Då kan jag dessvärre göra dig deprimerad istället (22/5) :

-Merkevaren Trump er sterkere enn noensinne Tjener stort mens presidentkampanjen pågår.

-Washington Post skriver at Trumps forretninger har økt med hele 190 millioner dollar i omsetning.

http://www.dagbladet.no/2016/05/22/nyheter/valg/usa/trump/okonomi/44269596/
2016-06-22, 17:47
Medlem
E.Merckxs avatar
Donald Trumps bästa tal hitintills. Bara på Right Side Broadcasting såg nästan 40.000 det.

MSM kommer att bli galna nu.

Nu måste Donald Trump välja en VP som är en verkligt bra talare och som hatar Hillary Clinton.
2016-06-22, 17:53
Medlem
Citat:

Han har snarare blivit rikare Men för en feg svenne som får sin världsbild från Aftonbladet så är du förlåten

onT: Bra tal! Hur kan folk rösta på Hillary efter detta? Hon tar alltså pengar från rika MENA länder samtidigt som hon tjatar om hur förtryckta kvinnor är? Lögner!
2016-06-22, 17:57
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Det är inte hans privata pengar som sinar utan kampanjpengarna som går back (stor skillnad)
2016-06-22, 18:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Hur fan räckte det under primärvalen, Trump tjänade ihop bränsle till flygplanet genom att sälja merchandise.

Det är exakt det som man ifrågasätter nu, det är nämligen en enorm skillnad mellan primärvalen och det riktiga racet, om han inte lyckas hålla ikapp Clinton rent ekonomiskt så kommer han att få ett rent helvete då han inte kan pumpa ut reklam och han kommer att bli tvungen att fortsätta att förlita sig på förståndshandikappade som han aldrig bör sätta i rampljuset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in