Citat:
Japp, det är ett fritt land. Jag utgår från domslut som jag anser har långt mer dignitet än det dravel du och andra NB-gullare kommer med. Utöver detta arbetslivserfarenhet och kunskap från intresseområde jag ämnar konvertera till mer poäng inom en snar framtid.
Citat:
Angående fetat:
Ditt och andra ständiga aggressiva försvar av utredningen och att rätt man är fälld tolkar jag som att det faktiskt ligger något i vad alla vi andra vill ha sagt men som många gånger dränks av era nedlåtande svar. För mig är det enkelt, det kan vara rätt man som är fälld för brottet men helt säker är jag inte där är ett jag igen i den meningen om jag fick vara domstolenför att kunna dömma honom till livstid. Enbart denna typ av DNA-bevising håller inte tycker jag och han kan i framtiden få resning och bli friad om synen förändras.
Det enda emotionella är att jag personligen anser er komma med riktigt korkade argument och ingen kan ens komma med ett sannolikt förlopp. Snarare en massa gnäll och egocentrerade jag-satser som är totalt irrelevanta önskningar juridiskt sett så jag ser det patetiskt att ens diskutera resning. Att sen anse denna sorts bevisning som finns som för lite indikerar snarare att du är rätt kass i juridik.
Där har du den korrekta tolkningen på reaktionerna.
Citat:
Det finns GARANTERAT sekretessbelagda bilder - problemet är att du är uppenbart okunnig om arbetssätt och rutiner kring kriminaltekniskt arbetssätt. Eller så lever du i nån förnekelse för att det passar din grundinställning gällande projekt Rädda Nerijus.
Det finns troligen inget sekretessbelagt material som är bevis för brottet, bara bilder som inte bör visas, eller hur.
Han är inte oskyldig med den tunga bevisningen så du kan vila dig - domen har vunnit laga kraft så det är slöseri med energi.