2016-06-15, 20:26
Medlem
Hur i helsike går det här ihop,vännerna säger att dom inte hade träffats,endå hade hon blåmärken på armar,och dessutom har han gått igenom hennes mobil,jag förstår inget av detta,kan man inte få reda på sanningen
Citera
2016-06-15, 20:26
Bannlyst
Finns det någon bild på monstret, har varit borta från tråden ett tag....
Citera
2016-06-15, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
De hade väl ett förhållande av något slag? Träffades via Facebook och sedan i verkligheten? Eller har jag missat något här?

Enligt anhöriga hade dom inget förhållande. Deras enda kontakt var via FB. Där han jagade henne. Och sen började han tydligen att jaga henne även IRL med blommor och annat. Det skall, enligt hennes vänner, varit deras enda "kontakt". Men sen på nåt sätt har hon ju blivit misshandlad av honom.
Citera
2016-06-15, 20:31
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expertbowlaren
Finns det någon bild på monstret, har varit borta från tråden ett tag....
https://minfil.org/nc40nbb4bf/760.jpg

Finns fler i tråden
Citera
2016-06-15, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Hur i helsike går det här ihop,vännerna säger att dom inte hade träffats,endå hade hon blåmärken på armar,och dessutom har han gått igenom hennes mobil,jag förstår inget av detta,kan man inte få reda på sanningen

Och hennes ex han ringde ju polisen när han såg alla blåmärken. Han sa ju i nån tidning ungefär "Då förstod jag att hon inte mådde bra i relationen". Och dom skrev ju saker till varandra på FB och som du säger så kollade han i hennes mobil.

Ja, jag fattar ingenting jag heller. Antingen hade hon ett förhållande med honom i "hemlighet" utan att alla vänner visste om det eller så vill hennes vänner inte berätta som det är.
Citera
2016-06-15, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
https://minfil.org/nc40nbb4bf/760.jpg

Finns fler i tråden
Tack, hittade denna också,
http://www.exponerat.net/svensk-psykopat-villkorligt-frigiven-slog-ihjal-sin-fore-detta-tjej/

Fy fan vilken gräslig historia. Hoppas han dör dement inne på Hall. Fy fan vilken jävla släkt.
Citera
2016-06-15, 20:54
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Med all respekt: hon var faktiskt medelålders..
Intressant att du skriver "Med all respekt", efter att utan respekt ha upprepat samma nedlåtande mantra om Lotta i närmare 40 inlägg.

Jag tycker att det är intressant att ta del av andras åsikter även dina, och även om man inte delar dem. Det är ju idén med ett diskussionsforum.
Att exakt samma sak upprepas av samma debattör hela tiden blir bara jobbigt, och det innebär ju inte heller att åsikterna därför omvandlas till fakta.

Om det i ett senare skede skulle visa sig, med fakta ifrån FUP, att Lotta t.ex. skulle ha varit en s.k. Florence Nightingale-typ som vill rädda "vilsna", so comment and deal with it by then!
Men så länge du inte vet ett skit om detta, så kan du väl åtminstone hålla igen en aning med det, som många i tråden uppfattar som i det närmaste förtal?
Ev. dumhet är ju t.ex. inte olagligt, och det är ju i samtliga fall resp. GM som har begått brotten!

Att diskutera "praktexemplaret" som dejtade "Svarten" och flera andra totaldårar, men som gick bort 54 år gammal för 15 år sen, känns inte helt relevant i tråden, men ändå ett intressant fenomen!

Att Martin med sin cv inte redan sedan tidigare sitter inlåst med "bortkastad nyckel" är självklart ett underkännande för vårt samhälle!

OBS, att jag på inget sätt förnekar att det alltid har funnits brudar som av flera olika skäl (redan tjatade om i tråden) vill ha en huvudtatuerad, (inledningsvis) enormt insmickrande, (tyvärr ofta hjärnbefriad) uppstoppad kylskåpsbärare, gärna med kamphund och naturligtvis (arbetsoförmögen men) med drömmar om snabba cash!

EDIT: Inga som helst fakta pekar f.n. på att Lotta ens skulle komma i närheten av dem!
Senast redigerad av LeBronThurman 2016-06-15 kl. 21:06.
Citera
2016-06-15, 21:02
Medlem
satanslillebrors avatar
Ca hur länge kan det ta innan FUP släpps?
Citera
2016-06-15, 21:20
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satanslillebror
Ca hur länge kan det ta innan FUP släpps?
Egentligen omöjligt att gissa eftersom det bl.a. beror på hur omfattande utredningen kommer att bli, samt vilka beviskrav åklagaren anser sig behöva uppfylla för den brottsrubricering som han har för avsikt att åberopa?
Någon kommer antagligen att vilja titta in under pannbenet på MJ, vilket också lär ta tid trots bristen på innehåll.
Min rena amatörgissning är att en FUP knappast finns tillgänglig inom det närmaste halvåret.

Det finns säkert någon erfaren jurist i tråden som kan göra en mer kvalificerad bedömning!
Citera
2016-06-15, 21:45
Medlem
Swans avatar
2 bröder, bägge mördare?
Kalasbra genpool där hoppas dom inte är fler syskon i den familjen
// Swan
Citera
2016-06-15, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan
2 bröder, bägge mördare?
// Swan

Jo dom är ytterligare minst en till. Även han våldsam och kriminell.
Citera
2016-06-15, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan
2 bröder, bägge mördare?
// Swan

3 bröder.. alla kriminella.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera