Han har väl inte hållit mer än en handfull tal från teleprompter hittills, men av dem är det antagligen det bästa. Viktigaste, om inte annat. Jag kommer att se om det, fanns en del intressant där.
Coulter säger:
Anyone who plans to talk about Trump ever again has to see this speech. Your opinion is irrelevant unless you listened to him today.
Trump: How does this kind of immigration make our lives better? How does this kind of immigration make our country better?
Sådana uttalanden av episka självklarheter som gör att man älskar den mannen. Inte ett uns av den där nervöst strykrädda auran som våra egna SD-politiker lider av.
Coulter säger:
Anyone who plans to talk about Trump ever again has to see this speech. Your opinion is irrelevant unless you listened to him today.
Trump: How does this kind of immigration make our lives better? How does this kind of immigration make our country better?
Det är märkligt att det ska kännas så oerhört uppfriskande att höra dessa frågor ställas, men det gör det. I ett sunt politiskt klimat hade sådana frågor varit prio ett från första början.
Äcklig text i dagens nyheter där man använder ord som allians för beskriva Trumps relation till IS. Kom igen liksom. Då har alla en allians med IS om det handlar om att man vill förgöra dom.
Fy fan vad dom vägrar ge Trump ens 1 poäng. Till och med här!!
Hörde jag rätt när han sa att mördaren föddes i Afghanistan?
Obegripligt isf att hans stab inte vet bättre.
Alternativt att de ljuger medvetet för att det låter bättre.
Senast redigerad av MrSokrates 2016-06-13 kl. 22:04.
Det jag menar på är att om man vill begränsa muslimers rättigheter för att förhindra att extremister skall kunna utgöra större skada så bör man även begränsa andra religiösas rättigheter då de lika väl kan bli nästa riskfaktor.
Vilka begränsningar av muslimers rättigheter har Trump föreslagit?