Citat:
Ursprungligen postat av
AlbusPercival
När folk i tråden påstår att vi hade haft en chans mot Ryssar/polacker ifall alla firmor slogs ihop ja då fattar man vad för jävla nivå det är här..
Snälla när Lech poznan kom till Sverige så blev Firman Bajs uppkäkade har tom har från poliser att det var bland de värsta dom varit med om som supporterpoliser. Påtal om Ryssarna som är en aning värre än Polacker hur hade ni tänkt att de skulle klara av de?
Jag följer scenen ganska flitigt den ända firman som håller i Sverige just nu är Wisemen även fast jag hatar att säga det men det är sant.
Mm fast vad inkallade poliser säger ska man ta med en nypa salt. Jag har sett poliser ifrån städer runt omkring som anmält sig till högriskmatcherna som stått och gråtit utan att det smällt. Hets, gap och skrik, lite bangers och folk som sliter i kravallstaket får de inkvoterade att kissa i byxorna och önska att mardrömmen skall vara över.
Dock så säger jag inte att Poznan inte är rätt rubbade, men att tro att polackerna är några super människor är helt fel, deras styrka är deras antal och brist på vett och etikett.