2016-06-13, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fast Sara98 skriver ju mest hörsägen om vad hennes kompis polares styvfar har berättat för henne och vill du ha mer information om hur Sara98 vet detta så får du bara "golare har inga polare". Han var en nörd långt in i skoltiden och stampade fan ingen i skallen när han gick i Hallonbergsskolan. Om han sen började sin stamparkarriär i Lötskolan låter jag vara osagt för jag antar att det var dit han kom efter HB? Jag erkänner att jag inte följde hans karriär särskilt mycket efter högstadiet.
Det var lite det jag var ute efter, det låter rätt osannolikt att han redan då skulle ha stampat på folk i skolan och det lämnades utan åtgärd.
Citera
2016-06-13, 20:00
Avstängd
Citat:
Fast Sara98 skriver ju mest hörsägen om vad hennes kompis polares styvfar har berättat för henne och vill du ha mer information om hur Sara98 vet detta så får du bara "golare har inga polare". Han var en nörd långt in i skoltiden och stampade fan ingen i skallen när han gick i Hallonbergsskolan. Om han sen började sin stamparkarriär i Lötskolan låter jag vara osagt för jag antar att det var dit han kom efter HB? Jag erkänner att jag inte följde hans karriär särskilt mycket efter högstadiet.

Nej, mest från några som gick i hans skola.
Citera
2016-06-13, 20:00
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98

Jag gick i hans skola.
Citera
2016-06-13, 20:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Han var 15 år vid första domen för våld -- det är lite svårt att tänka sig att han helt plötsligt skulle gått från snäll pojke till våldsverkare.
Citera
2016-06-13, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Ok så dom blev då stampade på av honom? Eller har dessa också hört det av någon som hört det av nån annan?
Citera
2016-06-13, 20:04
Medlem
satanslillebrors avatar
Höll inte han på med att mobba folk i skolan? Läste det någonstans.
Citera
2016-06-13, 20:04
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han var 15 år vid första domen för våld -- det är lite svårt att tänka sig att han helt plötsligt skulle gått från snäll pojke till våldsverkare.

Vilken var hans första dom? Var det spärrvakten? Jag vill inte sitta och skydda honom då jag tycker han är en rejäl jävla idiot, men någon måtta får det vara på hörsägen. Om 2 sidor åt han spädbarn till frukost som 3 åring på dagis. Han var långt ifrån någon värsting på HB då det fanns ganska många andra man skulle passa sig mer för.
Citera
2016-06-13, 20:06
Medlem
Citat:

Nu var det väl inte specifikt uttalat - skallen - han stampade på, gällande skoltiden. Man kan ju stampa på andra ställen på en kropp också
Under skoltiden så slogs han gärna och brottade ner sina skol/klasskamrater, väldigt lätt då han blev provocerad. Detta gällde även på fritiden. De han då bråkade med, var jämnåriga.
Citera
2016-06-13, 20:07
Medlem
Citat:
Vilken var hans första dom? Var det spärrvakten? Jag vill inte sitta och skydda honom då jag tycker han är en rejäl jävla idiot, men någon måtta får det vara på hörsägen. Om 2 sidor åt han spädbarn till frukost som 3 åring på dagis. Han var långt ifrån någon värsting på HB då det fanns ganska många andra man skulle passa sig mer för.
Word!!
Jag anser också att han är ett avskum och förtjänar en kula i huvet, men nu känns det som det börjar sväva iväg.

Som jag förstått det var han en tönt i skolan som BLEV mobbad .
Citera
2016-06-13, 20:11
Avstängd
Citat:
Jag gick i hans skola.

Ok.
Citera
2016-06-13, 20:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Ok så dom blev då stampade på av honom? Eller har dessa också hört det av någon som hört det av nån annan?

Fråga Salorm, de gick i samma skola tydligen.
Citera
2016-06-13, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Word!!
Jag anser också att han är ett avskum och förtjänar en kula i huvet, men nu känns det som det börjar sväva iväg.

Som jag förstått det var han en tönt i skolan som BLEV mobbad .

Ja du, lätt en kula i skallen.
Mobbad och tönt...ja så blev han kallad, och utifrån detta kom aggressiviteten, genom att slåss.
Skolan hade svårt att hantera honom. Och runt 15-årsåldern hade han avancerat rejält, med polis, sociala myndigheter osv. Sedan har det eskalerat, det finns ju facit på detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in