2016-06-12, 15:20
Medlem
"O-negative, O-positive and AB plasma blood" behövs nu i stora mängder enl News 6. För er som råkar befinna er på plats och vill ge lite blod.
Citera
Medlem
WallStreetNomads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Judisk Bonniermedia har inlagt nedtoningskampanjen.
Man kallar det en "attack" i stället för terrordåd.
SVT kommer vinkla liknande. "Ensam galning".

Snart blir det en olycka
Citera
Medlem
Registrerad som "democrat" tydligen
Citera
2016-06-12, 15:22
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Som gay vet jag mycket väl vad muslimer har för åsikter om bögar. De flesta skjuter ju inte andra men det är ändå tragiskt att vi inte har något att säga till om alls i Europa. Om vi vill ha det här eller inte. All kritik kallas bara islamofobi och rasism. Att deras heliga sagobok krockar med HBTQ har man länge sopat under mattan. Det måste diskuteras och vad vi ska göra åt det. Vi hade samma problem med kristendomen men kristendomen utvecklas åtminstone. Jag gillar inte några religioner...

Jag förstår att det här fallet tar hårdare på dig än annars, och vill säga att jag stödjer ditt tankesätt och hur vi måste hantera detta i Europa. Ni blir attackerade från alla håll, från religiösa i vilket ni blir tystade av vänstern och från nationalister som spyr ut sitt gayhat.

Nej, det är helt enkelt inte acceptabelt.
Citera
2016-06-12, 15:23
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallStreetNomad
Snart blir det en olycka

Som "Elfte september-olyckan".

Trump har twittrat lite om saken:

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/741965111968075776

Really bad shooting in Orlando. Police investigating possible terrorism. Many people dead and wounded.
Citera
2016-06-12, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Om det där är rätt person känns inte IS som hetaste alternativet med tanke på att han där står kind mot kind med en icke beslöjad kvinna. I och för sig kan bilden vara lite äldre och han kan ha radikaliserats sedan dess.
Male, 29 years old står det under bilden.

Flera av terroristerna i Paris, inkl Abdeslam, har levt ett "haramliv" strax innan de blev IS-dyrkare. Även han Coulibaly (som sköt judar i kosheraffären i samband med Charlie Hebdo) syntes på strandbilder med halvnaken flickvän....
Citera
2016-06-12, 15:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Som gay vet jag mycket väl vad muslimer har för åsikter om bögar. De flesta skjuter ju inte andra men det är ändå tragiskt att vi inte har något att säga till om alls i Europa. Om vi vill ha det här eller inte. All kritik kallas bara islamofobi och rasism. Att deras heliga sagobok krockar med HBTQ har man länge sopat under mattan. Det måste diskuteras och vad vi ska göra åt det. Vi hade samma problem med kristendomen men kristendomen utvecklas åtminstone. Jag gillar inte några religioner...

Jo ni borde hata denna religionen mest av alla. De slänger typ helt öppet homosexuella från byggnader till sin död. Inte mycket ordas om detta dock i svensk media. Här är det mest tal om någon då skrivit saker som bögdjävel på nätet...
Citera
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Male, 29 years old står det under bilden.

Flera av terroristerna i Paris, inkl Abdeslam, har levt ett "haramliv" strax innan de blev IS-dyrkare. Även han Coulibaly (som sköt judar i kosheraffären i samband med Charlie Hebdo) syntes på strandbilder med halvnaken flickvän....
Sant. De är inte så IS-iga alla tider på dygnet, verkar det som. Nåja, vi får väl se vad denne jeppe visar sig vara för typ.
Citera
Medlem
Citat:
Vi som hatar och bekämpar (p) islam med alla till buds stående medel beklagar denna händelse.
Senast redigerad av weseeyou 2016-06-12 kl. 15:28.
Citera
2016-06-12, 15:26
Medlem
Bevis för att han är registrerad som "democrat"

http://flvoters.com/by_number/1144/84524_omar_mir_seddique_mateen.html
Citera
Medlem
Shamdons avatar
SVTPlay livesänder presskonferensen:
http://www.svtplay.se/video/9144233/runt-20-doda-i-masskjutning-i-orlando-polisen-har-presskonferens/svt-nyheter-3639
Citera
Medlem
Picamagpies avatar
Enligt cbs news så är omar född i usa av afganska föräldrar. Det finns indikationer på att han har nåt ihop med islamska radikala organisationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in