Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-06-10, 17:31
Medlem
E.Merckxs avatar
Donald J. Trump ‏@realDonaldTrump 3 tim

Pocahontas is at it again! Goofy Elizabeth Warren, one of the least productive U.S. Senators, has a nasty mouth. Hope she is V.P. choice.

Warren to meet with Clinton this morning, fueling VP speculation

https://www.washingtonpost.com/news/powerpost/wp/2016/06/10/warren-to-meet-with-clinton-this-morning-fueling-vp-speculation/?wpisrc=al_alert-politics

2016-06-10, 17:31
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Donald J. Trump ‏@realDonaldTrump 10m10 minutes ago
The great boxing promoter, Don King, just endorsed me. Nice!

Inte enig med Trump. Don King är ett kräk.

Citat:
Ursprungligen postat av Molon.labe
det där blir nog alla boxing fans glada över. don king är en patriot!

Han har huzzlat måånga boxare i sina dagar, det var han som mer eller mindre "tvingade" Muhamed Ali att ta de sista matcherna, så att hans hälsa blev sämre.
2016-06-10, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Donald J. Trump ‏@realDonaldTrump 10m10 minutes ago
The great boxing promoter, Don King, just endorsed me. Nice!

Hahaha

Igår

Hilliry= presidenten

Idag

Trump = Don King

rock and roll baby
2016-06-10, 19:03
Medlem
E.Merckxs avatar
Donald Trump talar strax på "Road to Majority" Washington, D.C:

"The dozens of speakers include Republican presidential candidate Donald Trump, along with former presidential candidates Gov. John Kasich, Sen. Marco Rubio, Dr. Ben Carson, and Carly Fiorina."

http://www1.cbn.com/cbnnews/politics/2016/june/conservative-activists-kick-off-faith-and-freedoms-road-to-majority
2016-06-10, 19:06
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostsOfOnyx
Kvotera in kvinnan i progressivitetens namn! Skit i vad hon vill och hur det ska ske, det viktiga är att du får signalera din moraliska överlägsenhet.

Åter igen visar du att det enda du är intelligent nog att förstå inom politik är vem/vad som talar, vad som sägs är komplicerat och ointressant. Att byta kurs är mindre viktigt än att ha en kvinna vid rodret när det går utför stupet.
Är du på riktigt så korkad? Har du läst vad jag skriver. Jag vill ha Sanders, din imbecill. Jag vill inte ha Clinton men jag vill ha Trump mindre.
Det går inte att föra en diskussion med er Trump-supportrar. Bevisat om och om igen.
Det du skriver håller mycket låg kvalitet.
2016-06-10, 19:17
Medlem
Obama endorsar Crooked Hillary.
Establishment in work.
När man vet vad "dem"/etablissemanget egentligen står för och är skyldiga till så blir det nästan som att se en scen ur The Hunger Games när man tittar på det här klippet:
President Barack Obama endorses Hillary Clinton for president

Deras taktik är så tydlig, men slug, inte alls som idiot-regimerna i filmerna.
Alla skurkstater i filmer är uppenbart onda, de låtsas inte ens vara goda.
Men det är ju idiotiskt!
Då är det betydligt smartare att klä in det i fina färger och fina ord.
Mångfald, allas lika värde, kärlek, humanism, lullull osv.
Sen hjärntvätt.

Arnold Schwarznegger har nu låtit bli att yttra sig om Mr. Trump men sagt att han kommer göra det innan valdagen, men på "sina egna villkor", kan detta betyda att han väntar till primärvalet i CA?
Han påstår dock att folkets vilja är att D och R samarbetar...
Källa
2016-06-10, 19:20
Medlem
Fris avatar
Till och med George Clooney, en av världens bästa skådespelare, stakar sig om The Trumpident. Han stakar sig och hackar som värsta tonåringen. Patetiskt. Wow! The Trump Power taking over. Thats thats thats not gonna be or or or a a a.

Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Är du på riktigt så korkad? Har du läst vad jag skriver. Jag vill ha Sanders, din imbecill. Jag vill inte ha Clinton men jag vill ha Trump mindre.
Det går inte att föra en diskussion med er Trump-supportrar. Bevisat om och om igen.
Det du skriver håller mycket låg kvalitet.
Demokratin verkar funka som en dröm för dig!
Välj och var nöjd med ditt nya etablissemang.

Ingen kommer att tycka synd om PK-packet när de förlorat allt de har. Hur ska de kunna försörja sig, de som aldrig har arbetat en enda dag i sina liv? Om de inte hade varit så hatfulla äckliga svin så hade det varit synd om dem. Hur ska de klara sig nakna bakom taggtråden i sina läger om vintern? Vad har de tänkt sig? Deras strategi går inte ihop, de har själva att bära konsekvenserna av det.
Senast redigerad av Fri 2016-06-10 kl. 20:19.
2016-06-10, 19:22
Medlem
E.Merckxs avatar
Nyheter från Mexico som nog kommer att gynna Donald Trump:

'At the limit,' Mexico buckles under migrant surge to U.S.

"The number of families stopped at the U.S.-Mexico border jumped 122 percent between October 2015 and April 2016 from the same period a year earlier, according to data from U.S. Customs and Border Protection (CBP).

The number of detained "unaccompanied minors" - children traveling without relatives - was 74 percent higher. Most of the Central Americans come from Guatemala, Honduras and El Salvador."

https://www.yahoo.com/news/limit-mexico-buckles-under-migrant-surge-u-154033655.html?platform=hootsuite
2016-06-11, 00:21
Medlem
baggebo1s avatar
Jag tror Trump kommer förlora mot Hillary om han fortsätter lyda dessa onda krafter som vill få honom att bli en "normal" kandidat, och som skriver hans vidriga tal han numera stapplande läser upp på varenda möte han håller. Här det senaste. Notera hur bra han är i början, innan han börjar läsa innantill. Sen blir det bara (((avskyvärt))).

Judarna kommer att krossa Trump. Inte judarna som hatar honom öppet 24/7, utan judarna som påstår sig vara på hans sida och som skriver hans tal. Det här är inte den riktiga Trump - men det är vägen han valt. Det är vägen till förlust mot Hillary. Mycket tragiskt att det blev så. Jag tror det har med Lewandowskis minskade inflytande att göra, men det är bara en hypotes än så länge.

https://www.youtube.com/watch?v=vQRUzVIMLIE

Det är tragiskt att bevittna förfallet i realtid. Ni som ville se honom läsa judiska tal innantill på en jävla teleprompter bör se er som medskyldiga. En Trump som inte är Trump är inte en vinnare.
Senast redigerad av baggebo1 2016-06-11 kl. 00:24.
2016-06-11, 00:22
Medlem
Det här är på riktigt fåntratten de väljer in:

https://www.youtube.com/watch?v=bOkLpXF3Zbw
2016-06-11, 01:31
Medlem
Readyfreddies avatar
Rally på gång i Virginia, några svarta värmer upp publiken.
https://www.youtube.com/watch?v=fyPvbYoi3rM
2016-06-11, 04:52
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag tror Trump kommer förlora mot Hillary om han fortsätter lyda dessa onda krafter som vill få honom att bli en "normal" kandidat, och som skriver hans vidriga tal han numera stapplande läser upp på varenda möte han håller. Här det senaste. Notera hur bra han är i början, innan han börjar läsa innantill. Sen blir det bara (((avskyvärt))).

Judarna kommer att krossa Trump. Inte judarna som hatar honom öppet 24/7, utan judarna som påstår sig vara på hans sida och som skriver hans tal.

Ja, det är ju precis det jag skriver om. Trump är omgiven av judar åt alla håll. Hans businessgubbar som han ska ta in i regeringen för att ha världens bästa förhandlare kommer att vara judar. Och hans barn har redan alla gift sig med judar/judinnor. Och Trumps seger kommer bana vägen för att för första gången en jude/judinna flyttar in i Vita Huset om åtta år. Judar, judar, judar. Det är så det ser ut.

Citat:
Det här är inte den riktiga Trump - men det är vägen han valt. Det är vägen till förlust mot Hillary.

Tvärtom brukar ju judar alltid vinna. Har du inte lagt märke till det? Att Trump är så djupt insyltad i judesmet både släktmässigt, som vänskapsmässigt som affärsmässigt, borde i det närmaste garantera honom segern. Och som Fri brukar skriva: allt som räknas är att vinna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in