Citat:
Ursprungligen postat av
Potifar2
Men hur kan då en av väninnorna säga att de var ihop? Och släkten säger att de inte var ihop? En väninna borde stå på tjejens sida, är hon 100% stalkad borde hon inte kalla det förhållande.
Läs artikeln:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article22977790.ab
Citat:
Enligt Lottas anhöriga var Lotta och 33-åringen aldrig ett par.
"Han hade hittat henne på Facebook och börjat uppvakta med blommor, men hon ville inte ha med honom att göra. Han kunde inte acceptera det," skriver en anhörig till Lotta i ett öppet brev till Aftonbladet.
Men plötsligt kunde Lottas familj och vänner läsa på hennes Facebook-sida att hon var i ett parförhållande med 33-åringen.
"Då blev jag häpen och ringde henne och sa ”Men snälla Lotta, vad är det jag läser? Talar du inte om för dina närmaste när du är i ett nytt förhållande?!” Då sa hon ”Det är verkligen ingenting!”
Släktingarna tror att 33-åringen kapade hennes Facebooksida och lade ut gulliga inlägg om deras förhållande som egentligen inte existerade.
Redan kort tid efter att Lotta träffat 33-åringen försökte hon få ut honom ur sitt liv.
Men han ville inte acceptera det.
"Han sa: ”Ingen avslutar med mig, det är jag som avslutar med den personen!”
Han var väldigt tydlig. Lotta berättade att han sagt ”Jag ska mörda dig och om jag inte lyckas med det ska jag se till att du hamnar i rullstol. Jag vet hur man gör, skriver en anhörig”
Slut citat.