Citat:
Problemet med den mjuka vägen att locka väljare är att man tappar momentum som folkrörelse. Med det tappar vi kärnväljare/gräsrötter lusten att prata politik med vänner och bekanta vilket är den viktigaste parametern för att locka nya väljare (mun till mun). Dessutom känner nog en betydande del (av dom som är jävligt trötta på mångkultur men som velar om sin SD-röst) att "varför ska jag byta till SD när S o M har i princip samma invandringspolitik och jag slipper riskera otrevligheter med vänner o jobb"..
Ytterligare en grej som man tappat är att man inte längre ses som en "alfahane-vinnare". Ett parti som skiter i etablissemanget men som ändå drar iväg till 25-30% i opinionen är attraktivt för båda könen.
Ytterligare en grej som man tappat är att man inte längre ses som en "alfahane-vinnare". Ett parti som skiter i etablissemanget men som ändå drar iväg till 25-30% i opinionen är attraktivt för båda könen.
Framför allt borde SD profilera sig med att totalt nonchalera problem i neger, muslim och arabländer.
Personligen skiter jag totalt om kannibaler på Nya Guinea håller på med att äta upp varandra.
Likadant om negrer, muslimer och araber vill slå ihjäl varandra, så låt dem göra det då!!!!!!!
Men vill inte att Sverige skall ha något som helst att göra med varken kannibaler, negrer, muslimer eller araber.
Gör som i t.ex. Polen, alla som ej kan bevisa förföljelse i inreselandet, liksom alla som underlåter söka asyl vid gränsövergång betraktas automatiskt som olagliga migranter.
Låsta förvar med 6 kr om dagen i matanslag, samt enda rättigheten man har är att kontakta sin ambassad, det skulle definitivt göra susen!!

). Om inte det går i lås åbäkar man sig kanske lite från SDs sida, men bara efter både osäkra och hårda förhandlingar (som det brukar vara när två jämbördiga parter som vet vad de vill möts). Processen startar INTE med att SD kommer som den blyga kusinen från landet som med gäll röst frågar om de får vara med. Då blir man uppäten och avfärdad på samma gång av de mer rutinerade och slugare moderaterna. Nej, SD ska skrämma skiten ur M, få dem att minska i opinionen, kräva AKBs avgång. Sen kan man börja förhandla. Allt annat vore meningslöst. Både för SD som parti, och för Sverige som av 7K förstört invandrarland.