2016-06-09, 16:06
Medlem
Sam.Boyds avatar
De får vad de behöver.

Men märkligt är att alla dessa välutbildade flyktingar saknar egna resurser.
De lyckas ta sig till Sverige. Sedan är alla pengar slut...

Vill man festa ramadan, då kan man också betala för det. Och det ur egen ficka.

Clownerier.
Citera
2016-06-09, 16:13
Medlem
HighwayDelights avatar
Vad fan gnäller de över om de ändå ska fasta? Då behöver de ingen mat, dessutom betvivlar jag att det är så jävligt som ipodturisterna får detta att framstå som, duger det inte det de jävlarna fått stoppat i händerna kan de ta sin jävla kamel o åka hem igen... Otacksamma jävla kravmaskiner... Har man flytt från krig hade åtminstone jag varit tacksam.

Ät o håll käft!

Och det är förjävligt ifall boendena ska hålla på att fjolla med en massa religionstrams hit o dit..
Citera
2016-06-09, 16:21
Medlem
Honeytraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Vad fan gnäller de över om de ändå ska fasta? Då behöver de ingen mat, dessutom betvivlar jag att det är så jävligt som ipodturisterna får detta att framstå som, duger det inte det de jävlarna fått stoppat i händerna kan de ta sin jävla kamel o åka hem igen... Otacksamma jävla kravmaskiner... Har man flytt från krig hade åtminstone jag varit tacksam.

Ät o håll käft!

Och det är förjävligt ifall boendena ska hålla på att fjolla med en massa religionstrams hit o dit..

muslimer är ett jävla pack/dräggel/idioter…..

den enda jag kan tänka mig är dummare(imbicillare en dom är gustav frigolit)
Citera
2016-06-09, 16:26
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeytrap
muslimer är ett jävla pack/dräggel/idioter…..

den enda jag kan tänka mig är dummare(imbicillare en dom är gustav frigolit)

Ja det är ju inget nytt under solen.. Bara av att se på deras ociviliserade sätt att föra sig på talar sitt tydliga språk, och alltid ska det gnällas om speciellt religiösa villfarelser, och alltid kommer det någon jävla idiotsvensk o slickar dem upp i trånggången och ska möjliggöra dessa efterblivna aktiviteter, givetvis helst utan att bli kallad rasist på något sätt, som är ett vanligt förekommande tillmäle.
Citera
2016-06-09, 17:12
Medlem
senapslamms avatar
Nar ska de borja betala skatt
Citera
2016-06-09, 17:33
Medlem
Masturblijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Sittdemonstrationen pågår i korsningen Filipstadsvägen-Ludvikavägen.

Dt.se sände live. http://www.dt.se/blaljus/live-tv-asylsokande-protesterar-i-fredriksberg-dt-sander-direkt

De kräver speciell mat under ramadan.

Strejkarna:http://imgur.com/eD3Xp1I

Har de rätt till speciell ramadanmat?

Har hört att de vidriga araberna vägrar äta allt som kan tänka sig innehålla ens en promille gris i form av fett.
Citera
2016-06-09, 18:39
Medlem
Sunimods avatar
[quote=cavveman|57512628]Gäller detta även svenskar som åker utomlands

Jag brukar äta den mat som vanligen äts dit jag kommer. Inte alla typer men det brukar finnas massa med gott att välja på. Givetvis reser man inte till Asien och förväntar sig äta köttbullar.
Äter man normalt med ätpinnar så gör jag det också.
Citera
2016-06-09, 18:56
Medlem
Jadulillalurings avatar
[quote=Sunimod|57517179]
Citat:
Ursprungligen postat av cavveman
Gäller detta även svenskar som åker utomlands

Jag brukar äta den mat som vanligen äts dit jag kommer. Inte alla typer men det brukar finnas massa med gott att välja på. Givetvis reser man inte till Asien och förväntar sig äta köttbullar.
Äter man normalt med ätpinnar så gör jag det också.

Nu har jag sett reportaget. Det är uppenbart att det är ensamkommande flyktingbarn dom intervjuar. Alla vet att barn i den åldern kan ha lite känsliga magar och kan då behöva specialkost.
Citera
2016-06-09, 19:12
Medlem
Sunimods avatar
[quote=Jadulillaluring|57517354]
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod

Nu har jag sett reportaget. Det är uppenbart att det är ensamkommande flyktingbarn dom intervjuar. Alla vet att barn i den åldern kan ha lite känsliga magar och kan då behöva specialkost.

Hahaha, först trodde jag du menade allvar men så är de ju inte. Gott.
Citera
2016-06-09, 20:11
Medlem
Hahahaha! Är inte emot att de som har uppenbara asylskäl ska få komma hit, men det här lär ju stävja även den mest välvillige svensken.
Låt de boende demonstrera, det får man göra i Sverige. Det är först om någon tar dom på allvar som man kan reagera. Det är som småbarn som testar alla gränser för att se vart det tar stopp.
Citera
2016-06-09, 20:24
Medlem
Juliusdreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornbrumm
Snälla. Kan inte någon som tillagar deras mat smyga in bacon och fläsk i den.

Jag tycker att arsenik vore bättre. Vidriga jävla kravmaskiner till undermänniskor är precis vad dem är, men värst är våra politiker och mediehus som duktigt följer zionisternas agenda och sätter kniven i ryggen på det egna folkhemmet. Jag är villig att hålla med min gamla mormor, fel sida vann kriget!

Om topic, är det någon som vet om deras patetiska strejker fungerar? Nu för tiden skulle det inte förvåna mig om våra politiker bad om ursäkt och bjöd på trerätters som plåster på såren eller låter man dem hålla på till den vanliga maten duger igen?
Senast redigerad av Juliusdread 2016-06-09 kl. 20:30.
Citera
2016-06-09, 21:46
Medlem
El Capitanos avatar
Det är ju egentligen helt bisarrt. Människor från ett annat land kommer frivilligt hit genom hela jävla Europa med påstådd flykt från krig som orsak och sitter och gnäller på ett vägräcke för att maten är för dålig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in