2016-06-09, 19:14
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Något som är katastrofalt som mer borde lyftas fram var att hon inte hade barn. Nu snackar vi inte träskpadda eller annan avart utan en riktigt vacker tjej som gick ur tiden som barnlös.
Citera
2016-06-09, 19:14
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Han var stor, och såg förmodligen bättre ut än det hon normalt kunde få.
Vi har också diskuterat det faktum att han förmodligen var manipulativ, och att kvinnan i fråga var from och godtrogen, men det vet vi förståss inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Hon såg ju uppenbarligen ingenting eftersom hon inte ville ha med honom att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han var snäll, omtänksam och uppvaktande de första veckorna. Kom med blommor, bjöd ut osv ..
mao en gentleman i klassisk bemärkelse som man inte ser mycket av idag..

Självklart kanske det borde fått klockor att ringa kan man tänka så här med facit i hand ... men ärligt är det verkligen realistiskt? ...

Killen ser ju ut som ett jävla klotterplank. Tatuerad över hela kroppen och upp på halsen. En träskvarelse.

Hon måste väl ändå ha haft ett förhållande med honom från början även om hon ville avsluta det sedan. På bilder i tidningarna ser hon riktigt snygg ut. Visste hon inget om hans bakgrund?
Citera
2016-06-09, 19:15
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Hoppas han tas om hand på fängelset. Vet att såna som slår kvinnor inte är speciellt populära där.

Suck..Den där myten verkar aldrig dö ut.
Det var mer så fram till mitten på 80-talet men med 90% nysvenskar så är det knappt sant längre.
Finns vissa fall där någon råkat illa ut i fängelse på senare tid,tex Englas mördare och Hagamannen...Men ärligt talat skulle min mamma kunna spöa skiten ur sådana töntar,syns på dom att dom är lätta byten.
Den här snubben är nog tyvärr inte lika lättpiskad.
Citera
2016-06-09, 19:16
Medlem
sqrt25s avatar
Ang. GMs psyke
Antingen så vet han mycket väl om hur han är ( alltså helt jävla vidrig) eller så fattar han inte vad han gör.
Båda alternativen innebär att han för alltid måste låsas in. Antingen i fängelse eller på psykiatrisk institution.
Om någon tror att GM skall kunna rehabiliteras så bör även denne någon låsas in.
Trist om GM har "en taskig barndom" men om samhället skall på något sätt ta hänsyn till detta så får det ske bakom låsta dörrar.
Citera
2016-06-09, 19:16
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Killen ser ju ut som ett jävla klotterplank. Tatuerad över hela kroppen och upp på halsen. En träskvarelse.

Hon måste väl ändå ha haft ett förhållande med honom från början även om hon ville avsluta det sedan. På bilder i tidningarna ser hon riktigt snygg ut. Visste hon inget om hans bakgrund?

En del tjejer tycker det är väldigt attraktivt med "kroppskonst".
Citera
2016-06-09, 19:17
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Ja jag reviderar min syn på saken men när jag skrev de fula påhoppen så hade jag ju inte den informationen. Viss skillnad. Skulle hon däremot ha valt honom så hade jag inte känt lika stora sympatier för henne då varningsklockorna borde ringa från alla håll när man ser honom. Det kan du inte förneka.

Nej, det är precis det jag menar.
Du har inte en aning om hur hon haft det men väljer ändå att skriva saker som att hon får skylla sig själv.
Du kräver att hon ska veta allt om mannen som förföljer henne men rättsinstanser med full insyn i vad mannen går för låter honom ändå köpa fritt
Men du skriver ändå sida upp och sida ner att hon fick skylla sig själv
Har någon frågat din nån gång om du lider av autism/aspergerss?
Citera
2016-06-09, 19:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Sa**a Toivo*e* kanske?

*=n

Tack. Fina kvinnor. Hemsk kille. Ingen jävla man.
Citera
2016-06-09, 19:18
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Det var han som nästan slog ihjäl spärrvakten i hallonbergens t-bana år 2000

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10189763.ab

Verkar ha som nisch att placera sina offer i respirator.
Minns den tiden då skinheads hatade knark och steroider men det förändrades runt sent 90 tidigt 2000.
Citera
2016-06-09, 19:19
Medlem
E*elie n*xon har lagt ut en del på hennes sida om lotta.
Så tragiskt hoppas han får livstid!!!

*=m
*=i
Citera
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Någon som vet vad exet heter som fick revbenet krossat..
Nu hittar jag inte texten men jag är säker att jag läste att det där var enbart ett hot mot den tjejen och att han slog i bordet bredvid istället för i revbenen och nån kommentar "fan vad patetisk du är".. alltså riktig ondskefull hånfull handling men inga brutna revben rent fysiskt.
Senast redigerad av NirvanA 2016-06-09 kl. 19:23.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkrans
Finns Lotta på facebook?

Profilen borttagen sedan feb/mars.
Citera
2016-06-09, 19:20
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sqrt25
Ang. GMs psyke
Antingen så vet han mycket väl om hur han är ( alltså helt jävla vidrig) eller så fattar han inte vad han gör.
Båda alternativen innebär att han för alltid måste låsas in. Antingen i fängelse eller på psykiatrisk institution.
Om någon tror att GM skall kunna rehabiliteras så bör även denne någon låsas in.
Trist om GM har "en taskig barndom" men om samhället skall på något sätt ta hänsyn till detta så får det ske bakom låsta dörrar.

Googla på psykopati
Han vet mycket väl.
Han bryr sig inte
Människor runt honom betyder inget mer än att dom är brickor att spela med
Hans handlingar betyder inget, han ser sig som "allsmäktig" och tycker sig stå över alla andra.
När han straffas för sina handlingar så lägger han skulden på den som utdelar straffet, polisen, rättsväsendet, den som anmälde. Han ser aldrig sin egen skuld.

Lägg därtill missbruk av amfetamin och anabola.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in