Citat:
Ursprungligen postat av
caralhos
Smaken är olika men jag tycker att hon var riktigt snygg, särskilt med tanke på att hon var 41 år. Så pass snygga är inte ens vissa 18-åringar.
Jag säger inte att alla är sjuka i pallet för att de är kroppsbyggare, vissa är säkert schyssta (eller de flesta borde jag säga med tanke på hur vanligt det är med träning idag) men i hans fall är det alldeles för mycket som är avvikande för att kunna glida in på räkmacka och inte alls misstänkliggöra honom. Alla sonderar väl terrängen tills man släpper garden och känner sig trygg men i hennes fall är det en grav missbedömning. Det är hemskt att säga det. Oavsett så kommer vi inte ifrån att han är en fullständig idiot (jag skriver det igen så ni inte får för er att jag försöker skylla på kvinnan).
Man vet ju inte hur han är när man möter honom, det hör väl inte till ovanligheterna att sjuka individer som GM är hyfsat bra på att hålla uppe fasaden och att våldet sker bakom låsta dörrar, brukar väl börja med psykisk misshandel och isolering, dvs "måste du ha en tjejkväll", "träffa inte hon/han"... när sedan tjejen är ensam och i princip hängt upp hela sin sociala samvaro runt snubben kommer första slaget.
Men visst, han ser ju långt ifrån normal ut, precis som min kusin, brukar reta honom för att han inte kan gå normalt... den muskelmassan gör ju att de går som att de precis fått stock i tvåan...

... inte direkt funktionellt, det i kombination med söndertatuerad ger ju ett visst intryck, men som sagt, en persons utseende förtäljer inte alltid hur en individs personlighet är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Emmich
Jag fattar att Lotta var rädd för han och när hon har gått till polisen så värkade de inte bry sig mycket det handlar om en pyskopat asså en pyskopat bry sig inte den ska få sin vilja igenom den dör på köpet
Om tidigare information stämmer, så hade ju polisen enligt en av hennes bekanta erbjudit henne skyddat boende eller vad det nu kallas, detta då de av naturliga skäl visste vad han var kapabel till. Inte för att skuldbelägga kvinnan, men retrospektivt var det ju ödesdigert att hon tackade nej till den hjälp som samhället erbjöd henne pga en hund.