2016-06-07, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm

Han är uppväxt i Sumpan, i höghusen vid Sundbybergs sjukhus.

Citat:
Ursprungligen postat av johnnyrabbithole
Tror han är från Sundbyberg. Eller från Sundbybergs kommun iaf. Men brukade hänga mycket i Hallonbergen och i Rissne.

Tack

Citat:
Ursprungligen postat av TheOldGimp
Fått uppgift om att de stänger av respiratorn förmodligen inatt eller imorgon förmiddag
Antar rubriceringen kommer ändras till mord.
Sorgligt.

Vet du vem BO är?
Senast redigerad av glendale 2016-06-07 kl. 00:43.
Citera
2016-06-07, 00:43
Medlem
Citat:
Fått uppgift om att de stänger av respiratorn förmodligen inatt eller imorgon förmiddag

Sorgligt. Men jag förstår inte varför kvinnor envisas med att vara ihop med kända våldsverkare. Det var ju liksom långt ifrån försöka gången. Killen har ju ett rätt gediget brottsregister.
Lägger ingen skuld på BO, men fan tjejer, ni måste ta hand om er bättre. Kolla upp vilka ni är ihop med. Har killen våldsamma tendenser kommer han fortsätta med dessa - DU kan inte ändra honom hur mycket du än vill.

Vad hade BO för relation till GM alltså var det en fd flickvän och vad hade de för anledning att träffas . letade han efter henne ? såg någonstans i tråden att någon sökte skydd var han ute efter henne av någon särskild anledning . alltså de va redan ovänner och han letade upp henne ? eller varför träffades han och exet ?va det hans ex eller nya flickvän eller hade BO någon annan sorts relation till BO .
Citera
2016-06-07, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiBeth
Vad hade BO för relation till GM alltså var det en fd flickvän och vad hade de för anledning att träffas .

Det är klarlagt det är hans ex som är BO och om du kollar på hans FB är det inte så svårt att lista ut att han inte har alla hästar hemma och hans brottshistorik visar ju att han ger sig på kvinnor , den fega skiten.
Citera
2016-06-07, 00:56
Medlem
TheOldGimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Tack

Vet du vem BO är?

Nej, inte annat än att hon heter Lotta.
Finns bild på henne här (blondinen till höger):
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153548388256820&set=a.10150093199 551820.286701.624386819&type=3&permPage=1
Citera
2016-06-07, 01:01
Medlem
TheOldGimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiBeth
Vad hade BO för relation till GM alltså var det en fd flickvän och vad hade de för anledning att träffas . letade han efter henne ? såg någonstans i tråden att någon sökte skydd var han ute efter henne av någon särskild anledning . alltså de va redan ovänner och han letade upp henne ? eller varför träffades han och exet ?va det hans ex eller nya flickvän eller hade BO någon annan sorts relation till BO .

Känner inte till historien bakom. Bara vem GM är och att BO heter Lotta och är hans ex.
Om det var en speciell händelse som utlöst hans misshandeln eller om det var pga att hon lämnat honom etc är bara spekulationer från min sida. Förmodligen kunde han väl inte ta att hon inte ville vara med honom. De verkar ju inte ha varit ihop så länge.
Av vad som skrivs i tidningen får man känslan av att hon inte misshandlades i hemmet. Troligtvis hos sin kompis, möjligtvis sökte hon skydd där.
Senast redigerad av TheOldGimp 2016-06-07 kl. 01:03.
Citera
2016-06-07, 01:07
Medlem
Citat:
Känner inte till historien bakom. Bara vem GM är och att BO heter Lotta och är hans ex.
Om det var en speciell händelse som utlöst hans misshandel eller om det var pga att hon lämnat honom etc är bara spekulationer från min sida. Förmodligen kunde han väl inte ta att hon inte ville vara med honom. De verkar ju inte ha varit ihop så länge.

Tragiskt , hon va kanske inte så gammal ,ser inte så ut på bilden . hur kunde hon hänga ihop med en sån kille han hade ju just kommit ut från ett långt straff . hon kanske bara ser ut som 22 på bilden ,vet ni hur gammal hon är ? jag blandade ihop det och trodde det var nya ,är hon mamman till barnet ?
Senast redigerad av MiBeth 2016-06-07 kl. 01:09.
Citera
2016-06-07, 02:03
Avslutad
Citat:

Sorgligt. Men jag förstår inte varför kvinnor envisas med att vara ihop med kända våldsverkare. Det var ju liksom långt ifrån försöka gången. Killen har ju ett rätt gediget brottsregister.
Lägger ingen skuld på BO, men fan tjejer, ni måste ta hand om er bättre. Kolla upp vilka ni är ihop med. Har killen våldsamma tendenser kommer han fortsätta med dessa - DU kan inte ändra honom hur mycket du än vill.

Med andra ord så stiger alltså underskottet på antalet kvinnor här i Sverige.
Vilket sägs öka risken för att kvinnounderskottet stiger. O. s. v.
Ännu en kvinna alltså och som fått sätta livet till.
Var det förresten polskor han givit sig på innan han dödade denna svenskan? Eller var det en svenskhora och som fick honom att döda?
Citera
2016-06-07, 02:15
Medlem
http://www.exponerat.net/svensk-psykopat-villkorligt-frigiven-slog-ihjal-sin-fore-detta-tjej/
Citera
2016-06-07, 02:23
Medlem
Antingen blir han hjälte i fängelset, eller så får han stryk av alla.
Jag hoppas och tror på det sistnämnda.
Livstid på denna GM, tack.
Citera
2016-06-07, 03:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Antingen blir han hjälte i fängelset, eller så får han stryk av alla.
Jag hoppas och tror på det sistnämnda.
Livstid på denna GM, tack.
Varför skulle han bli "en hjälte"?

Troligen kommer han helt enkelt lämnas ifred på kåken -- han är för stor och för aggressiv för att någon direkt skall vilja göra någon poäng.
Citera
2016-06-07, 04:13
Medlem
kenopenos avatar
Så otroligt tragiskt för denna tjej och hennes familj. En gång i tiden, när jag var ung (är över 50 idag och klokare) så drogs jag också åt dessa tuffare typer. Nu var jag lyckligt lottad att jag inte utsattes för något allvarligare. Och jag har lagt ner mycket tid på att ändra denna dragningskraft som yngre. Det hela handlade om attraktion. Jag kände aldrig någon som helst attraktion för den snälla goda killen...tvärtom. Men kom det en kille med tuff attityd, som satte mig på en piedestal (vilket många av dessa farliga män gör i början) så föll jag som en fura.....enkelt förklarat. Så otroligt felkopplat kan det bli och det är så tragiskt. Idag gör det mig så illa berörd när jag läser om tjejer, som fått betala med sina liv, pga hur felaktig attraktion kan ställa till det. Jag menar absolut inte att lägga skuld på tjejen. Bara förklara, varför vissa tjejer dras till s.k badboys. Jag önskar att det gick att ta oss äldres livserfarenheter för att förändra detta faktum för unga tjejer ute på fel väg i kärlekens tecken. Men oj va jag har försökt. Men när väl attraktionen slagit fast sina klor, kliver förnekelsen in. "Det kan inte hända mig" " han är annorlunda mot mig" Och plötsligt är det för sent....vare sig du stannar eller lämnar. Så otroligt sorgligt. Sen avskummet som gjorde detta...må han låsas in tills han är en medelålders/gammal gubbe, som inga tjejer någonsin attraheras av igen. Ja det svenska rättssystemet är verkligen under all kritik, när det kommer till våldsbrottslingar som denna idiot.
Citera
2016-06-07, 07:26
Medlem
I detta fall kanske psykvård är bättre, livstid i Sverige är ett skämt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in