Citat:
Ursprungligen postat av
Sudharma
Det bevisar inte att hårstrå inte planterats dit.
Kan du leda i bevis att det och annat har planterats? Det är just det du behöver kunna
för annars blir det rätt meningslöst med det hela.
Det är för övrigt inte oss åklagarkramare du behöver övertyga om existensen av en
komplott mot din käre Nerijus. Det är Högsta Domstolen du ska vända dig till.
Skriv ihop en resningsansökan och skaffa Neros godkännande och skicka in bevisen
för en komplott och övertyga HD om att NB är oskyldigt dömd.
Utan bevis blir det förstås svårare. Börja leta bevis om du vill göra nåt för din käre balt.
Att det tjatas här om komplott och en oskyldig Nerijus hjälper honom ju föga.
Ut på fältet och jobba och leta bevis med dig nu. Du kan ju ta de andra NB-kramarna med dig
förresten i letandet. Nu är det ju sommar och snart semester så tid finns väl.