2016-05-30, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.O.S.H
En stabil 3-0 seger önskas ikväll för att få en uns av hopp inför EM

Elvan ska enligt uppgift se ut så här:

Isaksson
Lustig - Lindelöf - Granqvist - Durmaz
Larsson - Hiljemark - Wernblom - Forsberg
Thelin - Guidetti

Ganska långt ifrån vad elvan mot Irland bör se ut. Thelin ska inte med till Frankrike, Durmaz lär knappast spela i backlinjen och det är väl tveksamt om ens någon av Wernblom och Hiljemark startar mot Irland. Sen finns ju varken Zlatan, Berg eller Kujovic till hands. Vi ska alltså inte dra några större växlar oavsett hur det går ikväll.

Hoppas verkligen att Hiljemark visar att han är en framtida startspelare. Sen hoppas jag såklart att Guidetti, Forsberg och VNL gör bra ifrån sig.
Citera
2016-05-30, 19:07
Avslutad
Är Vent skadad?
Citera
2016-05-30, 19:13
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Är Vent skadad?

Nej, det har sedan ett bra tag skurit sig mellan Wendt och Hamrén, så Mönchengladbachs duktige vänsterback är inte med i truppen.
Citera
2016-05-30, 19:20
Medlem
NoTruces avatar
Sloveniens elva: Belek (GK), Skubic, Krajnc, Krhin, Ilicic, Bezjak, Kampl, Jokic (C), Kronaveter, Struna, Beric

Ber om ursäkt för de uteblivna diakritiska tecknen.
Citera
2016-05-30, 19:25
Medlem
tjenaretjenares avatar
Är det den här uppställningen av "experter" vi har att förvänta oss av TV4 i sommar? Isf är det beklagligt, en Lundh som kan nada i taktik och en Hanna Marklund som man inte förstå vad hon säger och som har dålig koll överlag.
Citera
2016-05-30, 19:26
Medlem
Så Zlatan är på bänken åtminstone. Trodde han avstod helt och hållet. Se då till att han får spela ihop med Guidetti i andra.
Citera
2016-05-30, 19:28
Medlem
tjenaretjenares avatar
Vad fan gör kisse thelin med? Han är väl typ petad av Bordeaux C-lag? In med valfri junis istället, jag mår bara illa av att se en sån här uttagning. Låt han Gustaf Nilsson på typ två meter och som är född 97 spela lite i en sån här match.
Citera
2016-05-30, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Är det den här uppställningen av "experter" vi har att förvänta oss av TV4 i sommar? Isf är det beklagligt, en Lundh som kan nada i taktik och en Hanna Marklund som man inte förstå vad hon säger och som har dålig koll överlag.
Att vissa har svårt att förstå Marklunds dialekt förstår jag, men håller inte med om att hon har dålig koll. En av väldigt få kvinnliga experter som säger något vettigt
Citera
2016-05-30, 19:30
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Att vissa har svårt att förstå Marklunds dialekt förstår jag, men håller inte med om att hon har dålig koll. En av väldigt få kvinnliga experter som säger något vettigt

Jag tycker inte det, mycket solklara saker säger hon som vem som helst kan se lite som Lundh själv.
Citera
2016-05-30, 19:31
Bannlyst
KAN NÅN FÖRKLARA VAD SOPAN KIESE THELIN GÖR PÅ PLAN? HAN ÄR INTE UTTAGEN TILL TRUPPEN!.....Är detta ett skämt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vad fan gör kisse thelin med? Han är väl typ petad av Bordeaux C-lag? In med valfri junis istället, jag mår bara illa av att se en sån här uttagning. Låt han Gustaf Nilsson på typ två meter och som är född 97 spela lite i en sån här match.

Gustaf Nilsson är skadad, i övrigt verkar det helt enkelt inte finnas några andra att tillgå tyvärr.
Citera
Medlem
NoTruces avatar
Är det Finland som lirar mot Slovenien idag? Trodde det skulle vara Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in