2016-05-19, 17:53
Avslutad
Nice nu la dom till ett snabbval så man kan gå mellan mitt konto och börsskärm direkt utan att behöva gå via drop down menyn
Citera
2016-05-19, 18:51
Medlem
sheldor4599s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal
Nice nu la dom till ett snabbval så man kan gå mellan mitt konto och börsskärm direkt utan att behöva gå via drop down menyn
märkte det också, uppskattat.
Citera
2016-05-20, 14:34
Medlem
knut_1s avatar
Det skulle vara bra om det gick att se en remsa med saldohistorik under Transaktioner också. Kanske något som kommer?
Citera
2016-05-22, 16:49
Medlem
svampdamps avatar
Hur fungerar det med inrapportering av NAV-kurser på Avanza? Exempelvis så har Spiltan redovisat sin NAV-kurs på sin hemsida för fredagen men Avanza har ännu inte presenterat denna på sin hemsida.
Citera
2016-05-22, 18:35
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Hur fungerar det med inrapportering av NAV-kurser på Avanza? Exempelvis så har Spiltan redovisat sin NAV-kurs på sin hemsida för fredagen men Avanza har ännu inte presenterat denna på sin hemsida.
Såvitt jag vet tar Avanza NAV från Morningstar och de har inte heller fredagens kurs.
Citera
2016-05-22, 22:53
Medlem
framtands avatar
Funderar på att teckna en liten slant i Gold Town Games. Nu verkar det vara så att det inte är bestämt vilken lista de ska noteras på, se anmälningssedel: http://www.nyemissioner.se/files/rights-issues/2519/anmalningssedel.pdf

Kan man fylla i sitt aktiekonto på Avanza här även om det blir NGM Nordic-MTF- listan de hamnar på?
Citera
2016-05-23, 00:57
Medlem
framtands avatar
Sen edit: Gold Town verkar ha First North i sikte. Då borde det inte vara några problem med att bara fylla i blanketten rätt upp o ner antar jag?
Citera
2016-05-23, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av framtand
Sen edit: Gold Town verkar ha First North i sikte. Då borde det inte vara några problem med att bara fylla i blanketten rätt upp o ner antar jag?
Borde hamna under "Erbjudanden" hos Avanza, så att du kan anmäla dig direkt på Avanza och slippa skicka blanketter.
Citera
2016-05-23, 09:34
Medlem
framtands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Borde hamna under "Erbjudanden" hos Avanza, så att du kan anmäla dig direkt på Avanza och slippa skicka blanketter.

Jo jag trodde, och tror, det också men tiden börjar bli lite knapp så jag ville vara säker, än har det ju inte dykt upp under 'erbjudanden'.
Citera
2016-05-23, 10:02
Medlem
AvanzaBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Såvitt jag vet tar Avanza NAV från Morningstar och de har inte heller fredagens kurs.

Hej,

Det stämmer, vi får kursen från Morningstar. Om inte Nav-kursen syns där så ahr vi den inte på vår sajt heller.

/Arvid, Avanza
Citera
2016-05-23, 10:33
Medlem
AvanzaBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtand
Jo jag trodde, och tror, det också men tiden börjar bli lite knapp så jag ville vara säker, än har det ju inte dykt upp under 'erbjudanden'.

Hej!

Företagshändelser som inte ligger under "erbjudanden" på sajten kan du anmäla dig till genom att skriva ett meddelande från din inloggning på sajten. Ange antal aktier och vilket konto du vill teckna på senast den 2/6, alltså en dag innan datumet som står i prospektet.

Återkom gärna om du har fler frågor!

/Arvid, Avanza
Citera
2016-05-23, 10:43
Medlem
framtands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvanzaBank
Hej!

Företagshändelser som inte ligger under "erbjudanden" på sajten kan du anmäla dig till genom att skriva ett meddelande från din inloggning på sajten. Ange antal aktier och vilket konto du vill teckna på senast den 2/6, alltså en dag innan datumet som står i prospektet.

Återkom gärna om du har fler frågor!

/Arvid, Avanza

Det där förstod inte jag riktigt, till vem ska jag skicka meddelandet? Kundservice? Eller 'nytt meddelande' under 'mina meddelanden' kanske du menar?

Tack för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in