2016-05-19, 21:12
Medlem
riskybizzys avatar
ÖSK ruggigt effektivt mot ett förvisso taffligt försvarsspelande Gefle. Tror också ÖSK kan vara med och slåss om topp 3 placeringarna när säsongen lider mot sitt slut. Om ni tittar på tabellen efter dagens matcher tror jag faktiskt att vi har de sex lagen i toppen som kommer att bli kvar där. Ordningen dom emellan kommer förstås se lite annorlunda ut.
2016-05-19, 21:14
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Har sådana skador något att göra med plastgräset? Jag vill minnas att jag läst en avhandling om att det är skador som dessa som ökar vid användning av plastgräs.

Är jag 100% övertygad om. Har du nånsin flyttat och bytt underlag för dina löpturer? När jag flyttade senast och gick från skogsmiljö till grus fick jag ganska omgående muskel- och ledkrämpor. Fotboll går hårt åt ljumskar och knän, maxar du dig är det vad som pajar vid okänt underlag och belastningar du vanligtvis inte får.
2016-05-19, 21:16
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Satan igatan. Han verkar mentalt retarderad.
Måste bli konsekvens av det agerandet.

Vad gjorde han?
2016-05-19, 21:22
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Vad gjorde han?
Dampade loss efter slutsignalen. Skrek, sparkade i luften och stampade i marken. Som en helt vanlig femåring.
2016-05-19, 21:28
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Dampade loss efter slutsignalen. Skrek, sparkade i luften och stampade i marken. Som en helt vanlig femåring.
Haha. Någon som minns att Sebbe även varit kapten i Blåvitt. Om än för några omgångar, men ändå. Stabil kapten minst sagt.
2016-05-19, 21:32
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Det jag tänker mest på är hans agerande gentemot domaren. Han kan omöjligt komma undan med det.
2016-05-19, 21:36
Medlem
Superstefans avatar
Fyfan, 0-3 mot Kalmar och inte en antydan till kämpainsats 95 % av matchen. Inte blev det bättre av att KFF spelar enormt tråkigt (men smart). Också trist att KFF:s spelare låtsas vara gjorda av glas och filmar flitigt.

Men vad spelar det för roll när Djurgården inte försöker ta bollen eller ens alibikämpa... Suck. Ska ändå vara glada att vi inte ligger jumbo när det är såhär.

Och efter matchen tänker man "nä, om man skulle kolla vad det står i hockeyn...". Dags att sova.
2016-05-19, 21:52
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Haha. Någon som minns att Sebbe även varit kapten i Blåvitt. Om än för några omgångar, men ändå. Stabil kapten minst sagt.
Jag gillar faktiskt Sebastian Eriksson. Jäkla vinnarskalle det där.
2016-05-20, 17:51
Medlem
Readyfreddies avatar
Krizanovic-Rodevåg
Jacobsen-Kwakwa-Svensson-Karlsson
Vall-Juel-Joza-Sjöstedt
Martler

Strandberg-Isak
Eliasson-Ofori-Saletros-Yasin
Sundgren-Johansson-Karlsson-Hauksson
Carlgren

Gravius sjuk och Ishizaki avstängd.

http://svenskfotboll.se/livescore/#?date=2016-05-20&game=000001080
2016-05-20, 18:55
Moderator
easy_dans avatar
Så håller vi oss till att diskutera omgångens matcher i tråden, OT raderat.

/Mod
2016-05-20, 19:04
Medlem
Falkenberg börjar bra, nära mål direkt av ynglingen Jesper Karlsson. Bra räddning av Carlgren.
2016-05-20, 19:22
Medlem
ZenginsMasks avatar
Kyligt avslut av Strandberg, men vad gör Martler? Falkenberg är inte helt ofarliga heller, lär nog bli en målrik match det här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in