Citat:
Ursprungligen postat av
Bruce_Lee
Har precis lyssnat på P3 dokumentär och vet inte vem jag ska vara mest förbannad på men det lutar nog mest åt tjejerna.
Det är ju inte direkt som så att tjejer aldrig har legat med äldre män med "särpräglat" utseende och makt för att bli kända eller rika. Att tjejerna råkade vara bekanta med varandra tror jag knappast är en tillfällighet och mindre skeptisk blir jag inte heller när de kontaktar Expressen innan de ringer polisen som de flesta av tjejerna gjorde.
Blir man våldtagen, särskilt av en offentlig person, ringer man väl för i helvete inte kvällspressen först eller?
Att sen Billy är en av de mest vidriga, sliskiga och obehagliga personerna (som de andra i medievärlden i början av 90-talet) är en helt annan femma. Att dels han men också många andra utnyttjade unga naiva tjejer för att få lite ligga är så jävla smutsigt och jag tror väl kanske inte allt har flutit på som det ska i hans raggande men det är jävligt stor skillnad på att våldta någon och att sakna moral.
Han säger åtminstone att det han gjorde var fel även om orden han använde inte riktigt räckte till, men tjejerna är knäpptysta.
Det är såna tjejer som bidrar till att man behöver bli våldtagen framför en polis för att det ska leda till fällande dom.
Billy Butt må vara en skitstövel som utnyttjade sin position. Vilket var vanligt i början på 1990-talet, mer vanligt på 1980-talet och ändå mer på 1970-talet. Att det fanns gott om flickor som ville in och bli kändisar inom showbizz fanns det gott om. Jag var på filmsidan på 1980-talet. jag vet inte vem som lade ryktet, men det sades att om man vill in inom filmen skall man ha erfarenhet av att skådespela och den lättaste vägen skulle vara porren. Fanns en hel del godingar som agerade i porrfilmer då. Naturligtvis så fanns det skitstövlar som tog tillfället i akt och lovade småroller i början för att senare växa in i större roller. De tjejerna kom inte längre än som statister om de inte hade tur att någon såg om de hade talang.
Jag kan lova, att ingen som lyckades bli stjärna anmälde något. De flesta som inte blev något skämdes mest. De som anmälde borde skämmas över att ha varit villiga att gå sängvägen.
Det är inte olagligt att vara en skitstövel.
Kvinnor kan använda sex för att nå sina mål, det gör aldrig män, för män är sex målet.