Citat:
Ursprungligen postat av
Sumping
*
Men snälla nån, varför tar ni inte tjuren vid hornen och pratar med Helenas syster UA? Hon bör ju med stor säkerhet veta det som ni efterlyser.
Låter vettigt! Med tanke på vilken seriöst positiv vändning detta tagit med starkt engagerat folk som lägger ner hela sin fritid i ämnet så vore det väl ide att göra detta fullt ut.
Har ni varit i kontakt med UA, Bickan, eller GA, som säker kan svara på en del hon med?
Bara för att ingen vill tala i tråden så betyder det ju inte att det råder full tystnad IRL......
29 personer hade ni pratat med om jag inte minns fel, inkluderas HA´s familj i de 29?
Har ni försökt att prata med BW och RE som även de finns IRL och kan svara på det som rör deras del?
Jag frågade dig i PM om PK, men tydligen så hade du inget svar på om han lever idag, så jag slänger ut frågan här och ser om någon annan kan svara på det?
Hela den här nya "PMtrenden" suger och strider emot allt vad FB är så jag tror man ska hålla sig till tråden, info är inte svårare att läsa här än i PM och dessutom så kan fler ta del av den och reflektera!
Du kan ju tänka efter om det finns fler du kanske borde prata med i Mariestad som sitter på info Bickan, självklara personer, och så kontakta dem!
Du har ju liksom tagit över rodret här nu så detta överlåts med varm hand till dig!
Något som jag inte kan släppa då det rimmar väldigt dåligt är, PK berättade att PU hade ett gott öga till HA, detta tar ni fasta på TROTS att PK är en högst opålitlig, och enligt många, sjuk man med väldigt konstiga föreställningar om hur saker är, vad som är rätt och fel, hur man behandlar människor, osv. Han är, om jag får uttrycka det så, inte riktigt klok!
Är han så trovärdig menar ni eller vad är det mer som styrker detta om att PU hade ett gott öga till HA, hon var ju knappast hans typ? Inte kan ni tro enbart på PK´s ord? (Att han säger det talar väl nästan mer MOT att det skulle vara så

)
Vilka aktiva i tråden är från Mariestad, eller bodde där under denna tiden, och vågar berätta att de är det? Jag förmodar att det finns många som hellre läser i det dolda utan att kommentera , ni räknas också som aktiva
I en liten stad som Mariestad så känner väl alla alla och alla vet något, har något att ge, har hrt någon berätta något....
Man behöver ju inte berätta vem man är, bara att man är

Så kom igen nu.......
Jag känner till Mariestad och vet att ämnet är tabubelagt och jag undrar, vill inte Mariestadsborna veta, är de så rädda? För vad är alla så rädda, det värsta har väl redan hänt?