2016-04-23, 19:06
Medlem
Jag är ingen stor porrfantast men likt många andra killar i min ålder tittar jag på sådana porrsidor då och då och något jag noterat den senaste tiden är att BDSM genren har växt enormt.

Känns också som tjejer (vanliga tjejer/kvinnor) i stort sett föredrar BDSM med och att det blir vanligare? Kanske mest tjejer ur arbetarklasser..

Vad beror detta på? Är dagens tjejer less på "vanilla" sex? Är BDSM den extra kryddan som faktiskt får igång tjejer och faktiskt ger tjejer den eftersträvande orgasmen? Jag tänker på internet porren. Är det kvinnor tro som står för det ökande antalet tittare och sökningarna "BDSM" tro?
Citera
2016-04-23, 19:10
Medlem
Det är väl lika många killar då, eller?
Citera
2016-04-23, 19:20
Medlem
mirandakerrs avatar
Vad grundar du det på att kvinnor gillar BDSM? För att en betald skådespelare skriker och stönar i ett porrklipp?

Men visst finns det kvinnor som gillar BDSM, men jag tror snarare att kvinnor gillar att läsa och fantisera om BDSM snarare än att faktiskt bli dominerade, slagna och misshandlade.
Många utav mina tjejkompisar har ju läst BDSM boken 50 Shades of Grey, de gillade boken men skulle själva aldrig velat bli piskade eller behandlad som Anastasia.

Men det ökade antalet sökningar på BDSM kan faktiskt bero på att kvinnor läst och tyckt om boken 50 Shades och då sökt. Boken är ju särskilt populär bland äldre damer som då googlar för att få veta mer.
Citera
2016-04-23, 19:20
Medlem
note-its avatar
Vad har för källa som bevisar detta? Kan du länka?
För om det bara är en känsla du har, så skruva på korken och kör en vit vecka. Eller två.
Citera
2016-04-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Vad grundar du det på att kvinnor gillar BDSM? För att en betald skådespelare skriker och stönar i ett porrklipp?

Men visst finns det kvinnor som gillar BDSM, men jag tror snarare att kvinnor gillar att läsa och fantisera om BDSM snarare än att faktiskt bli dominerade, slagna och misshandlade.
Många utav mina tjejkompisar har ju läst BDSM boken 50 Shades of Grey, de gillade boken men skulle själva aldrig velat bli piskade eller behandlad som Anastasia.

Men det ökade antalet sökningar på BDSM kan faktiskt bero på att kvinnor läst och tyckt om boken 50 Shades och då sökt. Boken är ju särskilt populär bland äldre damer som då googlar för att få veta mer.

Fast då har jag ändå rätt i mitt påstående. BDSM intresset finns där sen vet alla att fantasier har tillslut ingen effekt längre. Utan då blir det the real deal som gäller. Dina väninnor kommer nog vara väldigt öppna till idén i sängkammaren för BDSM. Och jag menar inte 50 shades of Grey.

Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Vad har för källa som bevisar detta? Kan du länka?
För om det bara är en känsla du har, så skruva på korken och kör en vit vecka. Eller två.

Mest på sidor jag är inne på som sagt. BDSM genren har växt massor där. Sen också hört ifrån kvinnliga bekanta, vänner till och från, höger till vänster etc att de enbart eller i första hand föredrar dominans eller BDSM. De använder orden BDSM till och med.

Det känns som det är grejen nu.
Citera
2016-04-23, 19:37
Medlem
Det är väl ingenting som man kan välja.
Citera
2016-04-23, 20:09
Medlem
Det verkar som att "50 Shades..." har gjort S/M mer rumsrent och kvinnor vågar erkänna att de tänder på hårdare tag och att mannen styr sexakten, även om det inte handlar om renodlad S/M. Så TS har en poäng...
Citera
2016-04-23, 23:43
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tecumseh
Det verkar som att "50 Shades..." har gjort S/M mer rumsrent och kvinnor vågar erkänna att de tänder på hårdare tag och att mannen styr sexakten, även om det inte handlar om renodlad S/M. Så TS har en poäng...

Jättebra inlägg.Är tjej och har läst hela serien 50 Shades och även sett filmen. Eftersom jag är undergiven till min läggning vill jag bli satt på plats och dominerad.Sex akten upplever jag särskilt häftig om förspelet har inslag av örfilar och hairpulling.
Citera
2016-04-24, 08:44
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tecumseh

Den sämsta filmen någonsin (tjej)
Efter halva filmen knullade jag med killen jag såg den med, för vi både tyckte den var kass.
Citera
2016-04-24, 09:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Den sämsta filmen någonsin (tjej)
Efter halva filmen knullade jag med killen jag såg den med, för vi både tyckte den var kass.

Undrar om du inte fick lite bdsm inspiration i alla fall med tanke på att ni inte kunde hålla er till filmen var slut . Knullade ni på biografen?
Citera
2016-04-24, 12:24
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gym84
Undrar om du inte fick lite bdsm inspiration i alla fall med tanke på att ni inte kunde hålla er till filmen var slut . Knullade ni på biografen?

Haha, vi satt hemma hos honom. Men jag svär sexet mellan oss började innan de hade det
Citera
2016-04-24, 12:38
Medlem
POTATISHACKANs avatar
Kvinnor är utleda på feminism.
Bdsm är feminismens antites.
Inom ett par år kommer bdsm vara lita stort som bridge och innebandy. Ihop.
Kom ihåg var ni läste det först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in