Citat:
Ursprungligen postat av
mirandakerr
Vad grundar du det på att kvinnor gillar BDSM? För att en betald skådespelare skriker och stönar i ett porrklipp?
Men visst finns det kvinnor som gillar BDSM, men jag tror snarare att kvinnor gillar att läsa och fantisera om BDSM snarare än att faktiskt bli dominerade, slagna och misshandlade.
Många utav mina tjejkompisar har ju läst BDSM boken 50 Shades of Grey, de gillade boken men skulle själva aldrig velat bli piskade eller behandlad som Anastasia.
Men det ökade antalet sökningar på BDSM kan faktiskt bero på att kvinnor läst och tyckt om boken 50 Shades och då sökt. Boken är ju särskilt populär bland äldre damer som då googlar för att få veta mer.
Fast då har jag ändå rätt i mitt påstående. BDSM intresset finns där sen vet alla att fantasier har tillslut ingen effekt längre. Utan då blir det
the real deal som gäller. Dina väninnor kommer nog vara väldigt öppna till idén i sängkammaren för BDSM. Och jag menar inte 50 shades of Grey.
Citat:
Ursprungligen postat av
note-it
Vad har för källa som bevisar detta? Kan du länka?
För om det bara är en känsla du har, så skruva på korken och kör en vit vecka. Eller två.
Mest på sidor jag är inne på som sagt. BDSM genren har växt massor där. Sen också hört ifrån kvinnliga bekanta, vänner till och från, höger till vänster etc att de enbart eller i första hand föredrar dominans eller BDSM. De använder orden BDSM till och med.
Det känns som det är grejen nu.