2016-04-19, 23:20
Medlem
Devilapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samiska
Man var snabbt ut från arena med en liga på 65-75 grabbar men redan utanför väntade 20-25 civilare varav man valde att plocka in 2 st direkt vid tunneln jämnsides med Preemmacken.

Färden gick sedan vidare med full kontroll från snutens sida med halva stockholmsstadspoliskår hack i hällarna.

Vad fan har det med att grin-dif väljer att använda tillhyggen mot "svensson" supportar som potentiellt kan ha blivit allvarligt skadade?
Ingenting alls, vill man så kan man!
Idag har mitt tålamod för dif tagit slut.

Halsduksryckningar och hot mot mina tjej kompisar trodde jag skulle vara det värsta idag

Saknar ord på riktigt!
Citera
2016-04-19, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devilapa
Vad fan har det med att grin-dif väljer att använda tillhyggen mot "svensson" supportar som potentiellt kan ha blivit allvarligt skadade?

Halsduksryckningar och hot mot mina tjej kompisar trodde jag skulle vara det värsta idag

Saknar ord på riktigt!

Du borde veta så pass vid det här laget att dom där individerna inte är där för idrotten, dom gömmer sig bara bakom den för att kunna slåss och hålla på.
Citera
2016-04-20, 00:45
Medlem
Citat:

Saknar ord på riktigt!

Kan ju bara säga samma sak om Bajen, jävla idioter
Citera
2016-04-20, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baby.I
Kan ju bara säga samma sak om Bajen, jävla idioter

Känns som att det långsamt håller på att bli som på 80-90 talet igen. Inte bra.
Citera
2016-04-20, 02:16
Medlem
feed-mes avatar
Citat:

Saknar ord på riktigt!
Vem pep nu då? Ni bajare har kört rusningar mot barnfamiljer och julgranar så länge jag kan minnas. Plus att ni inte viker er för att gå på fem mot en. Det visade ni idag. Ditt gnällande är dock inte förvånande... "låt han dö" och gråta ut i media, det är bajens melodi.

Mitt tålamod för er hipsters tog slut då ni vek er för rymdskeppet Tele2 Arena och ni helt plötsligt skulle defända Söderort och dess invånare bestående av hipsters, journalister och bloggare. Ni och Bajenblade... jag menar Aftonbladet går hand i hand.

Ni är en pajasförening med pajassupportrar, och ni kommer att förbli en parentes i svensk fotboll. Lär dig leva med det.
Citera
2016-04-20, 02:25
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
#GrinDIF
Hashtagga på du som en äkta internetkrigare!

F.ö. är ni bajare knappast välkända för att hålla tårarna tillbaka. Vilka grät när gnagare drack öl på medborgarplatsen? Eller när stackars Israelsson fick höra "låt han dö"? Patetiskt att du ens försöker verka okänslig...
Senast redigerad av feed-me 2016-04-20 kl. 02:28.
Citera
2016-04-20, 02:43
Medlem
gsb4evrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Mitt tålamod för er hipsters tog slut då ni vek er för rymdskeppet Tele2 Arena och ni helt plötsligt skulle defända Söderort och dess invånare bestående av hipsters, journalister och bloggare. Ni och Bajenblade... jag menar Aftonbladet går hand i hand.

Ni är en pajasförening med pajassupportrar, och ni kommer att förbli en parentes i svensk fotboll. Lär dig leva med det.
Det här va det mest förvirrade inlägget för...ja, dagen i alla fall. Du råkar inte känna "knappen" va?
Citera
2016-04-20, 02:49
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsb4evr
Det här va det mest förvirrade inlägget för...ja, dagen i alla fall. Du råkar inte känna "knappen" va?
Ok, jag ska vara tydligare:
Bajen vek sig för den moderna fotbollen
Bajen defändar Söderort som består av hipsters, journalister och bloggare
Bajen är en pajasförening

Detta har gjort att jag har noll tålamod för bajen. Tydligt nog?
Citera
2016-04-20, 03:05
Medlem
gsb4evrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Ok, jag ska vara tydligare:
Bajen vek sig för den moderna fotbollen
Bajen defändar Söderort som består av hipsters, journalister och bloggare
Bajen är en pajasförening

Detta har gjort att jag har noll tålamod för bajen. Tydligt nog?
Bara så jag hajar här, du är gårdare va? Och du tycker att vi vikit oss för den moderna fotbollen för att vi spelar på tele2. Vart spelar dif?

Bajen defendar söderORT, tror du blandar ihop söderort med södermalm, som visserligen hänger ihop med söderort. Och jag vet att det kan kännas lite läskigt med ett så främmande koncept som lokalpatriotism...

Det sista tänker jag inte bemöta då jag tog det som en slutsats av dom tidigare 2 punkterna
Citera
2016-04-20, 05:07
Medlem
Är ni fullständigt sjuka i huvudet hela bunten? Tack för två roliga dagar.
Citera
2016-04-20, 08:55
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsb4evr
Bara så jag hajar här, du är gårdare va? Och du tycker att vi vikit oss för den moderna fotbollen för att vi spelar på tele2. Vart spelar dif?

Bajen defendar söderORT, tror du blandar ihop söderort med södermalm, som visserligen hänger ihop med söderort. Och jag vet att det kan kännas lite läskigt med ett så främmande koncept som lokalpatriotism...

Det sista tänker jag inte bemöta då jag tog det som en slutsats av dom tidigare 2 punkterna
Vi vill inte spela på Rymdskeppet öht. Ni verkar älska det MER än ni älskade söderstadion.

Citat:
Ursprungligen postat av wcp
Är ni fullständigt sjuka i huvudet hela bunten? Tack för två roliga dagar.
Svar ja
Citera
2016-04-20, 11:24
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mounoto
Hahahah, hur i helvete kan man vara så dumma att försöka komma åt en hel klack

Äsch läktarstormningar är bra!

Visar mycket balls att man vågar kuta typ 6 pers mot en klack. Hiva nått slag sen dra. Mycket bra som provokation plus att media förfasar sig. Man bör dock inte ge sig på barnfamiljer osv.

Brukar vara gnagare som gör det mest när jag har varit på matcher. Men gårdagens läktarstormning blev lite åt förlusthållet då man inte delade ut något slag utan fick stryk och sen sprang.

Kul initiativ dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in