2016-04-18, 08:54
Bannlyst
taHarrush svensk skolavslutning 2016

I denna tråd diskuterar vi blattarnas kaosande under svenska skolsavslutningen 2016, i synnerhet dessas sexuella trakasserier.
Detta är tänkt som en systertråd till samma tråd som avhandlar sista april 2016 (FB) De kommande sextrakasserierna på sista april 2016
Syftet med trådarna är dels att föutspå vad som kommer att hända, dels att konstatera vad som hänt i eftehand. Tanken är bla att dessa trådar ska vara av "vad var det vi sa?"-karaktär där vi visar på hur vi lyckades förutspå just det som etablissemanget kommer hävda var omöjligt att förutspå.

Skolavslutningen 2016 kommer ha fler komponenter för sexuella trakasserier än sista april, nämligen fler lättlädda och berusade studentskor och vi har ju vid detta laget sett hur bra självkontroll våra kära asylanter uppvisat i betydligt mindre utmanande situationer tidigare.
Sista april varar dessutom bara en eftermiddag/kväll, medan skolavslutningarna varar några dagar i mellanstora städer och några veckor i Stockholm. Gott om tid att kaosa ur med andra ord.

Vilka platser orter kommer drabbas och drabbas hårdast/har drabbats och drabbats hårdast?
Vilken typ av incidenter kommer vi se/har vi sett?
Hur undviker man/har ni undvikit tråkigheter?
Vilka konsekvenser kommer vi se/har vi sett?
Hur kommer medier rapportera?
Hur kommer etablissemanget att uttala sig?

EDIT
För flashbackare som vill vara förberedda, registrera gärna konton på Youtube, Liveleak, Instagram etc. så ni fort kan ladda upp bilder och filmer från det kommande kaoset. Här har ni en historisk möjlighet att konkurrera ut ljugmedia genom att berätta saningen.
Senast redigerad av Grottmongo101 2016-04-18 kl. 09:09.
Citera
2016-04-18, 09:22
Medlem
Frågan är om en skolavslutning t. ex gymnasienivå skiljer sig särskilt mycket dock ifrån en vanlig fredag/lördags kväll mitt i sommar. Visserligen kanske för de som tar studenten, 18 åriga tjejer som springer runt i vita klänningar på väg till efterfesterna.

Har vilket som Liveleak och Youtube konto och bor i en medelstor stad. Ifall jag får syn på kulturell berikning. Tyvärr! Sommaren nu i år (och framåt) bör bli anmärkningsvärt.
Senast redigerad av Cauvie 2016-04-18 kl. 09:25.
Citera
2016-04-18, 10:15
Medlem
MandarinSallads avatar
Självklart kommer svartingarna gå bannas med våldtäkter och överfall nu när det närmar sig vår, sommar, skolavslutningar och allt sånt. Blir spännande att följa men är ju inte kul att många av våra tjejer kommer råka illa ut.
Citera
2016-04-18, 11:11
Medlem
Tord.As avatar
Man förstår varför islams kvinnor hålls inlåsta. Får väll börja med det själv...
Citera
2016-04-18, 11:13
Medlem
Kipps avatar
Min brorsdotter tar studenten i år. Det är med viss oro i bakhuvudet man tänker på detta som borde vara en lycklig tillställning.
Citera
2016-04-18, 11:27
Medlem
Redan nyfiken på hur gammelmedia kommer hitta ursäkter och förklaringar på att fenomenet skulle ha funnits här sen århundraden, men bara "råkar" märkas nu sen mena-männen.

"Större tendes att anmäla" är ju redan utnött
"Såfort en invandrare gör nåt blir det skriverier" likaså

Vad tror ni såhär på förhand kommer bli den stora förklaringsmodellen?

tankesmedjor sitter nog redan och formulerar kommande bortförklaringar
Senast redigerad av Flushbook 2016-04-18 kl. 11:29.
Citera
2016-04-18, 11:35
Medlem
Koyaks avatar
Jag tror och hoppas att ansvarsfulla föräldrar kommer att näravara vid sina barns studentfirande för att förebygga att bli taHarrushad
Citera
2016-04-18, 12:17
Medlem
äh detta är inget problem det är normalt med våldtäkter nu, i nya sverige får man som tjej räkna med att bli våldtagen minst en gång under sin livstid.

TS är du rasist?
Citera
2016-04-18, 12:21
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandarinSallad
Självklart kommer svartingarna gå bannas med våldtäkter och överfall nu när det närmar sig vår, sommar, skolavslutningar och allt sånt. Blir spännande att följa men är ju inte kul att många av våra tjejer kommer råka illa ut.
Bananas skulle det såklart vara och inte bannas. Men bannas från Sverige borde de också göra.
Citera
2016-04-18, 12:33
Medlem
Jag tror att det kommer slås rekord i anmälda sexualla ofredanden. Jag tror dock att det kan ta ett tag innan det kommer ut, eftersom mainstream media inte vill skylta med fakta som går emot agendan. Polisen vet vi också har en tendens att inte betätta exakt vad som händer (eftersom det kan gynna ett visst parti).

Samma media kommer komma med bortförklaringar och lägga fokus på andra saker. Tror på demonstration mot rasism senast i mitten av juni.

Andra våldsbrott kommer också förekomma i ovanligt hög grad. 3 döda i våldsrelaterade brott under avslutningarna, behöver dock inte vara studenter.

Hoppas helhjärtat att jag har fel och att det blir den lugnaste sommaren i mannaminne.
Citera
2016-04-18, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stackoverdose
Jag tror att det kommer slås rekord i anmälda sexualla ofredanden. Jag tror dock att det kan ta ett tag innan det kommer ut, eftersom mainstream media inte vill skylta med fakta som går emot agendan. Polisen vet vi också har en tendens att inte betätta exakt vad som händer (eftersom det kan gynna ett visst parti).

Samma media kommer komma med bortförklaringar och lägga fokus på andra saker. Tror på demonstration mot rasism senast i mitten av juni.

Andra våldsbrott kommer också förekomma i ovanligt hög grad. 3 döda i våldsrelaterade brott under avslutningarna, behöver dock inte vara studenter.

Hoppas helhjärtat att jag har fel och att det blir den lugnaste sommaren i mannaminne.
Tacka har vi nättidningar som tar upp sådant här istället som får mycket spridning på facebook m.m. (Ej avp*xlat pga deras intresse av muslimers brottsligheter enbart pga deras uppenbara agenda, kan jämföras med expressen / aftonbladet när någon naaaziiizt begår ett våldsdåd).

Förmodligen kommer MSM bara bortförklara allting, ursäkta det hela eftersom de kommer från krigsdrabbade länder, m.m. De kör ju på den linjen fortfarande efter flera år, att det är känsliga personer som har fått erfara Fruktansvärda saker. Fyfan är bara förordet, att oskyldiga unga som äldre kommer att bli de drabbade.
Citera
2016-04-18, 14:01
Medlem
Germangestalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Syftet med trådarna är dels att föutspå vad som kommer att hända...
Jag har skådat framtiden och jag såg mången nordisk, skön mö få sina tuttar besudlade av orchlabbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in