Citat:
Jag tror tvärt om att mp mupparna kommer att vurma för denne messias i kostym.Jag tror att Miljöpartiet kommer göra "NADA", dvs ingenting, förutom att stötta sin minister.
Mp agerar under falsk flagg, deras stora fråga verkar vara miljön, men det är den fria invandringen som är deras viktigaste fråga. Symbolen och namnet lurar lätt naiva svenska väljare. Vad milöpartiet önskar är "Nysvenskarnas" röster, alla araber varav de flesta är muslimer har blivit nåt att räkna med för partierna i valen, de är så många nu och fler kommer det. Det är nu det andra största språket i Sverige, efter svenskan. Miljöpartiet för in islam och dess värderingar smygvägen genom sin politik och sina medarbetare.
Hur det ser ut i de andra partierna? Man får väl kolla på namnen.
När kommer den första muslimska polischefen?, säpochefen? inrikesministern?
Kanske fortare än vad vi kan tro, 5, 10 eller om 20 år.
Det är ju väldigt smart om man kan smyga in sin islamiska agenda med att smyga in det i toppen.
När får SVT sin första muslimske chef? Personen kanske finns redan?
Om dagens utveckling fortsätter så har vi vår första muslimska statsminister inom en generation.
Om, utvecklingen fortsätter så här, så har vi om en generation två officiella språk i Sverige.
Gissa vilka?
Mp agerar under falsk flagg, deras stora fråga verkar vara miljön, men det är den fria invandringen som är deras viktigaste fråga. Symbolen och namnet lurar lätt naiva svenska väljare. Vad milöpartiet önskar är "Nysvenskarnas" röster, alla araber varav de flesta är muslimer har blivit nåt att räkna med för partierna i valen, de är så många nu och fler kommer det. Det är nu det andra största språket i Sverige, efter svenskan. Miljöpartiet för in islam och dess värderingar smygvägen genom sin politik och sina medarbetare.
Hur det ser ut i de andra partierna? Man får väl kolla på namnen.
När kommer den första muslimska polischefen?, säpochefen? inrikesministern?
Kanske fortare än vad vi kan tro, 5, 10 eller om 20 år.
Det är ju väldigt smart om man kan smyga in sin islamiska agenda med att smyga in det i toppen.
När får SVT sin första muslimske chef? Personen kanske finns redan?
Om dagens utveckling fortsätter så har vi vår första muslimska statsminister inom en generation.
Om, utvecklingen fortsätter så här, så har vi om en generation två officiella språk i Sverige.
Gissa vilka?
Tänk vad häftigt att ha en svenskförintare i partiet.
Jag gick nog förlångt där i min kommentar liksom Mehmet gjorde.
Slå mannen i järn enligt 1500talslagarna då de är dessa han gillar.