2016-04-14, 05:34
Medlem
reisling73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bickan
eller vill ni jättegärna ha de specifika frågorna? Svar: Ja det blir ju enklast så ( och till och med seriöst ).
Sen finns ju även möjligheten med PM.
Hej, bra jobbat! Har ni pratat med "taximannen" om era uppgifter?
Citera
2016-04-14, 05:39
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Nu skall vi väl inte tro att någon GM går åstad och tar livet av sig efter att orkat bära på bördan under 24 år.
Han är nog inte den personligheten eller för att citera honom själv;
" så nu efter 20 år skall man komma i håg en massa saker som jag inte ens funderat över "
" vilka schackpjäser valde du i detta spelet "

Om nu det tråkiga ändå skulle inträffa, så kan vi trösta oss med att det finns i vart fall två personer till som kan hjälpa oss med den saken.

Nu måste ni förstå mig rätt!

Fick jag bestämma skulle PU avrättas med dödsstraff, han har förbrukat sin rätt att leva anser jag alltså. nog om det.

Det är i förebyggande syfte om någon frågar i framtiden så skall jag kunna säga att i alla fall jag gjorde allt som gick för att få fram kroppen till en värdig begravning, så liksom det är för att själv hålla "min rygg fri".

Citera
2016-04-14, 08:12
Medlem
TheExterminators avatar
Citat:
Nu skall vi väl inte tro att någon GM går åstad och tar livet av sig efter att orkat bära på bördan under 24 år.
Han är nog inte den personligheten eller för att citera honom själv;
" så nu efter 20 år skall man komma i håg en massa saker som jag inte ens funderat över "
" vilka schackpjäser valde du i detta spelet "

Om nu det tråkiga ändå skulle inträffa, så kan vi trösta oss med att det finns i vart fall två personer till som kan hjälpa oss med den saken.

Hur ser ni på uppgifterna om att PR och hans bror har setts på torget den aktuella kvällen/natten.
Citera
2016-04-14, 11:55
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
Nu måste ni förstå mig rätt!

Fick jag bestämma skulle PU avrättas med dödsstraff, han har förbrukat sin rätt att leva anser jag alltså. nog om det.

Det är i förebyggande syfte om någon frågar i framtiden så skall jag kunna säga att i alla fall jag gjorde allt som gick för att få fram kroppen till en värdig begravning, så liksom det är för att själv hålla "min rygg fri".

Jag svarar mig själv här eftersom jag i efterhand kom på att jag inte var tydlig nog så att jag vet att alla förstår.
Risken finns/fanns att det enbart är PU som vet vart kroppen är och därför får det inte hända ngt med honom fram till dess kroppen funnits. Om det nu ens är möjligt att finna den.

Citera
2016-04-14, 21:39
Medlem
När är PU född? Var de lika gamla? Gick de på samma skola någon gång t ex så att de kände varandra inte bara från gymmet?
Citera
2016-04-14, 21:48
Medlem
reisling73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
När är PU född? Var de lika gamla? Gick de på samma skola någon gång t ex så att de kände varandra inte bara från gymmet?
Skulle vilja veta vart han bor nu, googlade på PU o hittade två i Kristinehamn och skara. Är det nån av dem?
Senast redigerad av reisling73 2016-04-14 kl. 21:53.
Citera
2016-04-14, 21:53
Medlem
Om det finns ett vittne vid den s k Trädgårdsskolan, har PU förhörts om det? Om ja, hur lyckades han i så fall slingra sig ur det?

Finns det uppgifter om att de hade setts tidigare under dagen den 13 juni? Någon som kan säga var de var då?

Jenvén pratar i något tv-inslag om att Helena fick ett telefonsamtal under den aktuella dagen som förbryllade. Någon som kan bekräfta?
Citera
2016-04-14, 21:55
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reisling73
Skulle vilja veta vart han bor nu, googlade på PU o hittade två i Kristinehamn och skara. Är det nån av dem?

Han har i alla fall tidigare bott i Kristinehamn.
Citera
2016-04-14, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reisling73
Skulle vilja veta vart han bor nu, googlade på PU o hittade en i Kristianstad. Är det han?
Det har ju sagts här att han bor i Kristinehamn. Den person som man får fram via googling är 44 år. Född -71 eller -72 då. Helena var väl född -70.
Citera
2016-04-14, 21:56
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin

Född -72, d v s två år yngre än Helena.
Citera
2016-04-14, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Född -72, d v s två år yngre än Helena.
Ok! Tack för svar, pålitlig som vanligt.

Undrar vad PU sysslar med numera.
Citera
2016-04-14, 22:02
Medlem
Kristinehamn bor han i. Någon som vill veta mer skicka pm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in