Hoppas det blir skarpt läge för monstret imorgon och att Karin Skarp skickar hem honom i Litauiskt fängelse där knäppgöken hör hemma istället för att sitta så här och tiga, väl medveten om vad han gjort för jag tror inte på nån glömska för han vet mycket väl vad han ställt till med!
"Tig min mun så får du socker......."
"Att tala är silver, att tiga är guld......."
"Den som säger minst, vet mest......."
Finns åtskilliga ordspråk, och du/ni förstår nog poängen här i tråden vad jag menar.
Ha, det kommer inte bli till stånd med nåt pt, det fattar väl vem som helst.
Lars-Göran Wennerholm förklarar ju att vilken grundlig polisutredning det var, han har förstår inte vad som skulle utredas mera.
För att HD ska ta upp det måste antingen BH visa att det finns juridisk fråga som skulle kunna leda till ett prejudikat eller nåt alldeles extra.
Det måste vara något exceptionellt, ett resningsskäl eller att det uppenbart är feldömt. LW säger ju att det inte räcker med att NB har ändrat uppfattning! Han verkar ju redan vara körd NB! Då har han ju ingen anledning att öppna käften heller om det inte hjälper

.
Nån som vet klockslag när det meddelas om PT kommer ges eller inte?
Förresten, vad var det om att NB var tvungen att sitta i Sveriges fängelse först innan han skulle till Litauiskt fängelse? Han har väl redan suttit av snart ett år och njutit av vad Svenskt fängelse har att erbjuda för gott. Det finns ju tillgång till dator som jag sett i ett av en interns rum. Tänk va bra för NB, då kan han ju fortsätta titta på tejpade småtjejer? OOOPPSSSS, nu kommer väl jag få på tafsen av er. Nja, det kanske låg en liten fråga här och lurade i botten. Får de verkligen ha dator var och en av internerna? TV:n var i allrummet. Datorn i en interns rum. Det är skillnaden jag såg.
Jag har inte följt det så noga.