2016-04-10, 12:52
Bannlyst
Vi har ju redan spekularat i andra trådar här på flashback om hur sista april kommer att bli Sveriges motsvarighet till taHarushincidenterna i Köln under nyårsafton 2015/16.
Jag tyckte det kunde vara en bra idé att vara ute i tid med en tråd här på I&I rörande dessa kommande incidenter.
Tråden är tänkt att vara både förebådande och efterhandskonstaterande.

Vilka platser orter kommer drabbas och drabbas hårdast/har drabbats och drabbats hårdast?
Vilken typ av incidenter kommer vi se/har vi sett?
Hur undviker man/har ni undvikit tråkigheter?
Vilka konsekvenser kommer vi se/har vi sett?
Citera
2016-04-10, 12:54
Medlem
Xer0s avatar
Varför just sista april? Vad händer då?
Citera
2016-04-10, 12:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0

Stora utomhusaktiviteter med många fulla svenska tjejer, precis som på nyårsafton.
Citera
2016-04-10, 12:58
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0

Valborgsmässoafton, en dag där folk är ute sent och grillar korv typ.

I Uppsala firas det väl rätt omfattande, så jag sätter min slant på den orten!
Senast redigerad av Harpy 2016-04-10 kl. 13:03.
Citera
2016-04-10, 12:59
Bannlyst
När vi oroar oss för det värsta så inträffar det inte men spridda händelser blir det självklart ändå. Det torde taffsas på flickor i närheten av valborgseldarna här och var. Jag ser "ensamkommande" (afghaner) i gäng om cirka 5 överallt och de kommer att samlas där det eldas.

Alltjämt kommer ensamma tjejer att vara stupfulla i närheten av pendeltågstationer och busshållplatser och några kommer att åka taxi fulla. Dessa tjejer kommer att befinna sig i osäkert läge.

För mig personligen blir det nog bara en trevlig kväll. Man får hoppas på varmt väder och uppehåll.
Citera
2016-04-10, 13:03
Medlem
Zaedrewss avatar
Men tanke på hur många unga män i grupp av icke-svenskt ursprung man ser överallt. De finns liksom överallt! så lär det som vanligt bli stora problem för tjejer/kvinnor. Sverige är inte Sverige längre utan det gäller mer att bete sig som man vore i Kabul typ sett till reseregler som gäller där för svenska tjejer att är de klädda på ett visst sätt är de att betrakta som horor och det är fritt fram.
Citera
2016-04-10, 13:07
Medlem
carminaburanas avatar
Jag kan garantera att tidningarna kommer söka med ljus och lykta efter pursvenskar som minsann också tafsat, så att svenska folket minsann får reda på att svenskar också kan tafsa! Kanske en intervju med ett offer för den svenska tafsningen (aldrig de som blivit utsatta av en flykting) så vi verkligen fattar att Pelle tafsade.
Citera
2016-04-10, 13:12
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Valborgsmässoafton, en dag där folk är ute sent och grillar korv typ.

I Uppsala firas det väl rätt omfattande, så jag sätter min slant på den orten!

Jaha, jag brukar oftast inte orka bry mig nu för tiden. Tycker det känns mest som något för barnfamiljer typ, det där med elda på stranden.

Antar att flyktingarna kommer att bussas ut till olika aktiviteter av myndigheterna dock, för att "integreras".
Citera
2016-04-10, 13:14
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jag kan garantera att tidningarna kommer söka med ljus och lykta efter pursvenskar som minsann också tafsat, så att svenska folket minsann får reda på att svenskar också kan tafsa! Kanske en intervju med ett offer för den svenska tafsningen (aldrig de som blivit utsatta av en flykting) så vi verkligen fattar att Pelle tafsade.
Jo, all kriminalitet som invandrare begår blir föremål för irrelevanta och ofta sjuka relativiseringar. Som om en hand på låret av en svensk vore samma sak som att bli fasthållen och fingerknullad av två blattar.
Citera
2016-04-10, 13:19
Bannlyst
Det kommer inte bara vara kvinnor som blattarna har tillgång till, de kommer ha tillgång till fyrverkerier och brandkällor också. Med tanke på blattars tidigare dokumenterade förkärlek till att sätta eld på saker och spränga bomber kan vi ju tänka oss hur detta kommer att gå. De ser det nog som fritt fram när när svenne börjat antända brasor och skjuta av fyrverkerier, svenne visar vägen liksom, dessutom lär det vara väldigt torrt i markerna i stora delar av Sverige och blattar är ju inte direkt kända för något framträdande säkerhetstänk.
Citera
2016-04-10, 13:20
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Jo det lär vara deras största lycka. Tafsar-Pelle blir då ungefär som Hagamannen. Något de sedan alltid kan använda och inpränta i folk gång på gång på gång oavsett nu hur mycket skit icke-svenskar gör.
Citera
2016-04-10, 13:21
Bannlyst
Citat:
Jag kan garantera att tidningarna kommer söka med ljus och lykta efter pursvenskar som minsann också tafsat, så att svenska folket minsann får reda på att svenskar också kan tafsa!

O ja. Men ska pissmedia och de alla as som är journalister vara konsekventa så ska de inte rapportera om gärningsmännen är svenskar utan de ska notera att gärningsmännen är män. Det beror ju bara på kön, som vänstermupparna påstår att det gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in