2016-03-02, 16:18
Medlem
Dammigs avatar
Örjan Ramberg i kändisskvaller! Jag hade aldrig hört namnet innan tragedin med Josefin Nilssons tragiska bortgång.
Man måste leta länge för att finna maken till skitstövel.

Ett sådant svin borde verkligen tas om hand på ett adekvat sätt. Antingen sjukvård på obestämd tid eller att någon löser det "på gatan"

Jag är ärligt förvånad att han inte råkat ut för någon "allvarlig olycka" ännu.
Jag blir inte ledsen om han skulle göra det.
Citera
2016-03-03, 12:13
Medlem
PiusXIIIs avatar
Arbetar han längre? Är han inte ganska gammal nu?
Citera
2016-03-03, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Han
har ju pensionsåld inne------men som skådis lär han nog tyv dyka upp i iaf ngn svensk film
framöver. Inte heller jag har hört talas om idioten innan hans förra flickväns död---måste varit
ngt fel på henne oxå som söker sig till ngn som han !
Citera
2016-03-03, 22:57
Medlem
atts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII

För närvarande spelar han huvudrollen som Eugene O'Neill i Lars Noréns Och ge oss skuggorna på Dramaten. Rollfiguren är om jag förstått saken rätt en sur och bitter gammal gubbe som driver sina två söner till självmord. Bekanta till mig som sett föreställningen säger att Örjan Ramberg gör sitt livs roll.
Citera
2016-03-04, 12:49
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av att
För närvarande spelar han huvudrollen som Eugene O'Neill i Lars Noréns Och ge oss skuggorna på Dramaten. Rollfiguren är om jag förstått saken rätt en sur och bitter gammal gubbe som driver sina två söner till självmord. Bekanta till mig som sett föreställningen säger att Örjan Ramberg gör sitt livs roll.

Ja, där bör han ju kunna hämta en del från egna erfarenheter.
Citera
2016-03-05, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av att

Har sett föreställningen och jag håller med, han spelar riktigt bra och många menar att han gör det så bra för att det är så han är i verkligheten.
Talade med en kollega som är en del i hans bekantskapskrets och han är visst en arg, hatisk och hemsk jävel ibland som inte drar sej för att misshandla sina flickvänner.
Tydligen misshandlande han Josefin Nilsson så hon fick uppsöka sjukhusvård och han har ett flertal misshandelsdomar bakom sej.

Kanske inte är så svårt att spela en roll om man är likadan i verkliga livet, en vidrig jävel med andra ord.
Citera
2016-03-05, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley
Håller med dig till 100-------trots detta har han lyck få till det med kända unga kvinnor
som Ewa Fröling, Josefin Nilsson+Lena Olin------det klara inte medelsvensson av !

Din jävla sopa det handlar inte om att han får snygga kända fruntimmer. Det handlar om att han misshandlar dessa grovt och ofta.
Citera
2016-03-05, 09:22
Medlem
För övrigt ser Ramberg väldigt judiskt ut han har den klassiska kuknäsan.
Citera
2016-03-05, 17:59
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Från 2010, Vilken skådespelare slogs på spårvagnen i Stockholm? :

"Det visade sig enligt rykten vara Örjan Ramberg. Han skall full, ha satt sig på spårvagnen bredvid ett gäng tjejer och börjat försöka få kontakt. Tjejerna var inte så intresserade varvid Ramberg blev allt stökigare. Efter att ha märkt att han fortsatte hålla på och vara otrevlig bad konduktrisen honom att sluta och låta tjejerna vara ifred. Konduktrisen skall ha bett honom sluta en gång, två gånger, varvid hon den tredje gången sade att han skulle sätta sig någon annanstans eller kliva av. De reste han sig upp och skall ha sagt något i stil med:"Dig vet man inte om man ska ge en kyss eller en snyting", varvid han grabbade tag i henne och kysste henne på munnen för att sedan ha vräkt iväg henne mot ett av sätena.

Enligt uppgift var det detta som skedde."

(FB) Vilken skådespelare slogs på spårvagnen i Stockholm?

Vilken gris.

Att Josefin Nilsson råkade lite extra illa ut tror jag beror på att Ramberg inte lyckades befrukta henne. Därför kunde han inte släppa henne (bröt mot besöksförbud o.s.v.). Fröling, Olin och Lena Nilsson hade han ju pumpat upp. Dem kunde han lämna för att finna nya offer.
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2016-03-05 kl. 18:07.
Citera
2016-04-04, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Från 2010, Vilken skådespelare slogs på spårvagnen i Stockholm? :

"Det visade sig enligt rykten vara Örjan Ramberg. Han skall full, ha satt sig på spårvagnen bredvid ett gäng tjejer och börjat försöka få kontakt. Tjejerna var inte så intresserade varvid Ramberg blev allt stökigare. Efter att ha märkt att han fortsatte hålla på och vara otrevlig bad konduktrisen honom att sluta och låta tjejerna vara ifred. Konduktrisen skall ha bett honom sluta en gång, två gånger, varvid hon den tredje gången sade att han skulle sätta sig någon annanstans eller kliva av. De reste han sig upp och skall ha sagt något i stil med:"Dig vet man inte om man ska ge en kyss eller en snyting", varvid han grabbade tag i henne och kysste henne på munnen för att sedan ha vräkt iväg henne mot ett av sätena.

Enligt uppgift var det detta som skedde."

(FB) Vilken skådespelare slogs på spårvagnen i Stockholm?

Vilken gris.

Att Josefin Nilsson råkade lite extra illa ut tror jag beror på att Ramberg inte lyckades befrukta henne. Därför kunde han inte släppa henne (bröt mot besöksförbud o.s.v.). Fröling, Olin och Lena Nilsson hade han ju pumpat upp. Dem kunde han lämna för att finna nya offer.

Betr. din teori i sista stycket av ditt inlägg; i tråden om Josefin Nilsson uppges att hon gjorde abort under tiden med ÖR:
Citera
2016-04-04, 08:42
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dammig
Örjan Ramberg i kändisskvaller! Jag hade aldrig hört namnet innan tragedin med Josefin Nilssons tragiska bortgång.
Man måste leta länge för att finna maken till skitstövel.

Ett sådant svin borde verkligen tas om hand på ett adekvat sätt. Antingen sjukvård på obestämd tid eller att någon löser det "på gatan"

Jag är ärligt förvånad att han inte råkat ut för någon "allvarlig olycka" ännu.
Jag blir inte ledsen om han skulle göra det.

Han kanske har det, han jämför ju kvinnor med hästar...han kanske smugit för nära och råkat ut för en Harpo någon gång och blivit halvt hjärndöd?
Citera
2016-04-04, 13:13
Medlem
NeutronStars avatar
Såg Ramberg på ett sushihak på Nybrogatan nyligen. Han hade sällskap av en MYCKET yngre kvinna (barn, barnbarn?). Han såg jävligt sliten ut med knallröda pingisbollsögon, slafsig klädsel, tredagarsstubb och raspig röst. Han luktade askfat, svett och sprit när jag passerade nära honom.

Kvinnan tappade en lax-nigiri på golvet, Örjan tog upp den och stoppade den i munnen och smilade brett. Iofs välstädad restaurang, men wtf liksom?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in