2016-04-03, 13:17
Medlem
Closters avatar
En fråga jag undrat över, till er som är medlemmar i fotbollsfirmor, har/kan ni ha vänner som är med i andra rivaliserande fotbollsfirmor eller stannar vänskapen vid boxet?
Citera
2016-04-03, 15:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Closter
En fråga jag undrat över, till er som är medlemmar i fotbollsfirmor, har/kan ni ha vänner som är med i andra rivaliserande fotbollsfirmor eller stannar vänskapen vid boxet?
Ej medlem i de stora firmorna men alla som känner en grabb inom dessa vet att det både umgås och festas över lagfärgerna. En del tycker det är mer ok än andra. Minns när Gnaget hade en fest utanför den vanliga repertoaren och några DFG kom på besök. Var inga problem alls.
Citera
2016-04-03, 15:40
Medlem
Hammarbys ”KGB”, för dagen toppade(?) med ”ligistturister” från Norge, Danmark, Belgien, Tyskland, med mera, stoppades av polis innan man kommit fram till platsen.

/Sverigescenen.

Har turisterna lyckats infiltrera kgb nu med? Bajen har blivigt till en fritidsgård.
Citera
2016-04-03, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradox88
AIK-IFK vad händer tror ni?

1. Wisemen håller sig undan och skyller på villkoren (som sist)

2. Firman Boys gör ursäkter för att man inte kan köra

3. Nån form av grusgrop mellan WM-FB

4. Afa riots där snuten får njuta och slå fritt

5. KGB eller DFG får stryk (som vanligt)

Som sist? Sist vi var uppe i el stockholmo så vandrade vi relativt fritt från gamla stan till Solna, inte en gnaget i sikte..
Citera
2016-04-03, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Som sist? Sist vi var uppe i el stockholmo så vandrade vi relativt fritt från gamla stan till Solna, inte en gnaget i sikte..

Ni va omringade av snutar och hade eskort och en mindre konfrontation med snuten i Solna Station när ni såg 1 KGB.

Varför stack ni efter matchen när FB satt helt snutfria i stan?
Senast redigerad av paradox88 2016-04-03 kl. 19:40.
Citera
2016-04-04, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mounoto
Knappast någon bra idé att lägga ut ditt personliga telefonnummer.. (Om du nu bryr dig om det).. Starkt dock, sjukt att du inte lyckats samla ihop en liga

Han har ju samlat ihop en liga. Grusgrop 2 vs 2 är ju det nya.
Citera
2016-04-04, 15:43
Avslutad
Varför är man så jävla töntig att man går med i firmor?! Finns det nått nördigare egentligen?! Speciellt svenska firmor haha.

Undrade nyss varför ni inte kliver upp i en seriös fightingring istället, och till och med få betalt. Sen kom jag ju på att ni är en bunt töntar som inte kan slåss.

Såg en video med firman boys (vilket jävla fånigt namn) och ett annat töntgäng. Sämsta jag sett. Tror inte jag såg ett enda riktigt slag utdelas.
Citera
2016-04-04, 17:36
Medlem
domsomvetdomvets avatar
Lite interngräl i FB

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22560993.ab
Citera
2016-04-04, 22:18
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Varför är man så jävla töntig att man går med i firmor?! Finns det nått nördigare egentligen?! Speciellt svenska firmor haha.

Undrade nyss varför ni inte kliver upp i en seriös fightingring istället, och till och med få betalt. Sen kom jag ju på att ni är en bunt töntar som inte kan slåss.

Såg en video med firman boys (vilket jävla fånigt namn) och ett annat töntgäng. Sämsta jag sett. Tror inte jag såg ett enda riktigt slag utdelas.

töntig? där avslöjade du att du är vad typ 14.. ha ha
tips är att söka upp ngn av de töntiga firmorna och visa vem av er som kan slåss.. eller kanske ägna dig åt trådar som rör dig?
lycka till
Citera
2016-04-06, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av domsomvetdomvet
Lite interngräl i FB

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22560993.ab

(FB) Vapnet hakade upp sig-blev svårt misshandlad utanför krog i Solna
Citera
2016-04-06, 15:24
Medlem