Citat:
Ursprungligen postat av
Divination
Det handlar om att kvinnor generellt inte är evolutionärt anpassade för den typ av stress och konkurrens som råder inom förvärvslivet. Män lyfts av prestationskrav och tävlingsanda medan kvinnor bryts ned. Svårare än så är det inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Deliberately
Är du så korkad att du inte förstår så är det ingen mening. Du sitter dessutom och medvetet "tolkar" det sagda till något eget förvridet. Inlägget av Divination förklarar hur det ligger till. Ditt svar på det var att provocera. Du har fått ditt svar. Förstår du inte det så bör du inte befatta dig med tankeverksamhet överhuvudtaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Är du mer evolutionärt anpassad till att torka pensionärer i stjärten än din tjej?
Ni svarar fortfarande inte på min fråga om huruvida ni är mer evolutionärt anpassade att torka Elsa 92 år i stjärten än era flickvänner?
Om nu män är mer anpassade att jobba bör väl sannolikheten vara större att du är bättre på att jobba inom äldrevården - eller driva blomstershop - eller hur?
Det här är ett diskussionsforum, man diskuterar, man svarar, man frågar. Man kommer ingen vart genom att avfärda folk som troll och dumma i huvudet. Ska du hänga här så svarar du.
Och du, kalla mig inte korkad en gång till. Då snear jag till ordentligt.
Kram