2016-03-26, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Jag håller med. Oftast betyder det inte ett skit.
Svenska spa har oftast massage som en behandling och kanske ligger koppling där. Massage är en spabehandling och då kan man skriva att man bedriver ett spa.
Det är alltså inte helt säkert att man får ligga i ett spa(d) om man går till ett SPA?
Citera
2016-03-26, 15:54
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Det är alltså inte helt säkert att man får ligga i ett spa(d) om man går till ett SPA?

Jo de e helt säkert att du INTE får göra detta.
Citera
2016-03-27, 17:19
Medlem
tills för några veckor sedan hade jag aldrig besökt salong tidigare 🤓, men efter ett antal besök senare 😎😎😎 inser jag att det märks i pengapungen 😟😟😟.
Hur ofta brukar du gå på salong?
Citera
2016-03-27, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stuartlittle
tills för några veckor sedan hade jag aldrig besökt salong tidigare 🤓, men efter ett antal besök senare 😎😎😎 inser jag att det märks i pengapungen 😟😟😟.
Hur ofta brukar du gå på salong?

Borde väl märkas i din egen pung också??
Citera
2016-03-27, 17:40
Medlem
😄 ja den töms i samma takt som plånboken😎. Men pengapungen fylls på igen i långsammare takt. Det är därför jag undrar hur ofta en normal massage-missbrukare brukar besöka salong.
Citera
2016-03-27, 22:03
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuartlittle
😄 ja den töms i samma takt som plånboken😎. Men pengapungen fylls på igen i långsammare takt. Det är därför jag undrar hur ofta en normal massage-missbrukare brukar besöka salong.

Normal massage-missbrukare???

Den va bra. Vad vill du ha för svar? Mellan 1-16 ggr/mån?

Det är väl som du själv sa, beror på storleken på pungen!

I mitt fall fylls bägge pungarna på ganska fort, men det betyder inte att jag ens går en gång/mån ibland. Ibland hittar man gratis. Men det är en annan tråd.
Citera
2016-03-29, 00:05
Medlem
Har inte provat SPA än. Har fått några bra tips som jag inte använd än. Vill ha en trevlig upplevelse där det kan eller inte ingå extra.
Citera
2016-03-29, 07:20
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufftiger66
Har inte provat SPA än. Har fått några bra tips som jag inte använd än. Vill ha en trevlig upplevelse där det kan eller inte ingå extra.
Vill du ha en trevlig upplevelse med möjlighet till extra så funkar nog vilken av salongerna med jacuzzi lika bra, ett par salonger tror jag dessutom har fiskspa men chanserna till extra minskar nog om du bara väljer fotvård.

Vill du ha en trevlig upplevelse utan extra så åk till Hasseludden Yasuragi, det är ett riktigt spa.
Citera
2016-03-29, 11:39
Medlem
Kanske blir förbjudet, men undrar bara ja nej .. finns det några salonger i västerort Sthlm som erbjuder happy ending ?
Citera
2016-03-29, 11:41
Medlem
Troligtvis inte.....
Citera
2016-03-29, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pacivc
Kanske blir förbjudet, men undrar bara ja nej .. finns det några salonger i västerort Sthlm som erbjuder happy ending ?

Nej o åter NEJ,
sånt existerar inte i
Citera
2016-03-29, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
Nej o åter NEJ,
sånt existerar inte i

Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera