2016-03-26, 09:57
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
godhetsaposteln skrev

Ur samma text kunde jag läsa att det med all sannolikhet finns en film med Cruz och Trumps nuvarande talesperson som media legat på en tid men inte vågat publicera av legala skäl.

Så är ju det. Men man vågar ju inte peka ut Cruz direkt.
Citera
2016-03-26, 10:02
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Kära någon, hur är det med läsförståelsen?
Ur samma text kunde jag läsa att det med all sannolikhet finns en film med Cruz och Trumps nuvarande talesperson som media legat på en tid men inte vågat publicera av legala skäl. Men att informationen florerat och varit känd i vida kretsar åtminstånde sedan mitten av Mars (något som stöds av t.ex. Breitbart)
Nu är frågan hur du och jag kan få ut så olika information av en text? Hade jag inte gjort högskoleprovet så skulle jag allvarligt ha frågat mig själv om jag var idiot. Men nu vet ju jag att jag hade 1,9 på läsförståelsedelen den gången jag skrev så det är antagligen inte jag som är idioten.
Ja, ett djävligt drygt svar. Men jag blir så djävla irriterad när folk inte ens läser materialen dom själva refererar till.
Ja det är rätt, jag läste slarvigt.

Tvivlar dock på att en person som skriver "åtminstånde" scorar 1,9 på svenskdelen på HP
Citera
2016-03-26, 10:06
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Jag kan inte tänka mig annat än att alla pajaskonster kommer att leda till en hel del uteslutningar framöver. Partietablissemanget har ju visat sig allt annat än demokratiskt.
På vilket sätt då?
Citera
2016-03-26, 10:07
Medlem
E.Merckxs avatar
Mail från Cruz camp skall också ha dykt upp på Ashley Madison, deras kunddata hackades ju.

Twitter censureras stenhårt för tillfället så det är svårt att hänga med.

Men Amanda Carpenters och Ted Cruz tatueringar finns ju alltid, kolla bilden på #CruzSexScandal:

https://twitter.com/hashtag/CruzSexScandal?src=tren

Citera
2016-03-26, 10:28
Medlem
JoeBidens avatar
Vad är det för sexskandal alla pratar om? Gamla vicepresidenten här hänger inte riktigt med i svängarna
Citera
2016-03-26, 10:33
Medlem
Går det inte rätt dåligt för Trump just nu? Verkar folk har gett upp hoppet? Han känns sliten och Cruz ökar ju bara i procentenheter i OU.
Citera
2016-03-26, 10:36
Medlem
E.Merckxs avatar
Ted Cruz visar upp sin "tatuering" på Fox & Friends:

https://www.youtube.com/watch?v=04lJlDP3wxI&sns=tw&app=desktop

Det är Amanda Carpenter som har kavajen och en likadan tatuering....

Michael Jason Henry ‏@Am3ricaChang3d 31 min

7 senior members of #Cruz's campaign have resigned over #CruzSexScandal . Noticed how #Cruz never blamed tabloid, just Trump? #cruzcrew

https://twitter.com/Am3ricaChang3d
Citera
2016-03-26, 10:52
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
Ja det är rätt, jag läste slarvigt.

Tvivlar dock på att en person som skriver "åtminstånde" scorar 1,9 på svenskdelen på HP
Jag stavar ofta fel men just ordet åtminstånde har jag slagit upp och just det ordet har 2 korrekta skrivningar i svenskan. :P
Citera
2016-03-26, 10:59
Medlem
Hehehe titta på Ted Cruz twitter han twittrar hela tiden om sin fru heidi cruz nu. Busted precis som Tiger Woods så försöker han rädda det som går.
Citera
2016-03-26, 12:47
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Vad är det för sexskandal alla pratar om? Gamla vicepresidenten här hänger inte riktigt med i svängarna

Nåja, en VP som gamle Joe har nog fått ta för sig genom åren, fast här har troligen inget hänt. Gammal hederlig amerikansk smutskastning bara eftersom det rör själva presidentskapet.

Men det är klart att en sån som Amanda Carpenter kan vara svår att inte behagas av
Citera
2016-03-26, 13:31
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Hehehe titta på Ted Cruz twitter han twittrar hela tiden om sin fru heidi cruz nu. Busted precis som Tiger Woods så försöker han rädda det som går.
Nu rapporteras det om minst åtta älskarinnor+ att tre av dem erkänner. Ryktas även om ännu flera älskarinnor.

https://amp.twimg.com/v/cfae0aa3-9f4a-4db7-b06e-76365d3580e1
Citera
2016-03-26, 13:47
Medlem
bernad_laws avatar
Fortfarande inget med substans i fallet, bara massa lösa rykten som sprids av Trumpbots hejvilt och massa motrykten som sprids av Cruzbots. Det enda som kommer komma ut av detta är att det republikanska partiets kandidat blir ännu mera försvagad när det väl kommer till valet i november.

Som jag ser det är enda rimliga lösningen att GOP gör sig av med båda två av clownerna och utser Kasich som kandidat, det räcker med cirkuskonster nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in