Citat:
Ursprungligen postat av
Hangontoyou
Var repet fanns råder det väl ingen tvekan om? Anser du inte att det är komprometterande att man hittar ett hårstrå från Lisa 2 meter upp i luften på repet? Jag undrar vad du menar med att Fagro pratar om ladan i samband med kläder? Var framgår det i Fagros inlägg? Diskuterar vi samma saker?
Vi diskuterar månne inte samma rep
Man har hittat ett hårstrå från Lisa två meter upp på väggen, inte på något rep där alltså. Däremot har man hittat ännu ett hårstrå i ett rum bredvid, på ett rep som låg på diskbänken.
Jag tror Fagro menar att NB:s DNA kan ha funnits på repen i ladan sedan tidigare, när han dissar ladan som brottsplats. Men det är bara vad jag tror.
T.ex. i detta citat:
Citat:
Ursprungligen postat av
Fagro
Det första man måste kunna bevisa är att NB och Lisa har funnits i ladan, om man skall kunna gå vidare och några sådana bevis tycks inte finnas.
Jag kan inte se att det finns några bevis att NB och Lisa funnits i ladan, däremot anser jag det finns det som motbevisar att de funnits i ladan.
Han pratar inte om kläder nej. Det var du som drog in DNA:t på kläderna, när han pratade om ladan. Ja, ja.