Citat:
Ursprungligen postat av
Inceptions
Åhh herregud! Nu jävlar är det dags att sluta med spelandet för gott...
Hade inga pengar i Oktober. Vann en turnering på pokerstars som genererade 102´000:-.
Berättade för flickvännen att jag vunnit 100k och även min familj.. hon blev jätteglad och även jag..
Berättar inte om mina förluster för min flickvän.. vilket är det riktigt dryga....
Har idag efter krogen.. kom hem från krogen kl 00:00 med flickvännen.. Har på 2,5h spelat bort över 40k........ På blackjack på betsafe.. Hur i helvete ska jag kunna berätta för flickvännen att jag endast har 55-60k kvar av min vinst???
Jag mår sååå sjukt dåligt.. har haft denna ångesten tidigare.... Jag måste söka hjälp för mitt spelberoende... Ni kan inte ana hur dåligt jag mår ...
Usch vad jobbigt! Men fokusera nu på pengarna du har kvar och låt bli dom!
Vet din flickvän om ditt beroende? om hon inte vet så berätta! Jag ljög om mitt beroende flera år, och att berätta för henne var det jobbigaste jag gjort men när det är gjort så är det en lättnad att få dela med sig! Kanske kan hon hjälpa dig att sluta spela?
Nu har ju inte mitt beroende avtagit sen jag berättade men jag spelar mycket mindre! ibland åker jag dit och spelar bort alldeles för mycket men det är inte i närheten av vad jag spelat bort tidigare!